Arkadaşlar,
Çalıştığım şirketteki müdürüm 147'sini satıyor. Satma sebebi müdürümün yetki ve pozisyonunun genişletilmesiyle şirket aracı alması ve yakın zamanda evlenecek olması. Bizim şirket Manisa'da ve araç İstanbul'da, ben arabayı canlı görmedim (müdür 3 gün Manisa'da, 2 gün Gebze'de çalışıyor) ama bugün müdürle de konuştuk temiz, geçmişi belli, düzenli olarak bakımlarını Carium'da yaptırmış,memur gibi efendi gibi kullanmış müdür işte

Zaten kendisi sitemize üye olmasa da iyi bir alfisti. Daha önce 145,146 kullanmış ve 147 'ye geçmiş.Zaten şirket araç verilmese Jülyet alma planı varmış.
Fiyat da bence gayet makul, tek sıkıntı belki bazı kişilere kilometresi yüksek gelebilir. Bana fazla durmaz kısa sürede satılır gibi geliyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-yeni-kasa-147-sahibinden-temiz-distinctive-donanim-sunroof-66460984/detay