arkadaşlar malumunuz 147mi sattım. üzerinde gelen farların birinin ön camı kırık olduğu için çiftini de yenilemiştim. çıkan farlara far temizliği yaptırdım ve far karartma veya belki başka şekilde lazım olur diye depoya kaldırmıştım. artık ihtiyacım kalmadığı için satıyorum. orjinal farlarıdır yan sanayi değildir. fiyat olarak forum için çiftine 250 tl istiyorum.
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/23/fed23b42d1d38368883a00d33e35d5bd.jpg[/img]
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/23/956c1c42230843c6eb8dc841595e2fdd.jpg[/img]
Hayırlı satışlar üstadım

mk2 olsaydı otursaydik ya masaya.
Merhaba. Farlardan hangisinin camı kırık acaba? Birde her fonksiyonu Çalışıyor mu 3 kademe özelliği? Tırnakları sağlam durumda mı? Teşekkürler.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Merhaba. Farlardan hangisinin camı kırık acaba? Birde her fonksiyonu Çalışıyor mu 3 kademe özelliği? Tırnakları sağlam durumda mı? Teşekkürler.
sağ far camı kırık, tırnaklarında ve fonksiyonlarında sorun yok bildiğim kadarı ile.
sağ far camı isteyen olursa elimde var sorunsuz...
You are not allowed to view links.
Register or Login
sağ far camı isteyen olursa elimde var sorunsuz...
Cam için istediğiniz fiyat nedir?
Güncel
SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
mrb ne istiyorsun farlara
250 tl istiyorum
SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
güncel :alfisti:
200 tl ye indirdim. Lütfen pazarlık teklif etmeyin
SM-N915F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi