Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



hei double navigation tavsiye

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

emrahbaser

selamlar,

uzun zamandır içinde navigasyon özelliği olan double din almayı düşünüyodum dün eminönünde bi magazada hei mnv-4461 marka çok az kullanılmış bitane buldum fiyatı çok uygun geldi 600 civarı.nav,tv,bluetooth,geri görüş kamerası bağlama,sd kart yuvası,usb falan herşey var..internette biraz araştırma yaptım ama kullanan birisi varsa tavsiye alabilirim.yada farklı bi markada olabilir..çok fazla para verip pioneer kenwood yada jvc almak istemiyorum zaten çalınma riski çok yüksek:)

Sercan Keklik

#1
Pioneer 900BT aşırı tavsiye ederim başka marka için arabanızın orasını burasını sökmeyın derim.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Anıl

#2
Arkadaş Pioneer vs marka düşünmüyormuş,bana da bu üniteler hırsızlık yönünden riskli geliyor...Bana navigasyon lazım olmadığı için JVC KDAVX1 kullanıyorum,ekranı 3" bana yetiyor,en güzeli de eve giderken ön panelini alıp gidiyorum,esasında bu bile çok özellikli ve teferruatlı bir ünite,bana fazla ama 4senedir kullanıyorum çok memnunum...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Alfadanadam

#3
Yakın zaman önce bir tanıdığıma You are not allowed to view links. Register or Login sitesinden double din bir ünite aldık.
Fiyatı 265 $. Ve ücretsiz kargo...
Gümrükte 120 tl ve artı olarak 181 tl TRT bandrol ücreti ödedik.
Toplamda 720 tl civarına maloldu. Pakete GPS anteni dahil, TV anteni hariç.
Bir Pioneer gibi olmaz elbette ama markalı ürünlerde de her ekstra özellik için modül gerekiyor. Bunda hepsi mevcut.

Sercan Keklik

#4
dedıklerınızde haklısınz ama işin içine navigasyonda illa katılıyorsa o yüzden pioneer dedim yoksa hepsı aynı görüntü müzik vs yaptıgı işler hep aynı :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

XETRaM

#5
Register or Login" border=0>
Sercan'ın söylediği aleti uzun süredir kullanıyorum ve gayet memnunum. Fiyatı biraz pahalıda olsa tavsiye ederim.

emrahbaser

#6
gerçekten çok güzel oturmuş..bendede 147 var..pioneer'ın kalitesi tartışılmaz tabi ama fiyatta önemli.nerdeyse benim alacağım cihazın 3 katı fiyatı var..sahibinden.com da bitane avic 900 satılıyordu 800 tlye 1günde satıldı hemen kaçırdım..

dnr1

#7
You are not allowed to view links. Register or Login  156 ya yakışır..özelliklerde iyi valla çok şıkmış..
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

dnr1

#8
You are not allowed to view links. Register or Login buda iyiymiş..hepsi iyi bunların ya..
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

dnr1

#9
You are not allowed to view links. Register or Login hasta olmamak elde degil valla..çok şıklar
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

naxos

#10
Ne yazıkkı bizim Giulıetta'lara sonradan böyle bir şey yapılamıyor
Aslında iç modifikasyona bu kadar kapalı olması güzel birşey değil bu yeni aracların..
acıkcası 2000 eur para verip navigasyonu bile olmayan  bir aleti almak bana mantıklı gelmedi..
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

alfistahakan

#11
Bu ürünler gümrükten geçiyormu?
Hakan
Forever Alfa

Sercan Keklik

#12
gümrükten bugun ıtıbarı ıle bısı geçırmek artık ımkansız uyandırıyım :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

alfistahakan

#13
İnşallah  ebay den siparişini verdiğim parçalar takılmaz.
Hakan
Forever Alfa

Alfadanadam

#14
Lightinthebox'tan vaktiyle double din ünite almıştık. Ama 150'yu geçen değerine vergi ve ayrıca 181 tl TRT vergisi ödemiştik. Bunlardan sonra pek te iyi bir maliyeti olmamıştı.

dnr1

#15
ülkemiz eşkiyamı ne anlayamadım..resmen haraç de rüşvet de..ürün kadar ..hatta üç dört katı kadar vergi ödemekten sıkıldım..
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

adnan.geyik

#16
Evet ESKIYA. Cünkü bastakilere para yetmiyor.
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

Tuncay Nergis

#17
quote:

Evet ESKIYA. Cünkü bastakilere para yetmiyor.



Vergileri devlet büyükleri mi yiyor? Benim haberim yoktu böyle bi uygulamadan. Ben asker yiyor sanıyordum

Tuncay Nergis

#18
quote:

You are not allowed to view links. Register or Login hasta olmamak elde degil valla..çok şıklar



Bunlar çok iyiymiş, 156'ya böyle aşağı doğru açılan ekranlar gerekiyor zaten. Ben piyasada hep yukarı doğru açılanlardan görmüştüm, onlar da göstergelerin önüne açılıyor. Ben göstergelerdense klima düğmelerini feda etmeye razıyım

Gouki

#19
quote:

Vergileri devlet büyükleri mi yiyor? Benim haberim yoktu böyle bi uygulamadan. Ben asker yiyor sanıyordum


İyi işte öğrenmiş oldunuz.