TR'de düz vites 2 litre SW 156 bulmak mümkün mü..??
Bilen varmı?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-trakyada-tek-48542355/detay
Ben serviste manuel vites MK2 SW görmüştüm birkaç kez...
Sahibi ile muhabbetimiz vardı Türkiye'de "TEK" diyordu
SW lerin hepsi otomatik mi?
geneli otomatik
quote:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-trakyada-tek-48542355/detay
Deri döşeme olanı varmı..??
Ahşap olmayanı mesela..??
Çok mu istiyorum :)))
yoo çok istemiyorsun ama ben hiç rastlamadım:)
quote:
yoo çok istemiyorsun ama ben hiç rastlamadım:)
Geçen bakıyordum.. Zaten 4-5 tane var.. hepsi SS..
Ben manuel seviyorum..ama bulamadım.
Hayırdır SW sevdası nerden çıktı?
Alfa sevdası :)) genel olarak..
156nın SWsini severim Tuğrul.. :))
Şırnakta kırmızı vardı satıldı galiba...
selim abi hiç selesspeed kullandınmı..şimdiki tiptronic şanzımanla kıyaslarsan çokmu yavaş yoksa çokmu iyi yorum yaparsan sevinirim..buy konuda hiç fikrim yok çok merak ediyorum vites geçişlerini şimdi sen manuel deyince içime kurt düştü..eyvah zamanında millet kazıklanmışmı diye merak eder oldum..
quote:
selim abi hiç selesspeed kullandınmı..şimdiki tiptronic şanzımanla kıyaslarsan çokmu yavaş yoksa çokmu iyi yorum yaparsan sevinirim..buy konuda hiç fikrim yok çok merak ediyorum vites geçişlerini şimdi sen manuel deyince içime kurt düştü..eyvah zamanında millet kazıklanmışmı diye merak eder oldum..
bu arada 156 selespeed' i ile GT 'nin ki farklı mı?
ben farklılıkları var diye biliyorum?
Ne tür farklılıkları varmış?
2 si de sorunlu:)
quote:
2 si de sorunlu:)
Selim bunu beğendi :)
SS bir kere kullandım..Güzeldi. Ama ss arabam olmadı.. Yani uzun vadede ne olur bilemem. Otomatik şanzımandan zorunlu kalmadıkça genel olarak uzak dururum.. Alfa olsun olmasın.
Düz vitesi daha çok seviyorum. Ama şu da bir gerçek c63 AMGyi test ettiğim zaman, 7 ileri otomatiğine de bayılmıştım.. o da ayrı konu.
:))
Selim benim bildiğim bir tane var benimeski arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))
Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...
quote:
Selim benim bildiğim bir tane var benimeski arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))
SS istersem zaten kesin seninli gibi 2.jenerasyon olmasını tercih ederim abi :))
quote:
quote:
Selim benim bildiğim bir tane var benimeski arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))
SS istersem zaten kesin seninli gibi 2.jenerasyon olmasını tercih ederim abi :))
Selim bu SS de mk 2 kasa düz vites. benim demek istediğim benim sattığım aracın renginde bal köpüğü gibi olan renk.:))
quote:
quote:
quote:
Selim benim bildiğim bir tane var benimeski arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))
SS istersem zaten kesin seninli gibi 2.jenerasyon olmasını tercih ederim abi :))
Selim bu SS de mk 2 kasa düz vites. benim demek istediğim benim sattığım aracın renginde bal köpüğü gibi olan renk.:))
Yani düz vites 2.0 litre MK2 SW var :)) Ne güzel.. Bak bunu alırım işte :))
Yahu SS&SW muhabbetleri ne oluyoruz. Yara deşildi bak yeniden... Şaka bir yana sahibindende MK2 ss&sw var. Duruyor olması lazım. Aracı görmeye gittim vaktiyle ama çok oynamışlar oarsıyla burasıyla. Hatta ilkdikkatimi çeken şey vites topuzu idi. Sahibü'l-şahısın hoşuna gitmemiş orijinal kol yerine doğan kolu takmış. Şaka yapmıyorum bunu grünce aracı sildim kafadan. Çünkü bagajı açınca sanayi kaynak tüpü gibi tüp vardı bagajda dedim 2-0. 24'e düşmüştü. Araç 72000 de ve aslında alınıp adam edilecek bir makine...Bir bakıver istersen. Sahibi avukat ve de aracın ilk sahibi Boğaziçili bir hanımefendi(ymiş). 2. sahibi kendileri...
Sen al gül gibi SW'yi , zart diye sat sonra git elalem doğan bilmenesi taktı diye kız adamlara, geç bunları birader
Bizim servis aracı 2005 düz sw 2.0
Haftasonu istanbul yolunda rastladım maşallahı var...
teşekürler yaza doğru 17 jant düşünüyoruz
quote:
Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...
zeki ustanın araç gerçekten çok güzel. kaliperler jantlar mükemmel. ama içi deri değil. hatırladığım kadarıyla açık yeşil kadife olması lazım.
quote:
Sen al gül gibi SW'yi , zart diye sat sonra git elalem doğan bilmenesi taktı diye kız adamlara, geç bunları birader 
Murat kardeş çok haklısın diyecek birşey bulamıyorum. Hayırlısı neyse o olsun.
quote:
quote:
Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...
zeki ustanın araç gerçekten çok güzel. kaliperler jantlar mükemmel. ama içi deri değil. hatırladığım kadarıyla açık yeşil kadife olması lazım.
Eğer gri ise o araç , gördüm ben de, hatta satılırken de baya bi iç geçirmiştim.Galeri fiyatı 15 filandı , ama usta kafasını koparmıştır tabi olayın..
quote:
quote:
quote:
quote:
Selim benim bildiğim bir tane var benimeski arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))
SS istersem zaten kesin seninli gibi 2.jenerasyon olmasını tercih ederim abi :))
Selim bu SS de mk 2 kasa düz vites. benim demek istediğim benim sattığım aracın renginde bal köpüğü gibi olan renk.:))
Yani düz vites 2.0 litre MK2 SW var :)) Ne güzel.. Bak bunu alırım işte :))
O araç satılık ;)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-turkiye-de-ki-tek-sportwagon-156-2-0ts-68388089/detay/?favorite=1
Fiyat biraz çok gibi geldi bana. Hani deri döşeme ve de km'nin biraz düşük olması etken olabilirdi. Yine de yani sahibine hayırlı olur inşallah.
quote:
quote:
quote:
Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...
zeki ustanın araç gerçekten çok güzel. kaliperler jantlar mükemmel. ama içi deri değil. hatırladığım kadarıyla açık yeşil kadife olması lazım.
Eğer gri ise o araç , gördüm ben de, hatta satılırken de baya bi iç geçirmiştim.Galeri fiyatı 15 filandı , ama usta kafasını koparmıştır tabi olayın..
manuel mk1 156 sw baklıyorsanız zeki ustanın aracına kesinlikle bakın kompıle supersıprınt egzos enkei jant vb. aksesuarı olan cok dırı ve dolu 1 arac deri yok konsolda ahşap var :)
Gerçekten temiz,itina ile kullanılmış aracımın tüm bakımları birmotta yapılmış olup 120.000 km dem beri Deportivo Servisi'nde yapılmaktadır.
Araç bakıma taa İspanya'ya gittiği için km fazla:)
Edited by - antihero on 22/12/2011 12:41:57
ss otomatik vites değildir, debriyajı olmayan düz vitestir ve sahip olmayanlar keyfini bilemez.Bir-iki kere kullanmayla da anlaşılması mümkün değildir. Ben bu yüzden 159 almıyorum.
quote:
quote:
quote:
Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...
zeki ustanın araç gerçekten çok güzel. kaliperler jantlar mükemmel. ama içi deri değil. hatırladığım kadarıyla açık yeşil kadife olması lazım.
Eğer gri ise o araç , gördüm ben de, hatta satılırken de baya bi iç geçirmiştim.Galeri fiyatı 15 filandı , ama usta kafasını koparmıştır tabi olayın..
Bu araçda satılık...
Nerde satılık erdemcim ?
Bi tanede kendisi gri renkli, kırmızı derili SW var. Bayan öğretmenden satılık o aracı bilen var mı?
İstanbuldakı gri-kırmısı ss sw 1 arac vardı bayan sahıbınden satılık ona bakmıstım kaportası cok kotuydu tavan rayları olan 1 aractı rayların baglı bulundugu köşelerde pas vardı
quote:
Nerde satılık erdemcim ?
İlanı vardı sahibinden.com'da Zeki ustadan... Silinmiş... Ama görüntüsü harikaydı
quote:
Nerde satılık erdemcim ?
Sahibinden.com da ilanı vardı... Silinmiş.. Bahsi geçen araç.. Zeki ustadan satılıktı...
quote:
quote:
Nerde satılık erdemcim ?
Sahibinden.com da ilanı vardı... Silinmiş.. Bahsi geçen araç.. Zeki ustadan satılıktı...
Zeki abi'yle görüştüm. İlanı verdikten sonra 2. günde satılmış araba. Daha önce Q4 sahibi olmuş bir arkadaş almış.
Vay anasını. Kaça gitmiş sorması ayıp...
18 diyordu ilanda ama sormadım vallahi kaça verdi.
dereceli egzantrik, komple supersprınt egsoz falan var yazıyordu. Yalnız jantlar çok tanıdıktı
çok temiz görünüyordu araç alana hayırlı olsun ama kıskandım:) maşallah diyelim...
Bu gün başka bir tuning forumunda şu dereceli ıvırlı zıvırlı araç için konu açılmış. Güzel görünüyor.
quote:
dereceli egzantrik, komple supersprınt egsoz falan var yazıyordu. Yalnız jantlar çok tanıdıktı
Onun arabasında görüp beğenen bir 147 sahibine gitti benim jantlar. Yani tahmin kısmen doğru :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2001-alfa-156-sw-executive-70323392/detay
selim abi hemde ankara da :)
http://www.araba.com/4472440/Alfa-Romeo-156-20-SW-Distinctive?t=2
Düz sw 156...
quote:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2001-alfa-156-sw-executive-70323392/detay
selim abi hemde ankara da :)
Biliyorum arabayı..arkadaşımın arabası :))
Deri koltuk yok maalesef..
Biraz takıntılıyım.
Ben bir tane buldum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-turkiye-de-ki-tek-sportwagon-156-2-0ts-68388089/detay
quote:
Ben bir tane buldum 
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-turkiye-de-ki-tek-sportwagon-156-2-0ts-68388089/detay
Diğer sayfada verilmiş görmemişim .
quote:
quote:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2001-alfa-156-sw-executive-70323392/detay
selim abi hemde ankara da :)
Biliyorum arabayı..arkadaşımın arabası :))
Deri koltuk yok maalesef..
Biraz takıntılıyım.
est. ne takıntısı. bende aracımı alırken deri koltuk önemli bir kriterdi benim için. sebebi yok aslında olmuşken olsun işte :)