Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: Sportivo - 15 Aralık 2011, 20:43:10

Başlık: Satılık 147 (müdürümden)
Gönderen: Sportivo - 15 Aralık 2011, 20:43:10
Arkadaşlar,
Çalıştığım şirketteki müdürüm 147'sini satıyor. Satma sebebi müdürümün yetki ve pozisyonunun genişletilmesiyle şirket aracı alması ve yakın zamanda evlenecek olması. Bizim şirket Manisa'da ve araç İstanbul'da, ben arabayı canlı görmedim (müdür 3 gün Manisa'da, 2 gün Gebze'de çalışıyor) ama bugün müdürle de konuştuk temiz, geçmişi belli, düzenli olarak bakımlarını Carium'da yaptırmış,memur gibi efendi gibi kullanmış müdür işte

Zaten kendisi sitemize üye olmasa da iyi bir alfisti. Daha önce 145,146 kullanmış ve 147 'ye geçmiş.Zaten şirket araç verilmese Jülyet alma planı varmış.

Fiyat da bence gayet makul, tek sıkıntı belki bazı kişilere kilometresi yüksek gelebilir. Bana fazla durmaz kısa sürede satılır gibi geliyor.  

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-yeni-kasa-147-sahibinden-temiz-distinctive-donanim-sunroof-66460984/detay
Başlık: Satılık 147 (müdürümden)
Gönderen: Robbie - 20 Aralık 2011, 11:47:23
sinan beyle ayni yerde calisiyoruz gebzede.
Başlık: Satılık 147 (müdürümden)
Gönderen: Sportivo - 20 Aralık 2011, 17:44:53
ATM'de misiniz, hangi departman ,öğrendiğim iyi oldu :)