Arkadaşlar Hepinizin bildiği gibi gözüm gibi baktıgım aracımı satıyorum,artık yenileme vakti geldi
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfisti-den-73133594/detay/
Üzerinde hem kışlık hem yazlık lastıkler mevcutdur.Aracın 18 lik jantlarına pek sulanmayın satılık değildir:)))
Alfisti arkadaşlardan talip olan olursa ufak bir pazarlık vardır.
Hayrılı satışlar.
hayırlısı olsun. daha güzeli gelsin... :alfisti:
Hayırlı satışlar .Değerini bilene gitsin . :)
Hayirlisi neyse o olsun abi hayirli satislar dilerim
Dostum ama sen Giulia'yı beklemedin. Şimdi nolcak?
Soner abi hayırlı satışlar.
Soner abi arada bir uğra siteye yahu :)
Hayırlı satışlar..
2011 sezonunun tüm yıldızları teker teker kayıyor bir zamanlar neydi be? mitosundan giuliettasına :)
Valla Giula dan haber cok bekledik ama ne yazikki hiçbir haber yok.Ben 2015 den öncede cıkacağını zannetmiyorum hatta eminim gibi.
Ne yapalım elbet Alfa 'ile yollarımız kesışecek .Kısa bir ara diyelim.:((
Tekrar Jülyet de olabilir şuan karar vermedim Tamamen duygusal bi durum yani anlayacağınız.
Siteye Cok bakamıyorum bayagıdır koptuk yazamasam bile arasıra girip bakıyorum .Malum işler bayağı yogun onca yol yorgunluguna akşam sadece uzanıp uyuya kalıyorum..
Hayırlı olsun Soner :yukari-ok:
hayırlı satışlar dilerim
Hayırlısı olsun Soner abi. 2015-2016 gibi yine bekleriz :D
Hayırlı olsun
Giulietta da bu sene sonuna doğru ufak bir markajdan bahsediliyordu haber var mı o işten?
Hadi hayırlısı, bu giderse ne gelecek peki? Audi falan mı :p
Vw grubundan hicbir arabaya benden para cikmaz:)) ne kadar guzel ve iyi arac yaparsa yapsinlar.
Bakalim kafamda gene giulietta almak var ama belki giula gelene kadar merco yada bmw ye kayabilirim.
Aracla devamli uzun yapmasam direk Qv alirdim ama o araba ocagima incir agaci diker.Gunde ortalama 150 km yol yapiyorum.
Auidi a3 dizel otomatik ust versiyona 93 bin tl fiyat cektiler. Pehh
GT-N8005 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Herşey gönlüne göre olsun Soner abi.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Vw grubundan hicbir arabaya benden para cikmaz:)) ne kadar guzel ve iyi arac yaparsa yapsinlar.
Bakalim kafamda gene giulietta almak var ama belki giula gelene kadar merco yada bmw ye kayabilirim.
Aracla devamli uzun yapmasam direk Qv alirdim ama o araba ocagima incir agaci diker.Gunde ortalama 150 km yol yapiyorum.
Auidi a3 dizel otomatik ust versiyona 93 bin tl fiyat cektiler. Pehh
GT-N8005 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
abi a3'e okadar para verme temiz bi 320d bulalım sana.
Bir arkadaşımda inanılmaz temiz bir 320D var. 2011 model. 85 diyor ama ben elimden geleni yapmaya çalışırım.
Veloce'nin QV si de kan yapar hani :) Beni bile bazen şeytan dürtmüyor değil.
Hele şu bebeği bir satayım ondan sonra bakarız önümüze
aklımda olan kesınlıkle dizel
320D A180 Amg
butceme uygun bişier olursa ikinci el neden olmasın tabi ilk şart en az 3 sene bıneceğim için az km de olması
Hayırlısı olsun. Giu'da deri döşeme var mıydı? Bir de yazılım, box benzeri birşey yapmışmıydınız?
Arkadaşın linki burada
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-doktordan-tertemiz-3.20d-bmw-124976538/detay/
You are not allowed to view links.
Register or Login
Hayırlısı olsun. Giu'da deri döşeme var mıydı? Bir de yazılım, box benzeri birşey yapmışmıydınız?
Arkadaşın linki burada
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-doktordan-tertemiz-3.20d-bmw-124976538/detay/
Deri döşeme ve box mevcut araçta şuan.
Bunun km si Soner abi için fazla eğer ben Soner abiyi biraz tanıdıysam :)
Ona maksimum 10 bin 15 bin olması gerek :)