Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 Balik Sirti Anten

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ES53

Arkadaslar merhaba.Ebay den aracim icin balik sirti anten almistim ama o gelene kadar kisa anten buldum ve onu aldim bu antene gerek kalmadi.Daha bugun geldi.Rengi kahverengiye yakin bir renk boyanabilir.Bana kargo dahil 20 $ geldi.

40 Tl ye verebilirim.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utku

bizim araclarin rengi ayni, titanium gri
anten arabanin rengiyle uyumluysa aliyim ben

You are not allowed to view links. Register or Login

su linkteki urunu almayi dusunuyodum bende
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

ES53


You are not allowed to view links. Register or Login
bizim araclarin rengi ayni, titanium gri
anten arabanin rengiyle uyumluysa aliyim ben

You are not allowed to view links. Register or Login

su linkteki urunu almayi dusunuyodum bende

Bizim araclarin rengine tam uymaz ışıkta biraz kahverengiye çalıyor.Boyatmak gerekebilir.Bir kaç fotoğraf daha atiyim belli oldugu kadar.
[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utku

ok tesekkurler, linkteki urun grigio diye geciyor bizimkiyle ayni, daha uyumlu olacak sanirim
2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

emree



aynı renkten shark anten almıştım ben de, renginde sorun yok, titanyum griye birebir uyuyor.

ES53

Dedigim gibi renk birebir olmasada boyanabilir istenirse


Sent from my iPhone using Tapatalk

emree

You are not allowed to view links. Register or Login
Dedigim gibi renk birebir olmasada boyanabilir istenirse


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tabii ki, yıllar geçiyo orijinal boyanın üzerinden, belki bir iki ton farklılık çıkacaktır ortaya. demek istediğim renk kodlarında sorun yok. benim ki de çok çok hafif bir farkla yeni parça olduğunu belli etmişti ama bilmeyen birinin farketmesi pek mümkün değildi.

Utku

2003 147 1.6 Twinspark
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic
2005 156 2.0 Selespeed
2008 159 1.9 Jtdm-Qtronic

ES53

You are not allowed to view links. Register or Login
Aldim gitti o zaman..

Utku abiye satilmistir,konu kapanabilir.


Sent from my iPhone using Tapatalk