Alfisti Turkey

Alfa Romeo => İkinci El => Konuyu başlatan: ku2 - 12 Aralık 2011, 13:49:48

Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 12 Aralık 2011, 13:49:48
TR'de düz vites 2 litre SW 156 bulmak mümkün mü..??
Bilen varmı?

Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: antihero - 12 Aralık 2011, 15:01:19
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-trakyada-tek-48542355/detay
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: tugrul - 12 Aralık 2011, 15:24:03
Ben serviste manuel vites MK2 SW görmüştüm birkaç kez...
Sahibi ile muhabbetimiz vardı Türkiye'de "TEK" diyordu
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: fevkalbeser12 - 12 Aralık 2011, 15:43:34
SW lerin hepsi otomatik mi?
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: antihero - 12 Aralık 2011, 15:48:04
geneli otomatik
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 12 Aralık 2011, 16:11:13
quote:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-trakyada-tek-48542355/detay



Deri döşeme olanı varmı..??
Ahşap olmayanı mesela..??

Çok mu istiyorum :)))
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: antihero - 12 Aralık 2011, 16:18:19
yoo çok istemiyorsun ama ben hiç rastlamadım:)
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 12 Aralık 2011, 16:22:58
quote:

yoo çok istemiyorsun ama ben hiç rastlamadım:)



Geçen bakıyordum.. Zaten 4-5 tane var.. hepsi SS..
Ben manuel seviyorum..ama bulamadım.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: tugrul - 12 Aralık 2011, 16:29:19
Hayırdır SW sevdası nerden çıktı?
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 12 Aralık 2011, 16:47:43
Alfa sevdası :)) genel olarak..
156nın SWsini severim Tuğrul.. :))

Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: erdem1904 - 12 Aralık 2011, 17:33:27
Şırnakta kırmızı vardı satıldı galiba...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: dnr1 - 13 Aralık 2011, 09:24:50
selim abi hiç selesspeed kullandınmı..şimdiki tiptronic şanzımanla kıyaslarsan çokmu yavaş yoksa çokmu iyi yorum yaparsan sevinirim..buy konuda hiç fikrim yok çok merak ediyorum vites geçişlerini şimdi sen manuel deyince içime kurt düştü..eyvah zamanında millet kazıklanmışmı diye merak eder oldum..
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: obasar - 13 Aralık 2011, 10:38:42
quote:

selim abi hiç selesspeed kullandınmı..şimdiki tiptronic şanzımanla kıyaslarsan çokmu yavaş yoksa çokmu iyi yorum yaparsan sevinirim..buy konuda hiç fikrim yok çok merak ediyorum vites geçişlerini şimdi sen manuel deyince içime kurt düştü..eyvah zamanında millet kazıklanmışmı diye merak eder oldum..



bu arada 156 selespeed' i ile GT 'nin ki farklı mı?
ben farklılıkları var diye biliyorum?
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: agucba - 13 Aralık 2011, 10:57:44
Ne tür farklılıkları varmış?
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: antihero - 13 Aralık 2011, 12:40:29
2 si de sorunlu:)
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 13 Aralık 2011, 12:58:46
quote:

2 si de sorunlu:)



Selim bunu beğendi :)
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 13 Aralık 2011, 13:01:11
SS bir kere kullandım..Güzeldi. Ama ss arabam olmadı.. Yani uzun vadede ne olur bilemem. Otomatik şanzımandan zorunlu kalmadıkça genel olarak uzak dururum.. Alfa olsun olmasın.
Düz vitesi daha çok seviyorum. Ama şu da bir gerçek c63 AMGyi test ettiğim zaman, 7 ileri otomatiğine de bayılmıştım.. o da ayrı konu.
:))
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: babi - 13 Aralık 2011, 15:42:17
Selim benim bildiğim bir tane var benimeski  arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: komanowa - 13 Aralık 2011, 16:04:45
Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 13 Aralık 2011, 16:09:00
quote:

Selim benim bildiğim bir tane var benimeski  arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))



SS istersem zaten kesin seninli gibi 2.jenerasyon olmasını tercih ederim abi :))
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: babi - 13 Aralık 2011, 16:46:42
quote:

quote:

Selim benim bildiğim bir tane var benimeski  arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))



SS istersem zaten kesin seninli gibi 2.jenerasyon olmasını tercih ederim abi :))


Selim bu SS de mk 2 kasa düz vites. benim demek istediğim benim sattığım aracın renginde bal köpüğü gibi olan renk.:))
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 13 Aralık 2011, 19:32:12
quote:

quote:

quote:

Selim benim bildiğim bir tane var benimeski  arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))



SS istersem zaten kesin seninli gibi 2.jenerasyon olmasını tercih ederim abi :))


Selim bu SS de mk 2 kasa düz vites. benim demek istediğim benim sattığım aracın renginde bal köpüğü gibi olan renk.:))



Yani düz vites 2.0 litre MK2 SW var :)) Ne güzel.. Bak bunu alırım işte :))
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: KAKIRMAN - 13 Aralık 2011, 22:23:07
Yahu SS&SW muhabbetleri ne oluyoruz. Yara deşildi bak yeniden... Şaka bir yana sahibindende MK2 ss&sw var. Duruyor olması lazım. Aracı görmeye gittim vaktiyle ama çok oynamışlar oarsıyla burasıyla. Hatta ilkdikkatimi çeken şey vites topuzu idi. Sahibü'l-şahısın hoşuna gitmemiş orijinal kol yerine doğan kolu takmış. Şaka yapmıyorum bunu grünce aracı sildim kafadan. Çünkü bagajı açınca sanayi kaynak tüpü gibi tüp vardı bagajda dedim 2-0. 24'e düşmüştü. Araç 72000 de ve aslında alınıp adam edilecek bir makine...Bir bakıver istersen. Sahibi avukat ve de aracın ilk sahibi Boğaziçili bir hanımefendi(ymiş). 2. sahibi kendileri...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: murat - 14 Aralık 2011, 09:37:37
Sen al gül gibi SW'yi , zart diye sat sonra git elalem doğan bilmenesi taktı diye kız adamlara, geç bunları birader
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: alfin - 14 Aralık 2011, 14:22:03
Bizim servis aracı 2005 düz sw 2.0
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: erdem1904 - 14 Aralık 2011, 14:39:32
Haftasonu istanbul yolunda rastladım maşallahı var...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: alfin - 14 Aralık 2011, 15:02:30
teşekürler yaza doğru 17 jant düşünüyoruz
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: tolgahan_ - 14 Aralık 2011, 21:06:31
quote:

Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...



zeki ustanın araç gerçekten çok güzel. kaliperler jantlar mükemmel. ama içi deri değil. hatırladığım kadarıyla açık yeşil kadife olması lazım.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: KAKIRMAN - 14 Aralık 2011, 21:12:12
quote:

Sen al gül gibi SW'yi , zart diye sat sonra git elalem doğan bilmenesi taktı diye kız adamlara, geç bunları birader



Murat kardeş çok haklısın diyecek birşey bulamıyorum. Hayırlısı neyse o olsun.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: murat - 15 Aralık 2011, 08:42:58
quote:

quote:

Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...



zeki ustanın araç gerçekten çok güzel. kaliperler jantlar mükemmel. ama içi deri değil. hatırladığım kadarıyla açık yeşil kadife olması lazım.



Eğer gri ise o araç , gördüm ben de, hatta satılırken de baya bi iç geçirmiştim.Galeri fiyatı 15 filandı , ama usta kafasını koparmıştır tabi olayın..
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: erdem1904 - 22 Aralık 2011, 09:29:34
quote:

quote:

quote:

quote:

Selim benim bildiğim bir tane var benimeski  arabanın rengi luce de amalfi gri çokta iyi araba sahibi satmayabilir yılmaza geliyor devamlı. Ama sana SS si tavsiye ederim kullanması çok zevkli:)))



SS istersem zaten kesin seninli gibi 2.jenerasyon olmasını tercih ederim abi :))


Selim bu SS de mk 2 kasa düz vites. benim demek istediğim benim sattığım aracın renginde bal köpüğü gibi olan renk.:))



Yani düz vites 2.0 litre MK2 SW var :)) Ne güzel.. Bak bunu alırım işte :))




O araç satılık ;)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-turkiye-de-ki-tek-sportwagon-156-2-0ts-68388089/detay/?favorite=1
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: KAKIRMAN - 22 Aralık 2011, 10:14:26
Fiyat biraz çok gibi geldi bana. Hani deri döşeme ve de km'nin biraz düşük olması etken olabilirdi. Yine de yani sahibine hayırlı olur inşallah.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ERKAN TURANLI - 22 Aralık 2011, 11:47:17
quote:

quote:

quote:

Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...



zeki ustanın araç gerçekten çok güzel. kaliperler jantlar mükemmel. ama içi deri değil. hatırladığım kadarıyla açık yeşil kadife olması lazım.



Eğer gri ise o araç , gördüm ben de, hatta satılırken de baya bi iç geçirmiştim.Galeri fiyatı 15 filandı , ama usta kafasını koparmıştır tabi olayın..



manuel mk1 156 sw baklıyorsanız zeki ustanın aracına kesinlikle bakın kompıle supersıprınt egzos enkei jant vb. aksesuarı olan cok dırı ve dolu 1 arac deri yok konsolda ahşap var :)
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: antihero - 22 Aralık 2011, 12:39:50
Gerçekten temiz,itina ile kullanılmış aracımın tüm bakımları birmotta yapılmış olup 120.000 km dem beri Deportivo Servisi'nde yapılmaktadır.

Araç bakıma taa İspanya'ya gittiği için km fazla:)

Edited by - antihero on 22/12/2011  12:41:57
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: TRUPHASE - 23 Aralık 2011, 03:09:24
ss otomatik vites değildir, debriyajı olmayan düz vitestir ve sahip olmayanlar keyfini bilemez.Bir-iki kere kullanmayla da anlaşılması mümkün değildir. Ben bu yüzden 159 almıyorum.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: erdem1904 - 31 Aralık 2011, 09:44:18
quote:

quote:

quote:

Carium da Zeki usta şu an manuel mk1 156 sw kullanıyor. Çok cüzi bir fiyata aldım demişti , kule gergisi , egzoz , filtre, jant vb eklemeler yapmış. Hoş olmuş , seside iyiydi... İçi derimiydi değilmiydi dikkat etmedim ...



zeki ustanın araç gerçekten çok güzel. kaliperler jantlar mükemmel. ama içi deri değil. hatırladığım kadarıyla açık yeşil kadife olması lazım.



Eğer gri ise o araç , gördüm ben de, hatta satılırken de baya bi iç geçirmiştim.Galeri fiyatı 15 filandı , ama usta kafasını koparmıştır tabi olayın..



Bu araçda satılık...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: murat - 31 Aralık 2011, 10:40:09
Nerde satılık erdemcim ?
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: fevkalbeser12 - 31 Aralık 2011, 10:54:04
Bi tanede kendisi gri renkli, kırmızı derili SW var. Bayan öğretmenden satılık o aracı bilen var mı?
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ERKAN TURANLI - 31 Aralık 2011, 15:49:39
İstanbuldakı gri-kırmısı ss sw 1 arac vardı bayan sahıbınden satılık ona bakmıstım kaportası cok kotuydu tavan rayları olan 1 aractı rayların baglı bulundugu köşelerde pas vardı
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: erdem1904 - 02 Ocak 2012, 10:18:02
quote:

Nerde satılık erdemcim ?



İlanı vardı sahibinden.com'da Zeki ustadan... Silinmiş... Ama görüntüsü harikaydı
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: erdem1904 - 02 Ocak 2012, 10:25:21
quote:

Nerde satılık erdemcim ?



Sahibinden.com da ilanı vardı... Silinmiş.. Bahsi geçen araç.. Zeki ustadan satılıktı...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: Alfadanadam - 02 Ocak 2012, 13:21:13
quote:

quote:

Nerde satılık erdemcim ?



Sahibinden.com da ilanı vardı... Silinmiş.. Bahsi geçen araç.. Zeki ustadan satılıktı...



Zeki abi'yle görüştüm. İlanı verdikten sonra 2. günde satılmış araba. Daha önce Q4 sahibi olmuş bir arkadaş almış.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: KAKIRMAN - 02 Ocak 2012, 13:27:49
Vay anasını. Kaça gitmiş sorması ayıp...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: Alfadanadam - 02 Ocak 2012, 14:06:39
18 diyordu ilanda ama sormadım vallahi kaça verdi.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: erdem1904 - 02 Ocak 2012, 14:08:41
dereceli egzantrik, komple supersprınt egsoz falan var yazıyordu. Yalnız jantlar çok tanıdıktı
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: tolgahan_ - 02 Ocak 2012, 20:05:52
çok temiz görünüyordu araç alana hayırlı olsun ama kıskandım:) maşallah diyelim...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ATA - 02 Ocak 2012, 23:50:41
Bu gün başka bir tuning forumunda şu dereceli ıvırlı zıvırlı araç için konu açılmış. Güzel görünüyor.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: Alfadanadam - 03 Ocak 2012, 12:41:27
quote:

dereceli egzantrik, komple supersprınt egsoz falan var yazıyordu. Yalnız jantlar çok tanıdıktı



Onun arabasında görüp beğenen bir 147 sahibine gitti benim jantlar. Yani tahmin kısmen doğru :)
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: tolgahan_ - 08 Ocak 2012, 14:09:05
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2001-alfa-156-sw-executive-70323392/detay


selim abi hemde ankara da :)
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: 147BLACK - 08 Ocak 2012, 16:50:47
http://www.araba.com/4472440/Alfa-Romeo-156-20-SW-Distinctive?t=2
Düz sw 156...
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: ku2 - 09 Ocak 2012, 10:42:44
quote:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2001-alfa-156-sw-executive-70323392/detay


selim abi hemde ankara da :)



Biliyorum arabayı..arkadaşımın arabası :))
Deri koltuk yok maalesef..
Biraz takıntılıyım.
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: Tolga033 - 09 Ocak 2012, 10:55:18
Ben bir tane buldum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-turkiye-de-ki-tek-sportwagon-156-2-0ts-68388089/detay
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: Tolga033 - 09 Ocak 2012, 10:59:20
quote:

Ben bir tane buldum

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-sahibinden-turkiye-de-ki-tek-sportwagon-156-2-0ts-68388089/detay



Diğer sayfada verilmiş görmemişim .
Başlık: TR'de düz vites 2 litre SW 156??
Gönderen: tolgahan_ - 09 Ocak 2012, 19:02:06
quote:

quote:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2001-alfa-156-sw-executive-70323392/detay


selim abi hemde ankara da :)



Biliyorum arabayı..arkadaşımın arabası :))
Deri koltuk yok maalesef..
Biraz takıntılıyım.



est. ne takıntısı. bende aracımı alırken deri koltuk önemli bir kriterdi benim için. sebebi yok aslında olmuşken olsun işte :)