Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: Ugur55 - 14 Ocak 2015, 21:19:49

Başlık: satılık IPHONE 4S
Gönderen: Ugur55 - 14 Ocak 2015, 21:19:49
Arkadaslar merhaba esimin telini satmak istiyorum.beyaz pasaport kayıtlı sorunsuz.600 tl diyorum ilgilenen olursa ulasabilrsiniz.
Başlık: Ynt: satılık IPHONE 4S
Gönderen: myavuz - 27 Şubat 2015, 13:09:13
Abi selam,
telefona ihtiyacım var,
Alfistiye son ne olur.
Başlık: Ynt: satılık IPHONE 4S
Gönderen: Ugur55 - 27 Şubat 2015, 14:02:15
575 olur  kardesim.