Merhaba,
Aranıza böyle bir şekilde katılıyor olmak biraz üzücü, ama ihtiyaçtan hiç bir sıkıntısı olmayan aracımı satmak zorundayım. Tercihim bu aracın ruhundan anlayan insanlara satmak tabii ki de.
Fiyatta kesinlikle pazarlık yapılacaktır, biraz aciz durumdayım.
İlginize ve tanıdıklarınıza ulaştırdığınız için şimdiden teşekkür ederim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-acil-ihtiyactan-sigarasiz-kazasiz-boyasiz-dusuk-km-107727928/detay/
hoşgeldiniz. dilerim aracınızı satmadan problemlerinizi çözebilirsiniz. çözemezseniz de istediğiniz fiyata gider inşallah...
Makina satıldı galiba. Ya da satış iptal olmuş olabilir.