Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: naxos - 14 Mayıs 2013, 13:10:50

Başlık: Satıyorum...
Gönderen: naxos - 14 Mayıs 2013, 13:10:50
Arkadaşlar Hepinizin bildiği gibi gözüm gibi baktıgım aracımı satıyorum,artık yenileme vakti geldi

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-alfisti-den-73133594/detay/

Üzerinde hem kışlık hem yazlık lastıkler mevcutdur.Aracın 18 lik jantlarına pek sulanmayın satılık değildir:)))

Alfisti arkadaşlardan talip olan olursa ufak bir pazarlık vardır.
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: hi_cazz - 14 Mayıs 2013, 13:54:21
Hayrılı satışlar.
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: mahoretti - 14 Mayıs 2013, 13:54:35
hayırlısı olsun. daha güzeli gelsin... :alfisti:
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: Tolga033 - 14 Mayıs 2013, 14:03:00
Hayırlı satışlar .Değerini bilene gitsin . :)
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: egeozal1 - 14 Mayıs 2013, 14:06:25
Hayirlisi neyse o olsun  abi hayirli satislar dilerim
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: Alfadanadam - 14 Mayıs 2013, 14:16:48
Dostum ama sen Giulia'yı beklemedin. Şimdi nolcak?
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: emin - 14 Mayıs 2013, 14:36:15
Soner abi hayırlı satışlar.
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: evrenalpar - 14 Mayıs 2013, 14:44:58
Soner abi arada bir uğra siteye yahu  :)

Hayırlı satışlar..
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: emin - 14 Mayıs 2013, 15:20:02
2011 sezonunun tüm yıldızları teker teker kayıyor bir zamanlar neydi be? mitosundan giuliettasına :)
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: naxos - 14 Mayıs 2013, 15:26:41
Valla Giula dan haber cok bekledik ama ne yazikki hiçbir haber yok.Ben 2015 den öncede cıkacağını zannetmiyorum hatta eminim gibi.

Ne yapalım elbet Alfa 'ile yollarımız kesışecek .Kısa bir ara diyelim.:((

Tekrar Jülyet de olabilir şuan karar vermedim Tamamen duygusal bi durum yani anlayacağınız.

Siteye Cok bakamıyorum bayagıdır koptuk yazamasam bile arasıra girip bakıyorum .Malum işler bayağı yogun onca yol yorgunluguna akşam sadece uzanıp uyuya kalıyorum..
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: depeche101 - 14 Mayıs 2013, 15:29:14
Hayırlı olsun Soner  :yukari-ok:
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: antihero - 14 Mayıs 2013, 19:03:20
hayırlı satışlar dilerim
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: Fatihob - 14 Mayıs 2013, 19:06:46
Hayırlısı olsun Soner abi. 2015-2016 gibi yine bekleriz :D
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: pierrecardin - 14 Mayıs 2013, 21:00:25
Hayırlı olsun
Giulietta da bu sene sonuna doğru ufak bir markajdan bahsediliyordu haber var mı o işten?
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: tugrul - 14 Mayıs 2013, 21:02:37
Hadi hayırlısı, bu giderse ne gelecek peki? Audi falan mı :p
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: naxos - 14 Mayıs 2013, 23:17:02
Vw grubundan hicbir arabaya benden para cikmaz:)) ne kadar guzel ve iyi arac yaparsa yapsinlar.
Bakalim kafamda gene giulietta almak var ama belki giula gelene kadar merco yada bmw ye kayabilirim.
Aracla devamli uzun yapmasam direk Qv alirdim ama o araba ocagima incir agaci diker.Gunde ortalama 150 km yol yapiyorum.
Auidi a3 dizel otomatik ust versiyona 93 bin tl fiyat cektiler.  Pehh

GT-N8005 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: Gouki - 14 Mayıs 2013, 23:25:38
Herşey gönlüne göre olsun Soner abi.
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: emin - 14 Mayıs 2013, 23:40:40
You are not allowed to view links. Register or Login
Vw grubundan hicbir arabaya benden para cikmaz:)) ne kadar guzel ve iyi arac yaparsa yapsinlar.
Bakalim kafamda gene giulietta almak var ama belki giula gelene kadar merco yada bmw ye kayabilirim.
Aracla devamli uzun yapmasam direk Qv alirdim ama o araba ocagima incir agaci diker.Gunde ortalama 150 km yol yapiyorum.
Auidi a3 dizel otomatik ust versiyona 93 bin tl fiyat cektiler.  Pehh

GT-N8005 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

abi a3'e okadar para verme temiz bi 320d bulalım sana.

Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: pierrecardin - 15 Mayıs 2013, 09:33:43
Bir arkadaşımda inanılmaz temiz bir 320D var. 2011 model. 85 diyor ama ben elimden geleni yapmaya çalışırım.
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: pierrecardin - 15 Mayıs 2013, 09:36:30
Veloce'nin QV si de kan yapar hani :) Beni bile bazen şeytan dürtmüyor değil.
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: naxos - 15 Mayıs 2013, 09:52:57
Hele şu bebeği bir satayım ondan sonra bakarız önümüze
aklımda olan kesınlıkle dizel
320D  A180 Amg
butceme uygun bişier olursa ikinci el neden olmasın tabi ilk şart en az 3 sene bıneceğim için az km de olması
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: pierrecardin - 15 Mayıs 2013, 10:08:09
Hayırlısı olsun. Giu'da deri döşeme var mıydı? Bir de yazılım, box benzeri birşey yapmışmıydınız?
Arkadaşın linki burada
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-doktordan-tertemiz-3.20d-bmw-124976538/detay/
Başlık: Ynt: Satıyorum...
Gönderen: Alper - 15 Mayıs 2013, 10:12:03
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlısı olsun. Giu'da deri döşeme var mıydı? Bir de yazılım, box benzeri birşey yapmışmıydınız?
Arkadaşın linki burada
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-doktordan-tertemiz-3.20d-bmw-124976538/detay/
Deri döşeme ve box mevcut araçta şuan.
Bunun km si Soner abi için fazla eğer ben Soner abiyi biraz tanıdıysam :)
Ona maksimum 10 bin 15 bin olması gerek :)