Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



147 xenon far

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

#100
maşallah ama şu aynalara bi giriş artık!!

n/a

#101
maşallah maşallah mukemmel can araba kafaları yiycem..insan değil..nazar değmesin

cooper s gp ye dikkat etmişmiydiniz bilmiyorum autoshow da ama aracın aikiz aynaları çok guzel duruyordu kırmızı kırmızı

Xenonlar çok guzel olmuş can,sen mavi sevmezsin tam istediğin giibi olmuş güle güle kullan

Sercan Keklik

#102
maşallah maşallah :)
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#103
maşallah çok güzel olmuş

n/a

#104
çok sağolun :)

aynalara bi girişcem pir girişcem,kafa göz allah ne verdiyse  :P

farklı bişi yapcaktım aynalara geçen cuma aradığımı bulamadım pek..
yoksa spoiler alıp 2sini 1 boyatcaktım ama spoiler in fiyatı uçmuş 600ytl dio servis..çıldırmış olmalılar :)

oyüzden aynaları ya boyıcam ya başka bişi yapcam :)



Edited by - Can on 16/11/2006  01:38:27

n/a

#105
quote:

çok sağolun :)

aynalara bi girişcem pir girişcem,kafa göz allah ne verdiyse  :P

farklı bişi yapcaktım aynalara geçen cuma aradığımı bulamadım pek..
yoksa spoiler alıp 2sini 1 boyatcaktım ama spoiler in fiyatı uçmuş 600ytl dio servis..çıldırmış olmalılar :)

oyüzden aynaları ya boyıcam ya başka bişi yapcam :)



Edited by - Can on 16/11/2006  01:38:27



carbon kaplamaaaa mi yoksaaa

Alfadanadam

#106
Xenonlar gayet başarılı görünüyor, araba zaten güzel, e maaşallah diyeyim son olarak :)

n/a

#107
teşekkürler Bülent abi :)

xenonların mesafe uzattığını düşünmüyorum ama aydınlattığı alanı HAKKI yla aydınlattığını düşünüyorum :)

admin

#108
Ben olsam bu 147 ye bir tanede koruma tutardım, neme lazım ortam kötü.

maşallah, maşallah, maşallah...:)
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

murat

#109
Gerçekten kırkbirbin kere maaşallah çok bakımlı ve güzel.Birşey soracağım içerden çekilmiş resimlerde far ayarı 0 da mı??
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

Tufan

#110
maşallah can, özellikle xenonlar çok güzel olmuş

n/a

#111
Can çift egzos yapabilirsin güzel bir görüntü oluşturur

n/a

#112
Ahmet : çift egzoz u herkes söylüyor yeri war diye ama bence arabanın ne olduğu ortada 1.6 araç..ki 2.0 bile olsa bnce çok gerekli bi görüntü olmaz ve aşırı bi aracım yok yani böle ne biliyim tuning adına herşeyi dayamış olurm işte içeride devr saati,göstergeler oo bu şu ozmn belki dediğin olabilir iyice şov aracı halinde ama ben küçük detaylarla ;sade ve şık bi aracım olmasına tercih ediyorum..
çift çıkış yaparsam bence araçta sırıtır..hem 1.6 hem dışındada aşırı birşey yok uyum sağlayacak hemde kompakt sınıf hb araç..ben yakışmayacağı kanısındayım :) ama beğenen wardır o ayrı :)

Murat : Evet farlar 0 da ama sağ taraf biraz düşük snrm adam takarken ayarı bozmuş.(niye adamada taktırdıysam okadar basit bi işlemmiş ki..)
çok gidiş geliş ve aydınlık yollarda 1 e alıyorum 0 da bazen karşıdan uyaran oluyor..(daha çok olmadı ama 1-2 defa bile rahatsız olmuş birinin olması hoş değil tabi)

ama karanlık yada otoban vs.yollarda 0 da gidiyorum..

aslında halojenle xenon kit sonrası duvar fotoğrafına bakınca fazla bir dağılma yok gibi ancak yinede halojen reflektörüne uyguladığımız için karşıdan bakınca belli kırılmalar göz alabiliyor..

Bektaş Abi : walla bağlıcam bitane Doberman :)

n/a

#113
can bu imzandaki fotolar nerede çekildi acaba

n/a

#114
ııı sence :) istanbul il sınırları içinde :)

147TI

#115
Can, demişsinki karşıdan bazen uyarıyorlar falan diye bu resimde neden olduğu belli gibi eğer yanılmıyorsam. Sağ farın daha uzun bir mesafeyi göstermesi gerekiyor,bildiğiniz gibi sağdan akan trafiklerde böyle ancak bu resimde senin sol far sağ farın üsütnde bir ayarda kalmış, sanırım bunada takan adam sebep olmuş ama eğer bir ayar çektirirsen hiç kimsenin gözünü almazsın... Kimse kötü şeyler geçirmesin içinden.

Maşallah maşallah...
Register or Login" border=0>

n/a

#116
ewt solda war ztn hafif bi bozukluk kesinlikle war..
waktim olsa kendim yapcam ztn ayarını kapalı bi otopark a çekipte..
bırak götürüp yaptırmayı kendim yapcak zmanım yok..
yrn gece belki yaparım ama:)

147TI

#117
Bende öyle yoğunumki bu aralar arabayı hiç kullanmadığım gibi kirli kullanıorum kaç gündür. Yıkıcam , ama ben dersten çıktığımda hava 2-3 derece oluyo o zmnda gözüm yemiyo ama yrn bende girişcem şöyle bi parlasın ya!

Kolay gelsin sanada...

Alfadanadam

#118
Can ayar yaparken dikkat et, o ayar yerleri biraz zorlamayla kolayca diş atabilecek cinsten, aklında olsun. Ben o yüzden sağ far ayar motorunu değiştireceğim.

n/a

#119
tamam Sağol bülent abi söylediğin iyi oldu.. akşam vaktim olurda yaparsam dikkat edicem..
ama şimdi ineyimde önce far yükseklik ayarının yerini bulayım :)

murat

#120
Arkadaşlar biraz önce cms den mail geldi.Texon xenonlar 490 ytl 12 taxit falan filan diye.Nedir bu texon bilginiz var mı??
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

n/a

#121
kia sorento xenonu...uzak doğu mali...fiyat performans orani iyidir...biraz daha üstüne para ekleyip daha iyi şeyler alinabilir...

n/a

#122
abi enson benim taktımlarım istanbuldaysan eğer AUTOSHOP ta 470 e veriyorlardı aynı şekilde taksitli yanılmıyorsam İNTEC..
TEXON ların çokta kaliteli olduklarını düşünmüyorum şahsen ama çin malları kadarda kötü değiller.
ama  ısı değerlerini kafalarına göre belirlediği için bu gibi uzak doğu firmaları 6000K ları bile birçok markanın 8000K sı gibi yanıyor..
yani bana TEXON 6000K lar çok mavi geliyordu şahsen..
birde tabi belki başka markalardada wardır ama İNTEC bir diğer yaptığı ''reklam'' H7 ampullerin ayağı tek orjinal metal ayak olan İNTEC tedir diyor..
yani diğer birçok markalarda ciddende ayaklar plastik bazen oturmuyor traşlıyorsun fln kenarlarını..İNTEC te sadece h7 leri yapmış ztn en çok kullanılan die herhalde..
ama tabiki tercih yine sizin..
buarada ayar yaptım daha bi iyi oldu şimdi 0 da kullanıyorum..yeni duvar fotosunu çekmedim sadece..aydınlatma ii..

Buarada bülent abi ayar yerleri çok rahat dönüyordu ve yeri oldukça uygundu..belki sizinkilerden farklıdır..hiç zorlanmadı çnkü..

murat

#123
Sağolun aydınlandım bayaa.Can zaten mavimtraksa hiç işim olmaz.Zaten volkan kia diyince anladım, Sibel Canın gözleri gibi  masmavi Sorentolarınki.Autoshopun yerinde demo yapıyorlarmış duyduğuma göre.Bu seninkilerden orda varsa bi uğrayıp bakayım oraya.
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

BARLAS

#124
Opel Corsa'sını modifiye eden bir arkadaşımın dediğine göre Autoshop'ta birkaç çeşit xenon setini veya xenon ampülünü yanar vaziyette görebiliyormuşsunuz...