Merhaba,
Alfa Romeo 159 'larınızda hangi teypleri kullanıyorsunuz?
Ben 7" ekran büyüklüğüne sahip, Bluetooth'u olan, Navigasyonu olan teyp arıyorum. Tavsiyeniz var mı? Benim tercihim Pioneer, Alpine, Kenwood, Clarion, JVC gibi markalar. Çin markalarına çok sıcak bakmıyorum. Ama yine de tavsiyelerinizi yorumlarınızı okumak isterim.
Ayrıca orjinal teybe ihtiyacı olan varsa vermey düşünebilirim.
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/24/equpejyv.jpg[/img]
Bende mitoma bu cıhazı aldımm .. Navigasyona ihtıyacım .. Yokktu ınşallah güzel olur

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/24/equpejyv.jpg[/img]
Bende mitoma bu cıhazı aldımm .. Navigasyona ihtıyacım .. Yokktu ınşallah güzel olur 
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
şunu takinca bi resim koy erdinç ... niyetlenirim bende belki
SASKURAN.....
Bu teybin 159 a da yakisacagini hep dusundum
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Ok :-)) takınca fotoraflıcamm :-))
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Cerceve sparişi vericemm bakalımm arkadaş gelicek almanyadan ona söylicemm ..
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Umarım MiTo'ya uygun bir cihazdır.
Umarımm :-) 6.1
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/25/u7yra7u6.jpg[/img]
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Roadstar RD 9200U tavsiye ederim. 2 aydır kullanıyorum, bu aleti amerikalı bir firma çinde ürettiriyor farklı markadarda. Adoyo asıl üreticisi. Yurtdışı yorumlarına bakarak aldım alan herkes memnun kalmış. Android işletim sistemli olduğu için tam bir multimedya canavarı. Ayrıca pioneer'in dağıtıcısı olan digicom garantili. Navigasyon bluetooth wireless herşeyiyle mükemmel. 159 konsoluna da kırmızı arkaplan ışığı tam uyum sağlıyor.
You are not allowed to view links.
Register or Login
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/25/u7yra7u6.jpg[/img]
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Benim kastım MiTo için üretilip üretilmemiş olması değildi. Fotoğraflardan gördüğüm kadar ile biraz janjanlı bir bir cihaz ve nispeten sade olan MiTo'nun iç mekanına fazla hareket getireceği yönünde. 2014 model MiTo'larda da ekranlar var ama ekranlı bir cihaz ile sizin aldığınız cihazın etkisi aynı değil.
Yine de sonuçta sizin beğeniniz önemli ve montaj sonrasında fotoğraf eklerseniz, belki fikrim değişim.
Hayırlı olsun. :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
Roadstar RD 9200U tavsiye ederim. 2 aydır kullanıyorum, bu aleti amerikalı bir firma çinde ürettiriyor farklı markadarda. Adoyo asıl üreticisi. Yurtdışı yorumlarına bakarak aldım alan herkes memnun kalmış. Android işletim sistemli olduğu için tam bir multimedya canavarı. Ayrıca pioneer'in dağıtıcısı olan digicom garantili. Navigasyon bluetooth wireless herşeyiyle mükemmel. 159 konsoluna da kırmızı arkaplan ışığı tam uyum sağlıyor.
Şöyle bir inceledim de android'li olması çok çok güzel. Hele ki gördüğüm kadarıyla hepsiburada'da şu an indirimde ve 699 lira görünüyor ki bence bedava.
Bu roadstar benimde aklıma yattı her nekadar marka olarak sevmesemde özellikleri şaşırtıcı derecede güzel. Görüp denemek lazım hız menüler arası geçiş vs incelemek lazım.
Şu aralar orijinal ünite arayışında idim. Bu roadstarın nesi eksik ki. Aksine fazlalığı cabası. Sorum şu (uğraşmak istemediğim için soruyorum) araçta blue&me var. Sıkıntı çıkartır mı ve de direksiyon tuşları için yine ayrı adaptöre ihtiyaç olacak mı (%99 olacak). Gerçi direksiyon tuşları ile işim olmuyor.
Bu arada You are not allowed to view links.
Register or
Login hepsiburada.com a bakındım 9100 modeli var...
Ok! Montajdan sonra fotolarımm inşallah guzel olur .. Dedıgınız gıbı belki kötü olabilir .. Bakalımm cok sırıtacakmı ? Kötü olursada cıkartırımm ..4 mid amfi ve subwoofer dan sonra pek niyetli degıldım ....ancak suan orjinalin tuşların beyazlaması benı gıcık ettı .. Gözümün onunde



bakalımm ..
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çerceve ıçin peki tavsıyenız varmı ? Ebayda farklı farklı modeller var . Tşk
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Roadstar 9200U menü geçişleri muazzam. Son kaldığın yerden devam ediyor. Nav + Müzik dinlenebiliyor. Navigasyon olarak Sygic ve, Yandex navigasyon kullanıyorum. Böylece trafik durumuna göre rota belirleyebiliyorsunuz ;) Hiçbir kasma yok. Dokunmatiği biraz hassas küçük menülerde dolaşırken hemen tıklama yapıyor fakat alışınca sorun olmuyor. Telefonu wi-fi hotspot yaptım direk bağlıyorum üniteyi. Böylece Youtube'dan tutun tüm uygulamalara erişim oluyor. Üzerinde radyo alıcısı da var. 3g Vınn ile de çalışıyor isterseniz. Fazlası var eksiği yok yani. Üzerine bir de car dock uygulaması kurdum, Hız göstergesi ve uygulamalar arası kolay geçiş oldu. Ekstra hafıza kartı ve usb girişi var. Ayrıca arka koltuklara ekran takarsanız harici olarak iki farklı görüntü seyredebiliyorsunuz. Subwoofer ve anfi ile 10 numara olur. Ben anfisiz kullanıyorum yetiyor şimdilik.
Direksyondan kontrol çalışmıyor bu arada.
Ben n11'den aldım 650 TL'ye 50 TL'de puan verdi yani 600'e geldi.
Merhaba,
Uzun aramalarım sonunda nihayet karar verdim ve siparişi geçtim. Marka model bilgisini siparişim geldikten sonra vereceğim. Sadece şunu söyleyebilirim Alfa için özel üretilen double din. Yani canbus uyumu sayesinde direksiyon kontrolü var. Araç logolu, Navigasyon, Bluetooth, TV (analog veya DVBS2 ikisinden birisi olacak), DVD, USB, SD kart. Kısaca özet geçtim fakat geldiğinde teste alıp detayları sizinle de paylaşacağım. Cihaz gelsin iki de kafalık monitörü alacağım.
Hepsiburada'da listelemede görünüyor, üzerine tıklayınca açmıyor. Ama önemli değil zira 10 lira daha ucuza gittigidiyorda da var. Ben giuya cihaz sipariş etmemiş olsam android hatırına bunu takabilirdim. Hatta Sarah yamuk yaparsa o ihtimal hala mevcut :)
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
N11'dw de var. Card finansı olana ekstra avantajlı.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Mito da nasıl durur bu roadstar orjinalligi çok bozarmı?
You are not allowed to view links.
Register or Login
Merhaba,
Uzun aramalarım sonunda nihayet karar verdim ve siparişi geçtim. Marka model bilgisini siparişim geldikten sonra vereceğim. Sadece şunu söyleyebilirim Alfa için özel üretilen double din. Yani canbus uyumu sayesinde direksiyon kontrolü var. Araç logolu, Navigasyon, Bluetooth, TV (analog veya DVBS2 ikisinden birisi olacak), DVD, USB, SD kart. Kısaca özet geçtim fakat geldiğinde teste alıp detayları sizinle de paylaşacağım. Cihaz gelsin iki de kafalık monitörü alacağım.
Gizli tutma nedeniniz nedir? Burası Alfistlerin paylaşım platformu değil mi?
You are not allowed to view links.
Register or Login
Mito da nasıl durur bu roadstar orjinalligi çok bozarmı?
Android olması sebebiyle her türlü duvar kağıdı kullanılabilmesi ve kişiselleştirmeye açık olması sebebiyle gayet güzel bir tercih olacağını düşünüyorum şahsen.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Merhaba,
Uzun aramalarım sonunda nihayet karar verdim ve siparişi geçtim. Marka model bilgisini siparişim geldikten sonra vereceğim. Sadece şunu söyleyebilirim Alfa için özel üretilen double din. Yani canbus uyumu sayesinde direksiyon kontrolü var. Araç logolu, Navigasyon, Bluetooth, TV (analog veya DVBS2 ikisinden birisi olacak), DVD, USB, SD kart. Kısaca özet geçtim fakat geldiğinde teste alıp detayları sizinle de paylaşacağım. Cihaz gelsin iki de kafalık monitörü alacağım.
Gizli tutma nedeniniz nedir? Burası Alfistlerin paylaşım platformu değil mi?
Dostum elime gelmeden gereksiz yere bilgi kirliliği yapmak istemedim. Hatta geldikten sonra test neticesinde size alın veya almayın diye önerilerim de olacak. Daha elime bile geçmemiş olan cihaz için bundan daha fazla yorum yapmak doğru olmaz. Alan ve kullanan arkadaşlar zaten kullandıkları cihaz ile ilgili bilgiler veriyorlar. Ben sadece ön bilgilendirme yaptım....
You are not allowed to view links.
Register or Login
Roadstar 9200U menü geçişleri muazzam. Son kaldığın yerden devam ediyor. Nav + Müzik dinlenebiliyor. Navigasyon olarak Sygic ve, Yandex navigasyon kullanıyorum. Böylece trafik durumuna göre rota belirleyebiliyorsunuz ;) Hiçbir kasma yok. Dokunmatiği biraz hassas küçük menülerde dolaşırken hemen tıklama yapıyor fakat alışınca sorun olmuyor. Telefonu wi-fi hotspot yaptım direk bağlıyorum üniteyi. Böylece Youtube'dan tutun tüm uygulamalara erişim oluyor. Üzerinde radyo alıcısı da var. 3g Vınn ile de çalışıyor isterseniz. Fazlası var eksiği yok yani. Üzerine bir de car dock uygulaması kurdum, Hız göstergesi ve uygulamalar arası kolay geçiş oldu. Ekstra hafıza kartı ve usb girişi var. Ayrıca arka koltuklara ekran takarsanız harici olarak iki farklı görüntü seyredebiliyorsunuz. Subwoofer ve anfi ile 10 numara olur. Ben anfisiz kullanıyorum yetiyor şimdilik.
Direksyondan kontrol çalışmıyor bu arada.
Ben n11'den aldım 650 TL'ye 50 TL'de puan verdi yani 600'e geldi.
Merhaba,
Bu cihaz konusunda ben de kararsız kaldım. Öncelikle Android cihazları için en az çift çekirdekli işlemci öneriyorlardı ve henüz bu hızı kaldıran cihaz yok gibi eleştiriler aldım (Satıcı başka cihazları övmek adına bu yorumu yapmış da olabilir).
Bu cihazın genel kullanım ve fonksiyonlar arası geçiş hızı nasıl. İlk açılma süresi ne kadar. Hiç bir yerde test etme imkanım olmadığından sorularıma yanıt bulamadım.
Ayrıca Bluetooth ile OBD2 cihazına bağlanıyor mu? İçinde modül var fakat sadece araç kiti olarak mı görev yapıyor? Dediğin gibi hız göstergesi bilgilerini navigasyon ile uydudan alacağına bizzat ECU'dan aldırma imkanı doğar.
Eğer bunda BT varsa bu sadece telefon için değildir. O win ce cihazlarda öyle oluyor ki o da yazılım sebebiyle zaten.
Kullanım yorumları da birkaç üst mesajda var. Zaten Erhan bey'in yorumları sonucu bu noktaya geldi bu cihaz. Yani bu cihazdan onun sayesinde haberimiz oldu. Oyun oynamadıktan, internetten ağır flash içerikli sitelerde surf yapmadıktan sonra bu işe fazlasıyla yeterli olur diye düşünüyorum zira işletim sistemi de android 2.2 yani gingerbread'miş. GB'nin çıktığı zamanlarda çekirdek hadisesi pek olmadığı için işletim sisteminin çift çekirdek-dört çekirdek ihtiyacı olacağını sanmam. Olur da ileride bir şekilde root edilip üst versiyonlar yüklenmek istendiğinde sıkıntılar olabilir tabi.
Acaba android gb de turque çalışır mi ? BT fonksiyonu ile obd2 yi eşleştirip güncel değerleri görebiliriz
You are not allowed to view links.
Register or Login
Acaba android gb de turque çalışır mi ? BT fonksiyonu ile obd2 yi eşleştirip güncel değerleri görebiliriz
Gb dediğin gingerbread mı abi ? Androidlerde torque sorunsuz çalışıyor. Eğer gb dediğin sürüm olan ginger ise en kötü ihtimalle günceller sandviç e falan geçersin :D
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Roadstar 9200U menü geçişleri muazzam. Son kaldığın yerden devam ediyor. Nav + Müzik dinlenebiliyor. Navigasyon olarak Sygic ve, Yandex navigasyon kullanıyorum. Böylece trafik durumuna göre rota belirleyebiliyorsunuz ;) Hiçbir kasma yok. Dokunmatiği biraz hassas küçük menülerde dolaşırken hemen tıklama yapıyor fakat alışınca sorun olmuyor. Telefonu wi-fi hotspot yaptım direk bağlıyorum üniteyi. Böylece Youtube'dan tutun tüm uygulamalara erişim oluyor. Üzerinde radyo alıcısı da var. 3g Vınn ile de çalışıyor isterseniz. Fazlası var eksiği yok yani. Üzerine bir de car dock uygulaması kurdum, Hız göstergesi ve uygulamalar arası kolay geçiş oldu. Ekstra hafıza kartı ve usb girişi var. Ayrıca arka koltuklara ekran takarsanız harici olarak iki farklı görüntü seyredebiliyorsunuz. Subwoofer ve anfi ile 10 numara olur. Ben anfisiz kullanıyorum yetiyor şimdilik.
Direksyondan kontrol çalışmıyor bu arada.
Ben n11'den aldım 650 TL'ye 50 TL'de puan verdi yani 600'e geldi.
Navigasyon olarak igo kullanılabilir mi? Malum başarsoft un haritası en başarılı Türkiye haritası.
Ayrıca merak ettiğim bu cihazın sim slotu var mı 3g internet için?
Cihaza nasıl internet bağlıyoruz telefonu wifi hotspot yapmak haricinde?
You are not allowed to view links.
Register or Login
rZaten Erhan bey'in yorumları sonucu bu noktaya geldi bu cihaz. Yani bu cihazdan onun sayesinde haberimiz oldu.
O zaman bu cihaz baya bir alınabilir hale geldi. Peki bu cihazın alternatifi android sistemli başka multimedya playerlar var mı?
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Acaba android gb de turque çalışır mi ? BT fonksiyonu ile obd2 yi eşleştirip güncel değerleri görebiliriz
Gb dediğin gingerbread mı abi ? Androidlerde torque sorunsuz çalışıyor. Eğer gb dediğin sürüm olan ginger ise en kötü ihtimalle günceller sandviç e falan geçersin :D
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Evet ginger Özdemir root yada update yoluyla sistem guncellenebilir fakat hız daha önemli olduğu için kaldırıp kaldırmayacağı muallak olur diye düşünüyorum. Ünitenin teknik bilgisi pek yok internette işlemci vs. Tam bir kapalı kutu
Ben özellikle fiyatına gayet alınabilir görüyorum. Tabi alıp kullanmadığım için sadece teorik olarak bu yorumlar. A
Çok güncel bir işletim sistemi versiyonu istemediği sürece her türlü programın kullanılabileceğini tahmin ediyorum. Tabi bunda sınır programların kurulabileceği disk alanının boyutu.
Şahsen GT, 159 yada 147 sahibi olsam çoktan sipariş etmiştim. Orta halli bir tablet fiyatına ki eve alırım dediğim tabletin fiyatı bunun neredeyse iki katı :)
Giu için önceliğim Çin'den sipariş ettiğimiz ünite. Duruşu daha orjinal olduğu için. Giu'ya doubledin monte edilmişleri de pek beğenmemiştim vaktiyle.
Gerçi biraz düşününce makyajlı kasalardaki ekran da tam orada artık :)
9100 modelinde Cortex A9 işlemci varmış. Bunda ya aynısı ya daha iyisi vardır. Henüz bulamadım, arıyorum.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Acaba android gb de turque çalışır mi ? BT fonksiyonu ile obd2 yi eşleştirip güncel değerleri görebiliriz
Gb dediğin gingerbread mı abi ? Androidlerde torque sorunsuz çalışıyor. Eğer gb dediğin sürüm olan ginger ise en kötü ihtimalle günceller sandviç e falan geçersin :D
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Evet ginger Özdemir root yada update yoluyla sistem guncellenebilir fakat hız daha önemli olduğu için kaldırıp kaldırmayacağı muallak olur diye düşünüyorum. Ünitenin teknik bilgisi pek yok internette işlemci vs. Tam bir kapalı kutu
Torque öyle çok kasıntı bir program değil abi , kasacağını pek sanmıyorum abi tabi denemeden de kesin bir şey söylememek gerek.
You are not allowed to view links.
Register or
Login bizim üniteler yalan oldu gibi abi :'(
Bu ürün peydah olunca üzüntüm hafifledi diyebilirim :)
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Bu ürün peydah olunca üzüntüm hafifledi diyebilirim :)
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bunu bizde nereye koyacaksın ki abi orta konsola yapılanlar hiç güzel durmuyor :(
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
makyajlı kasada nereye koydularsa oraya :) eskiden ben de beğenmezdim. Hatta şimdi de bayılmıyorum ama çin işi olmazsa neden olmasın.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Kullanıcı yorumlarında gördüm. Cortex A8 varmış işlemci. Nasıl yeterli midir?
Ayrıca bu ürünün ses kalitesi nasıl? Ses sistemi kurmak istesek anfi çıkışı var mı, yeterli mi?
Yorumlarınızı dört gözle bekliyorum.
Ayrıca 159'un konsoluna oturuyor mu? Yoksa ayrı çerçeve almak gerekir mi? Gerekirse nerden alırız?
Bugün alabilirim yorumlar olumlu olursa.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Roadstar 9200U menü geçişleri muazzam. Son kaldığın yerden devam ediyor. Nav + Müzik dinlenebiliyor. Navigasyon olarak Sygic ve, Yandex navigasyon kullanıyorum. Böylece trafik durumuna göre rota belirleyebiliyorsunuz ;) Hiçbir kasma yok. Dokunmatiği biraz hassas küçük menülerde dolaşırken hemen tıklama yapıyor fakat alışınca sorun olmuyor. Telefonu wi-fi hotspot yaptım direk bağlıyorum üniteyi. Böylece Youtube'dan tutun tüm uygulamalara erişim oluyor. Üzerinde radyo alıcısı da var. 3g Vınn ile de çalışıyor isterseniz. Fazlası var eksiği yok yani. Üzerine bir de car dock uygulaması kurdum, Hız göstergesi ve uygulamalar arası kolay geçiş oldu. Ekstra hafıza kartı ve usb girişi var. Ayrıca arka koltuklara ekran takarsanız harici olarak iki farklı görüntü seyredebiliyorsunuz. Subwoofer ve anfi ile 10 numara olur. Ben anfisiz kullanıyorum yetiyor şimdilik.
Direksyondan kontrol çalışmıyor bu arada.
Ben n11'den aldım 650 TL'ye 50 TL'de puan verdi yani 600'e geldi.
Navigasyon olarak igo kullanılabilir mi? Malum başarsoft un haritası en başarılı Türkiye haritası.
Ayrıca merak ettiğim bu cihazın sim slotu var mı 3g internet için?
Cihaza nasıl internet bağlıyoruz telefonu wifi hotspot yapmak haricinde?
Stok olarak lisanslı ve ömür boyu güncellemeli IGO kurulu geliyor ;)
Cihazda sim slotu yok. Arka tarafta ekstra usb port var oradan 3g dongle (vınn) bağlanabiliyor. İnternete bu şekilde istenildiğinde girilebilir ama ben 3g takmadım. Wi-fi hotspot yetiyor.
İçindeki sürüm 2.3 olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Market var ve istenilen güncel uygulamalar yüklenebiliyor. Yabancı forumlarda root yapanlar olmuş ama çok verim alındığını söyleyemem stok halde performansı iyi zaten.
Ayrıca harici hard disk takılarak kapasiteyi istediğiniz kadar arttırabilirsiniz. Bence SD kart var o yetiyor.
Ses için amfi gerekir diye düşünüyorum bence kaliteli ve yüksek ses düşünüyorsanız amfi ile kullanmak mantıklı. İleride bass ve anfi takabilirim ben de.
159'a ünitenin olması için teyp çerçevesi almak gerekiyor. Onu da atakan tuning'den almıştım. 80 TL'di yanlış hatırlamıyorsam. Montajı da onlara yaptırdım. 60 TL tuttu.
İstanbul buluşmasına geleceğim isteyen arkadaşlar almadan önce aracımda bakıp test edebilirler. Sonuçta zevk meselesi bakın kendiniz objektif karar verin sonra güvendik aldık olmadı sevmedik demeyin :)
You are not allowed to view links.
Register or
Login Zor bir istek biliyorum fakat kısa bir video çekip koyma şansınız var mıdır ? Ben bu konuda sabırsızım şu hız olayı aklıma yatarsa sipariş vermek istiyorum.
Akşam vakit bulabilirsem çekerim, şurada video mevcut; Button rengi mavi/kırmızı olarak değişiyor ;)
www.youtube.com/embed/js1qTZcKLMY
Ekran kapasitif mi rezistif mi? Bence önemli olan o. Eskiden rezistif ekran vardı her cihazda. Yani telefon da navigasyon da öyleydi. O yüzden batmıyordu. Şimdi 10 parmak kapasitif ekranlı telefonlar-tabletler kullanıyoruz. Bu saatten sonra rezistif ekran zulüm olur. Özellikle Android giysisinin üstünde pek olmaz.
Bizim Çin'den sipariş ettiğimiz ünite rezistif ancak onda dokunarak yapılan çok fazla fonksiyon yok. Neredeyse hep aynı yerlere tıklayarak yapılıuyor. Bunun sebebi de sabit işletim sistemi sebebiyle aynı arayüzü kullanacağız ömür boyu. Ama Android olduğu zaman iş değişiyor. İsterseniz gün aşırı bütün görünümü değiştirebilirsiniz. Bu sebeple dokunabilmek hatta hassas dokunabilmek önemli. Öyle 10 parmak hassasiyetinde olması gerekmez ama kapasitif olursa odukça sevineceğim yani.
Ekran kapasitif. Fakat 10 parmak değil. Bir htc one kalitesi beklenmesin ama tıklamada hassaslık sorunu yok. Tft ekran var. Böyle bir ünite için yeter artar bile. Ekranla ilgili pek sorun yaşamadım.
Ana menüde birşey seçmek çok çok basit. Android 2.3 versiyonunun getirdiği dezavantaj ise ayarlar menüsünde liste halindeyken aşırı hassas hemen bir menüye tıklayıveriyorsun istemeden. Ona da alıştıktan sonra sorun olmuyor. Zaten ayarlar menüsü ilk başta gerekiyor. Sonrasında uygulamalar menüsünü kullanıyorsun. Orada da rahat rahat tıklanıyor.
Ayrıca geri dönüş kamerası da monte ettirdim. Takarken çoğu Alfa sever gereksiz demişti fakat çok memnun kaldım. Park sensörleri ne kadar yeterli olsa da geri yanaşırken kaldırımlar ve taşlar vs. için çok faydalı oluyor. Geri vitese takınca otomatik devreye giriyor kamera.
Bu arada necvox'ta aynı firmadan alıp kendi logosunu basmış 1600 TL'ye satıyor. Şimdi bakarken gördüm..
http://www.sanalpazar.com/Necvox-And-100-Android-6.2-Inch-Navigasyon-Sistemi-Ka__isp21395405#imgd (http://www.sanalpazar.com/Necvox-And-100-Android-6.2-Inch-Navigasyon-Sistemi-Ka__isp21395405#imgd)
Videodan anladığım kadarı ile adam notifications barı indirirken pek bir zorluk çekmedi parmağını dokundurduğu gibi algıladı bu güzel bir işaret
browserda ise açılma hız gayet güzel (bu pek işime yaramaz ama hızlı olduğunu gösteriyor) ayrıca browserdaki kaydırma hızıda güzel gibi
facebook uygulama açılış hızıda güzel ayrıca uygulama sürükleme hızıda tatminkar takılma vs yok
telefon görüşmesi yaptı adam sesin karşıya iletilmesinde adamın verdiği cevap hızından pek bir gecikme yok
GPS navigasyon hızı ve tıklama tepkileride tatminkar güzel performans sunuyor
voice search özelliği bile var
video aralarındaki filmi ileri geri sarma hızıda güzel
sonlara doğru benzer işlemci ipad2 de de kullanıldığını söylüyor videodaki şahıs a5 işlemci varmışü
tabi bu unite iDroid 8000 bu gözlemlediklerim bu cihaz için geçerli bizim unitede nekadar farklılık gösterir bilemiyorum Erhan video çekerse karşılaştırma yapılabilir.
Bu alet bizimkinin aynısı. Hiç bir farkı yok. Sadece bizimki Türkiye şartlarına göre IGO türkiye haritası kurulu olarak geliyor ve Roadstar logosu var okaradar.
Aşağıdaki tüm cihazlar aynı firma üretimi sadece üzerindeki baskılar farklı. Android forumlarının babası XDA developers'dan detaylı bilgi okuyabilirsiniz.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2055875 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2055875)
ADAYO AN6B01
AIKON AK-010A
OttoNavi K1
Nakamichi NMMC-1300
Rydeen DV621
iDroid 8000
Şurada da detaylı bir video var. Akşam dediğim gibi çekmeye çalışacağım bizimkisini de ;)
http://www.youtube.com/watch?v=nIXx0QSVSgo
Konsolda duruşunu görmek açısında fotoğraf çekebilir misiniz?
Şu ana kadar benim hissettiğim çok alınabilir bir cihaz olduğu. Gt,147,159 sahibi olsam dakika düşünmezdim yorumumu tekrarlıyorum. :)
Bende avgoo mp var ama memnun değilim, değiştirmeyi düşünüyorum. Radyo çekişinden hiç memnun değilim, anten soketi çıkmış olabilir dediler. Ama onu yaptırsam da özellikle uzun yolda farkettim, güneş gelince hiçbirşey görünmüyor ekranda . Bu nedenle değiştirmek istiyorum. Roadstarda böyle bir problem var mı, güneşte ekran nasıl
Önceki arabalarımda ufak tefek eksikleri önemsemezdim. Hafif çizikleri, boya gereksinimleri, içerdeki eksikleri önemsemez, öyle binerdim. Alfada en ufak birşey gözüme batıyor. 3-4ay arabayı yıkatmadığım olurdu, alfa tozlanmış moralim bozuldu. Bu multiplayer işi de öyle. Gözüme batıp duruyor.
Güneşte normal ekran tft yani herhangi bir tft ekran kadar güneşte gösterir.
Foto & video'yu eve gidince çekip koyacağım.
Bi ara kullandığım golf 7 de güneşte ekran biraz sönükleşmekle birlikte yine de görünüyordu. Bunda sanki medya kapalıymış gibi, hiçbişey görünmüyor. Ekran görüntüsü, çözünürlüğü iyi olan, hızı fena olmayan, güneşte ekranı kararmayan bir medya sistemi varsa bildiğiniz, kullandığınız, önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.
geri görüş kamerasını nereye monte ettirdiniz, tamponu mu kestirdiniz?
hangi marka kamera takıldı?
ekranda kırmızı yeşil çizgiler çıkıyor mu?
Benim araçta bose ses sistemi var. Hic bi ses kalitesi kaybı yasarmıyım? Bide acaba mitoda nasıl durur bu ekran kararsiz kaldim ama özzellikleri çok hosuma gitti.
156'da boseli sisteme direk takılamıyordu farklı bir teyp. Ara adaptör ihtiyacı oluyordu. Benzer bir ihtiyaç olabilir size de.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
156'da boseli sisteme direk takılamıyordu farklı bir teyp. Ara adaptör ihtiyacı oluyordu. Benzer bir ihtiyaç olabilir size de.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bi adaptorluk işi varsa çok problem degil ama seste bi sorun yasamam dimi?
You are not allowed to view links.
Register or Login
.Ses için amfi gerekir diye düşünüyorum bence kaliteli ve yüksek ses düşünüyorsanız amfi ile kullanmak mantıklı. İleride bass ve anfi takabilirim ben de.
Erhan kıymetli görüşlerin ve verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.
Son olarak aklımda iki konu kaldı:
1- Bu ünitenin ses kalitesi 159'un orjinal teybinden daha mı kötü?
2- Direksiyon tuşlarını nasıl çözeceğiz, seninkiler çalışıyor muydu?
Üründen sipariş verdim.
Şimdi iki tane gündemim var.
1- Direksiyon tuşlarının nasıl tanıtılacağı
2- Hangi park kamerasını alıp, nereye montajını yaptıracağım
You are not allowed to view links.
Register or Login
Üründen sipariş verdim.
Şimdi iki tane gündemim var.
1- Direksiyon tuşlarının nasıl tanıtılacağı
2- Hangi park kamerasını alıp, nereye montajını yaptıracağım
Geri görüş kamerasını plakalık lambasının içerisine giren türden olsun delip biçmekle uğraşmayın
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FGbM5jN.jpg&hash=f9cf6b05170e1110a9a76471e504bdd93dd7e108) (http://hizliresim.com/GbM5jN)
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
.Ses için amfi gerekir diye düşünüyorum bence kaliteli ve yüksek ses düşünüyorsanız amfi ile kullanmak mantıklı. İleride bass ve anfi takabilirim ben de.
Erhan kıymetli görüşlerin ve verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.
Son olarak aklımda iki konu kaldı:
1- Bu ünitenin ses kalitesi 159'un orjinal teybinden daha mı kötü?
2- Direksiyon tuşlarını nasıl çözeceğiz, seninkiler çalışıyor muydu?
Ses kalitesi olarak tam bir karşılaştırma yapamıyorum Alfamı alalı çok olmadı, ama sanki stok daha iyiydi. Amfi ve bass gerekebilir.
Direksyondan kontrolü bağlatmadım, çözersen mutlaka haberim olsun ben de bağlatayım ;)
Hayırlı olsun şimdiden. Video çektim yüklüyorum şimdi.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Geri görüş kamerasını plakalık lambasının içerisine giren türden olsun delip biçmekle uğraşmayın
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FGbM5jN.jpg&hash=f9cf6b05170e1110a9a76471e504bdd93dd7e108) (http://hizliresim.com/GbM5jN)
Bende bu tip istiyorum ancak internette yaptığım araştırmada Alfa 159'a uygun olanını bulamadım. Bir çok araç için var bizim araç için yok. Ya da ben bulamadım.
Varsa yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler
You are not allowed to view links.
Register or Login
.Ses için amfi gerekir diye düşünüyorum bence kaliteli ve yüksek ses düşünüyorsanız amfi ile kullanmak mantıklı. İleride bass ve anfi takabilirim ben de.
Ben ses konusunda titizimdir. Kulağımda ayırt eder, kaliteli ses arar. Ünitem gelip montajı yapıldıktan sonra buradan paylaşırım görüşlerimi. Olmazsa anfi arayışına girerim sonradan.
Teşekkürler.
Direksiyon tuşlarını ne yapacağız?
vardır aslında bunların çoğu üniversal birtanesi mutlaka olur önemli olan boyu sizin plakalık lambasının boyunu ve enini ölçün satıcıya sorun bizimkiler vidasız klipsli tip delik ölçüsünüde söyledinizmi sorun olmaz.
Videoyu çektim arkadaşlar, Htc one 'ın kamerası geçen hafta bozulduğu için etrafta pembelikler var. Garantiye göndereceğim.. Yine de aletin hızını ve duruşunu az da olsa gösteriyor.
http://www.youtube.com/embed/PdoslvQSJRA
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FaPrMNO.jpg&hash=4ead3fd493f9452d7a5d38ee39c3f6e6ace3c48b)
.
Direksyon tuşu için universal bir alan ve ayar var alette ama uyumlu değil bizimkiyle herhalde çalışmıyor. Bu işten anlayan birine göstermek gerekir. Çok mühim değil benim için listemi ayarladım zaten otomatik çalıyor. Bluetooth ile de arama gelince müzik duruyor pek gerek kalmıyor yani ;) Bu arada karşıtarafla konuşma çok başarılı ses iyi gidiyor. En azından benimle konuşanlar farkı anlayamıyor bile.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
.Ses için amfi gerekir diye düşünüyorum bence kaliteli ve yüksek ses düşünüyorsanız amfi ile kullanmak mantıklı. İleride bass ve anfi takabilirim ben de.
Ben ses konusunda titizimdir. Kulağımda ayırt eder, kaliteli ses arar. Ünitem gelip montajı yapıldıktan sonra buradan paylaşırım görüşlerimi. Olmazsa anfi arayışına girerim sonradan.
Teşekkürler.
Direksiyon tuşlarını ne yapacağız?
Ses konusunda orjinal üniteden iyiyse ve direksiyon kumandası işi çözülürse bende düşünebilirim. Konsolda fena durmamış.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Direksyon tuşu için universal bir alan ve ayar var alette ama uyumlu değil bizimkiyle herhalde çalışmıyor. Bu işten anlayan birine göstermek gerekir. Çok mühim değil benim için listemi ayarladım zaten otomatik çalıyor. Bluetooth ile de arama gelince müzik duruyor pek gerek kalmıyor yani ;) Bu arada karşıtarafla konuşma çok başarılı ses iyi gidiyor. En azından benimle konuşanlar farkı anlayamıyor bile.
Direksiyon tuşları konusunda montajı yapan yer bir şey söyledi mi?
Telefon görüşmesi konusuna gelince, harici mikrofon takdırdınız mı yoksa cihazın kendi mikrofonundan mı konuşuyorsunuz?
Cihazın kendi mikrofonu farklı birşey taktırmadım. Gayet yeterli. Hatta çok iyi.
Atakantuning'de yaptırdım montajı. Yapan eleman Roadstarı tanıyordu ama 159'u bilmiyordu. Sordum çalışmaz dedi sadece.
Araştırmalarıma göre Pioneer'ler ve Sony'ler için bir aparat var bizimkine uyarmı hiç bilmiyorum.
Hangi marka kamera aldınız, nereye monte ettirdiniz acaba?
Benimki şundan; http://www.atakantuning.com/Cok-Amacli-Kelebek-Kamera,PR-489.html (http://www.atakantuning.com/Cok-Amacli-Kelebek-Kamera,PR-489.html)
Daha pahalı ve büyükleri var ama bunun performansı çok iyi. Gece ve gündüz ideal. Zifiri karanlıkta dahi gösteriyor. Plakanın üstündeki kısma delerek monte ediyorlar.
Resimler temsili..
Şu resimdeki aveo'nun ki gibi.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fk1310.hizliresim.com%2F1g%2Fu%2Ftxwzw.jpg&hash=e295aea8e3781ff01cdc44c7d964b25a9316a6a6)
Şu tarz da bir görüntüsü var.
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fstore.donanimhaber.com%2F8f%2F39%2Ff7%2F8F39F7D468EEEEE5AF2CB416ED7BB254.jpg&hash=1277e131b7bdd880a3a60827f2d8143ea6318233)
Merhaba,
Direksiyon kontrolü için çok araştırdım ve sonuç olarak Alfada kullanılan tuş kombinasyonunun CANBUS destekli yani direk beyine bağlı olduğunu anladım. Oysa uzakdoğu araçlarındaki tuş kombinasyonu 2-3 kablolu farklı değerlerdeki direnç kombinasyonuna göre çalışan ve direk cihaza bağlanan sistemler olduğunu öğrendim. Aslında bizdeki tuş takımı sökülüp butonların direnç değerine uygun değişiklik yapılıp yine kablonun da direk cihaz bağlanması sağlanırsa sanırım tanımlama gerçekleşir. Teoride olabilecek bu durum pratikte nasıl olur bilemedim. Bu hafta veya önümüzdeki hafta benim cihaz gelirse zaten direksiyon uyumlu olduğundan hiç bu işe girişmem. Fakat cihazda sorun olur veya beğenmez da almazsam universal çözüme gidip direksiyon tuş değişikliğine mutlaka giderim.
ya ben 159 sahibi iken şunu çok merak etmiştim;
şimdi bizim ünite yeri malum standart 7" ekranlar için büyük ve çerçeve şart ama bence o çerçevede işin tüm orjinalliğini götürüyor oysa wv grubunun ve bazı markaların ünite kısımlarıda bizimki gibi büyük ve onlar için 8" oemler satılıyor acaba onlardan bir tanesinin kinin bizimkine tam oturma yada ufak bir operasyonla çerçevesiz oturma şansı yok mudur? bu konuyu araştıranınız oldu mu hiç?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-usb-tv-kamera-hediye-car-multimedia-177060521/detay
You are not allowed to view links.
Register or Login
ya ben 159 sahibi iken şunu çok merak etmiştim;
şimdi bizim ünite yeri malum standart 7" ekranlar için büyük ve çerçeve şart ama bence o çerçevede işin tüm orjinalliğini götürüyor oysa wv grubunun ve bazı markaların ünite kısımlarıda bizimki gibi büyük ve onlar için 8" oemler satılıyor acaba onlardan bir tanesinin kinin bizimkine tam oturma yada ufak bir operasyonla çerçevesiz oturma şansı yok mudur? bu konuyu araştıranınız oldu mu hiç?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-usb-tv-kamera-hediye-car-multimedia-177060521/detay
tam olarak böyle birşey mi olsun diyorsun abi
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2F6YWW90.jpg&hash=fc93cd66113f69329267c1abde8beaf7fab954a5) (http://hizliresim.com/6YWW90)
Yok ustad boyle ufak duruyor zaten konsolu bu hale getiremeyiz ben teybi büyütelim yuvaya tam otursun diyorum
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Roadstar 9200U 'yu internetten aldım.
Montajını Erhan Bey'in yaptırdığı yerde yaptırdım. (Atakan Tuning İsmail Berke). Size tavsiyem sakın orda yaptırmayın. Önceden arayıp ellerinde Alfa 159 double din çerçevesi olup olmadığını, montaj için müsait olup olmadıklarını sordum. Bir saniye bakalım çerçeve var mı yok mu, boşuna gelmeyin dediler. Daha sonra elimizde çerçeve var gelin dediler.
Gittim. Ellerinde çerçeve falan yokmuş. Başka bir çerçeveyi bulup onu abartısız 2 saat boyunca kesip biçerek uydurmaya çalıştırlar. Tabii ki hazır çerçeve gibi muntazam olmadı, ve tam 2 saat kaybedildi sadece çerçeve için. Bu arada çukurlara girince çıtır çıtır sesler geliyor çerçeveden! Kamera istediğimide söyledim. Tamam 130TL yazın dediler. Bende zannediyorum ki hepsi 130 TL.
Ödemeye gittiğimde 230TL talep ettiler. 100TL montaj ücretiymiş, 130TL kameraymış. Kamera nasıl 130TL olur aynı kamera web sitenizde 60TL olarak gözüküyor, burdan bir arkadaşımda Alfasına aynı kamerayı aldı dedim. Öyle deyince durakladılar sonra dediler ki 100TL teyp montajı, 60TL kamera, 60TL kamera montajı ama sizin araba için 60 değil 70TL. Toplamda 230TL. İtiraz ettiğimde ustanın 3-4 saat uğraştığını fiyatın bu olduğunu söylediler.
Sizce teyp+kamera montajı için 170TL çok fazla değil mi? Kazıklandığımı hissettim ve üzüldüm. İşçilik çok iyi olsa üzülmeyeceğim verdiğim paraya ama..
Sizce ben mi yanlış algıladım, istedikleri rakamda sorun yok mu? Yoksa düşündüğüm gibi mi?
Üniteyi yeterince inceleyemedim. Kullanıp inceledikten sonra yorumlarımı yazacağım.
sök al çerçeveni deseydiniz adi heriflere ben olsam ödemezdim okadar parayı
ben avrupa yakasında olanlar için montaj için özellikle aktepe soundu tavsiye ederim şirinevler civarında çok ilgililer ben daha önce 2 defa onlara yaptırdım hiç sorun yaşamadım ama tabi arayıp randevu almak lazım Arif e benim adımı da verebilirsiniz avukat M.Ali siyah 159 diye hatırlar
You are not allowed to view links.
Register or Login
ya ben 159 sahibi iken şunu çok merak etmiştim;
şimdi bizim ünite yeri malum standart 7" ekranlar için büyük ve çerçeve şart ama bence o çerçevede işin tüm orjinalliğini götürüyor oysa wv grubunun ve bazı markaların ünite kısımlarıda bizimki gibi büyük ve onlar için 8" oemler satılıyor acaba onlardan bir tanesinin kinin bizimkine tam oturma yada ufak bir operasyonla çerçevesiz oturma şansı yok mudur? bu konuyu araştıranınız oldu mu hiç?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-usb-tv-kamera-hediye-car-multimedia-177060521/detay
buna ne diyorsunuz arkadaşlar?
uymaz mı sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-mp3-usb-bluetooth-kamera-hediyeli-163310136/detay
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
ya ben 159 sahibi iken şunu çok merak etmiştim;
şimdi bizim ünite yeri malum standart 7" ekranlar için büyük ve çerçeve şart ama bence o çerçevede işin tüm orjinalliğini götürüyor oysa wv grubunun ve bazı markaların ünite kısımlarıda bizimki gibi büyük ve onlar için 8" oemler satılıyor acaba onlardan bir tanesinin kinin bizimkine tam oturma yada ufak bir operasyonla çerçevesiz oturma şansı yok mudur? bu konuyu araştıranınız oldu mu hiç?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-usb-tv-kamera-hediye-car-multimedia-177060521/detay
buna ne diyorsunuz arkadaşlar?
uymaz mı sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-mp3-usb-bluetooth-kamera-hediyeli-163310136/detay
Abi uysa varya harika olur. Ama illaki br yeri ya küçük ya büyük gelir diye düşünüyorum. Tam ölçülwei öğrenmek lazım.
Merhaba,
Nihayet özel sipariş multimedia cihazım geldi.
Cumartesi aldım ve hemen montajı yaptım. Direk yuvaya uydu. Soketler de birebir uyumlu. Üstelik Canbus aparatı ile direksiyon tuşları da çalıştı. Montaj 5 dakika bile sürmedi. Eskisini sökmesi 4 dakika, yenisini takması 1 dakika. Fakat geri vites kamerası 2-3 saatimi aldı. Kabloyu öne götürmek için arka koltukları sökmeye çalışmam büyük hataydı. Oysa yakıt borusunun üstünden kısa bir kılavuzla çok rahat ilettim kabloyu.
Cihaz Çin malı. Zaten hangisine baktıysam Çin malıydı. O nedenle Sony, Pioneer veya Kenwood olmadığı sürece ucuz olanların birbirlerinden farkı yok. Cihazın artı ve eksilerini yazıyorum.
- Montaj kolay ve pratik, kesme biçme yok.
- Çerçeve derdi yok, zaten yuvaya özel tasarım.
- Açılışta ve standby'da Alfa logosu
- Dahili canbus adaptörü ile direksiyon tuş uyumu
- Multizone özelliği ile radio, TV, DVD, USB, SD, ipod kullanırken bu işlem kesilmeden navigasyon çalışması.
- Navigasyon IGO. SD karttan çalıştığından farklı bir navigasyon uygulaması da çalışabilir.
- Harici GPS anteni sayesinde cold boot süresi çok kısa (Tam kapalı konumdan açıldığında uyduya bağlanma hızı gayet iyi).
- Navigasyonda TMS özelliği olmadığında trafik bilgilerini almıyor.
- Radyo kalitesi şehir içinde fena değil fakat uzun yolda şehir dışındaki kalitesine bakmak lazım.
- Geri vitese alındığında hangi modda olursa olsun hemen arka görüntü ekrana geliyor.
- Ekran kapasitif olduğundan çok hassas. Geçiş hızı gayet iyi. Takılma ve donma yaşamadım.
- Ipod girişine bağlanan Ipod veya Iphone direk kullanılıyor. Telefondaki listeler ve şarkılar cihaz ekranından kontrol ediliyor.
- 2 SD kart yuvası var. Bir tanes navigasyon için diğeri genel kullanım. Maksimum kapasiteyi test edemedim fakat Video, şarkı, resim desteği var.
- USB girişinden 500 GB hard disk bağlanabiliyor ve SD gibi mediaları destekliyor.
- Fat32 desteği var. NTFS desteklemiyor.
- Divx, Mp4 oynatıyor fakat MKV desteği yok. 720P çözünürlükteki avi formatını gösteriyor.
- Blooetooth var fakat telefonla bağlantı kuramadım. Firmayla görüştüm bakacaklar. Fakat telefon rehberi, mzük işlevlerini destekliyor. Aynı anda birden fazla telefon bağlantısını çalıştırdığımda deneyeceğim.
- DVD okuyucusu hem film, hem de müzik dosyalarını destekliyor.
- Analog TV çok vasat. Harici anteni var fakat güçlü yayın bulunca izlenebilir durumda.
- Tuş ışıklandırması kırmızı olduğundan konsolla bütünleşiyor. Logo ve arka plan resmi değiştiriliyor.
- Uzaktan kumanda yok fakat direksiyon tuşları varken kumandaya gerek olmuyor.
- Cihazda ses ve video çıkışları var. Koltuk kafalıklarına görüntü aktarılıyor. Arkada video izlerken önde navigasyon kullanılabiliyor.
- Video girişi ile harici cihazlar bağlanılıyor. Elimdeki fazladan kamerayı belki öne takabilirim.
- Araç kapalı iken cihaz çalışmıyor. Kontak açık olduğunda çalışıyor. Eski cihaz kontak kapalı iken çalıştığından bu durumu firmayla görüştüm ve çözüm üreteceklerini söylediler fakat benim de aklımda farklı çözümler var.
Biraz detaylı yazdım ki yeni cihaz alacak olanlar için kılavuz niteliğinde olsun.
Cihazın fiyatı 1500 TL. Kredi kartına taksit yapıyorlar. GPS, TV anteni ve geri vites kamerası fiyata dahil.
Henüz testlerimi bitirmedim fakat hoşuma gitti.
Bu arada güzel bir haber de kamera için. Satıcının tecrübesi sayesinde tamponu delmeden plaka aydınlatmasına montajlı kamera kullandım. Aracında bunu tercih etmek isteyenler Fiat Bravo için olanından alsın. Bire bir uyumlu.
çok güzel olmuş.kontak kapalıykende çalışması için hafızaya gelen elektrikden verirseniz teybin elektriğini iş hallolur.teyp elektriği kırmızı,hafıza sarı kablo olur genelde.araya bi sigorta atrsınız ufak amperlisinden.ben bu zamana kadar bütün teyplerimi öyle bağladım,şu an kullandığım jvc altıncı arabayı gördü,hep direk elektrik.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
ya ben 159 sahibi iken şunu çok merak etmiştim;
şimdi bizim ünite yeri malum standart 7" ekranlar için büyük ve çerçeve şart ama bence o çerçevede işin tüm orjinalliğini götürüyor oysa wv grubunun ve bazı markaların ünite kısımlarıda bizimki gibi büyük ve onlar için 8" oemler satılıyor acaba onlardan bir tanesinin kinin bizimkine tam oturma yada ufak bir operasyonla çerçevesiz oturma şansı yok mudur? bu konuyu araştıranınız oldu mu hiç?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-usb-tv-kamera-hediye-car-multimedia-177060521/detay
buna ne diyorsunuz arkadaşlar?
uymaz mı sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-mp3-usb-bluetooth-kamera-hediyeli-163310136/detay
çok vw duruyor bu,bütün vaglarda bu görüntü,alfanın yalın konsolunda sırıtır bence
You are not allowed to view links.
Register or Login
çok güzel olmuş.kontak kapalıykende çalışması için hafızaya gelen elektrikden verirseniz teybin elektriğini iş hallolur.teyp elektriği kırmızı,hafıza sarı kablo olur genelde.araya bi sigorta atrsınız ufak amperlisinden.ben bu zamana kadar bütün teyplerimi öyle bağladım,şu an kullandığım jvc altıncı arabayı gördü,hep direk elektrik.
Aman dikkat. Direk bağlamak akü canavarı. Bu cihaz kapalı iken aküden 200-300 miliamper akım çekiyor. Bu da 2 haftaya kalmadan akünün bitmesine neden olur. Bu cihazda tek elektrik girişi var. kontağın açıldığını canbus'dan anlıyor. Fakat canbus'ın elektriğini buldum. Araya yaklaşık 30-40 dakikalık bir zamanlayıcı devresi yapacağım ve kapı açıldığında bu devre ile canbus'a tetikleme geleceğinden kontaksız cihaz çalışacak. Kontak kapandıktan 40 dakika kadar sonra da tüm elektriği kesecek. Böylece akü sorunu yaşamayacağım.
Ben bu cihazın konsolda sıratacağını düşünüyordum ama düşündüğüm gibi değilmiş görüntü. Peki ses konusunda bir fark yaşadınız mı? Orjinal ünitenin sesi mi iyi bunun mu?
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
çok güzel olmuş.kontak kapalıykende çalışması için hafızaya gelen elektrikden verirseniz teybin elektriğini iş hallolur.teyp elektriği kırmızı,hafıza sarı kablo olur genelde.araya bi sigorta atrsınız ufak amperlisinden.ben bu zamana kadar bütün teyplerimi öyle bağladım,şu an kullandığım jvc altıncı arabayı gördü,hep direk elektrik.
Aman dikkat. Direk bağlamak akü canavarı. Bu cihaz kapalı iken aküden 200-300 miliamper akım çekiyor. Bu da 2 haftaya kalmadan akünün bitmesine neden olur. Bu cihazda tek elektrik girişi var. kontağın açıldığını canbus'dan anlıyor. Fakat canbus'ın elektriğini buldum. Araya yaklaşık 30-40 dakikalık bir zamanlayıcı devresi yapacağım ve kapı açıldığında bu devre ile canbus'a tetikleme geleceğinden kontaksız cihaz çalışacak. Kontak kapandıktan 40 dakika kadar sonra da tüm elektriği kesecek. Böylece akü sorunu yaşamayacağım.
demekki ben yine mazide kalmışım :D ,standart teyplerde işliyor benim sistem o zaman.öğrendiğim iyi oldu,75 için değilsede belki bi gün işime yarar,kontağa bağlı sistemleri hiç sevmem istediğimde açıp dinleyebilmeliyim.
Çok güzel olmus. Güzel günlerde kullanın. Benimde Mitoya böyle uyumlu güzel özzellikli bulmam lazım :/
Ses kalitesi orjinal kadar doygun değil. Fakat bas- tiz- mid ayarı var. Cihazı taktıktan sonra çok deneme şansım olmadı. Kullandıkça izlenimlerimi anlatmaya devam edeceğim.
Ayrıca sormak istediğiniz şeyler olursa da en kısa sürede deneyip cevabını veririm.
Bu arada IGO navigasyonda Laz delikanlının Türkçe çevirisi de var. Arabada gülmekten kırılıyoruz yahu...
Bu arada Fiat Bravo uyumlu plaka aydınlatma kamerası resmini de nasıl durduğunu merak edenler için ekledim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
ya ben 159 sahibi iken şunu çok merak etmiştim;
şimdi bizim ünite yeri malum standart 7" ekranlar için büyük ve çerçeve şart ama bence o çerçevede işin tüm orjinalliğini götürüyor oysa wv grubunun ve bazı markaların ünite kısımlarıda bizimki gibi büyük ve onlar için 8" oemler satılıyor acaba onlardan bir tanesinin kinin bizimkine tam oturma yada ufak bir operasyonla çerçevesiz oturma şansı yok mudur? bu konuyu araştıranınız oldu mu hiç?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-usb-tv-kamera-hediye-car-multimedia-177060521/detay
buna ne diyorsunuz arkadaşlar?
uymaz mı sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-mp3-usb-bluetooth-kamera-hediyeli-163310136/detay
çok vw duruyor bu,bütün vaglarda bu görüntü,alfanın yalın konsolunda sırıtır bence
vw gibi durmayanıda var mesele mutlaka ortaya çıkacak 1-2 mm lik farkı ufak bir işlemle halledebilmek
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-touaran-navigasyon-dvd-usb-tv-geri-gorus-kamerasi-178645382/detay (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-touaran-navigasyon-dvd-usb-tv-geri-gorus-kamerasi-178645382/detay)
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-seat-8-navigasyonlu-multimedia-naviin-nvn-503-173507059/detay (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-seat-8-navigasyonlu-multimedia-naviin-nvn-503-173507059/detay)
bu arada hiktor hayırlı olsun aslında becerip eski teybin orjinal o yuvarlak tuşlarını buna geçirebilsen çok daha şık bir görüntü yakalarsın birde kapı açıldığında ve klima modlarını gösterme özelliği var mı?
yalnız ses kalitesinin orjinalden daha az olması çok kötü zira orjinali zatwen kötü ben orjinali söküp pioneer taktığımda abartısız 3-4 kat daha kaliteli yüksek ve doygun bir ses almıştım
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
ya ben 159 sahibi iken şunu çok merak etmiştim;
şimdi bizim ünite yeri malum standart 7" ekranlar için büyük ve çerçeve şart ama bence o çerçevede işin tüm orjinalliğini götürüyor oysa wv grubunun ve bazı markaların ünite kısımlarıda bizimki gibi büyük ve onlar için 8" oemler satılıyor acaba onlardan bir tanesinin kinin bizimkine tam oturma yada ufak bir operasyonla çerçevesiz oturma şansı yok mudur? bu konuyu araştıranınız oldu mu hiç?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-usb-tv-kamera-hediye-car-multimedia-177060521/detay
buna ne diyorsunuz arkadaşlar?
uymaz mı sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-navigasyon-dvd-mp3-usb-bluetooth-kamera-hediyeli-163310136/detay
çok vw duruyor bu,bütün vaglarda bu görüntü,alfanın yalın konsolunda sırıtır bence
vw gibi durmayanıda var mesele mutlaka ortaya çıkacak 1-2 mm lik farkı ufak bir işlemle halledebilmek
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-touaran-navigasyon-dvd-usb-tv-geri-gorus-kamerasi-178645382/detay (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-touaran-navigasyon-dvd-usb-tv-geri-gorus-kamerasi-178645382/detay)
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-seat-8-navigasyonlu-multimedia-naviin-nvn-503-173507059/detay (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-goruntu-sistemleri-multimedya-oynatici-volkswagen-seat-8-navigasyonlu-multimedia-naviin-nvn-503-173507059/detay)
bu arada hiktor hayırlı olsun aslında becerip eski teybin orjinal o yuvarlak tuşlarını buna geçirebilsen çok daha şık bir görüntü yakalarsın birde kapı açıldığında ve klima modlarını gösterme özelliği var mı?
yalnız ses kalitesinin orjinalden daha az olması çok kötü zira orjinali zatwen kötü ben orjinali söküp pioneer taktığımda abartısız 3-4 kat daha kaliteli yüksek ve doygun bir ses almıştım
bunlar daha iyi.benim gibi sesde kalite takıntınız varsa bu makineleri es geçmeniz lazım.hiçbiri pıoner,jvc hatta roadstarın yerini tutmaz.heleki daha önce pıoner kullandıysanız hiç tatmin etmez.ben sony lerin bile tiz sesini sevmiyorum yalnız,çin işi ürünlerde ses biraz daha nasıl desem mekanik mi,yada mono-stero arası bi yermi öyle bişey işte.şu anki kullandığım jvc ye 2009 da 350 tl vermiştim (2.el) en son starex de takılıydı,75 dede alır almaz yedekteki pıoner ı (alt seri ama pıoner) takmıştım.starex i satr satmaz jvc yi taktım 75 e.sesi tesisat uyumsuzluğundan tam tuturamasamda mükemmel sayıır.kamasonic,navigold,inavix falan bunların alayı aynı,etiket farklı.
Merhaba,
Ses konusunda takıntılarımdan kurtuldum Allah'a şükür. 35 Cm lik Sony Bas, 25 Cm lik JBL iki yollu takım, Oval JBL 4 yollu Takım ve JBL en babasından 6 kanallı anfi var ve evde çalışma odamın raflarının üstünde duruyorlar. Zamanında ses takıntım nedeni ile her aracımda inanılmaz şeyler yaptım.
Artık arabada çocukların sesinden başka ses duyulmuyor. O nedenle tüm tıngırtılı şeyler güzel geliyor. Zaten gürültüyü kafam da almıyor. Üstelik ne kadar para o kadar köfte. Yaptığım araştırmalarda markalı bir sistem bu özelliklerde olduğunda 4.000 TL nin üzerine çıkıyor ki cihaza verdiğim 1.500 Tl yi bile fazla buluyorum. Bu paraya bu özellikte bundan daha iyisi yok. Çok baktım, araştırdım ve denedim. Ucuz olanların ses kaliteleri neredeyse aynı. Benimki ucuz olanların en pahalısı fakat onun da nedeni araç için özel tasarım olması.
Bu cihazla tanışmasaydım zaten 500-1000 TL arasında bir universal cihaz almayı planlıyordum. Özellik olarak aralarında bir fark yok. Tek artısı yuvaya uyum, canbus desteğiyle direksiyon tuşlarının kullanılması o kadar.
ah şunu bir bulabilsek 159 için bundan daha güzeli yok benim gözümde
http://autostylemania.com/bg/shop/car-audio-video-player/special-car-dvd-players/alfa-romeo-series/alfa-romeo-159-2007-2010-spider-2006-brera-2006.html
Merhaba bende buradaki yorumları okuyarak roadstar 9200 u double dini aldım ve taktırdım bugün yarın düşüncelerimi sizlerle paylaşırım fotoğraflarla birlikte aracım 147 gayet güzel durdu ayrıca ses konusunda da gayet tatminkar :))
You are not allowed to view links.
Register or Login
Merhaba,
Ses konusunda takıntılarımdan kurtuldum Allah'a şükür. 35 Cm lik Sony Bas, 25 Cm lik JBL iki yollu takım, Oval JBL 4 yollu Takım ve JBL en babasından 6 kanallı anfi var ve evde çalışma odamın raflarının üstünde duruyorlar. Zamanında ses takıntım nedeni ile her aracımda inanılmaz şeyler yaptım.
Artık arabada çocukların sesinden başka ses duyulmuyor. O nedenle tüm tıngırtılı şeyler güzel geliyor. Zaten gürültüyü kafam da almıyor. Üstelik ne kadar para o kadar köfte. Yaptığım araştırmalarda markalı bir sistem bu özelliklerde olduğunda 4.000 TL nin üzerine çıkıyor ki cihaza verdiğim 1.500 Tl yi bile fazla buluyorum. Bu paraya bu özellikte bundan daha iyisi yok. Çok baktım, araştırdım ve denedim. Ucuz olanların ses kaliteleri neredeyse aynı. Benimki ucuz olanların en pahalısı fakat onun da nedeni araç için özel tasarım olması.
Bu cihazla tanışmasaydım zaten 500-1000 TL arasında bir universal cihaz almayı planlıyordum. Özellik olarak aralarında bir fark yok. Tek artısı yuvaya uyum, canbus desteğiyle direksiyon tuşlarının kullanılması o kadar.
vaaay,tesisat sağlammış.her şeyin bi zamanı demi var tabiki.ben 75 e miniğinden hertz anfi,bi sub ikide kenwood oval taktım.çok bile artık.sesi biraz fazla açsam utanıp kısıyorum hemen ş.içinde. artık bunlar bile fazla sayılır bana :))10 sene önce olaydı şu 75 elimde keşke .
Roadstar rd 9200 u
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/14/31129881cc7f666d5178c6bf2d6aebd5.jpg[/img]
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/14/4f24c69fc67d0fbb4db7959bc3dc8c98.jpg[/img]
Ben ürünü şahsen çok beğendim butün fonksiyonları düzgün çalışıyor.
Ancak sürüş sırasında müzik çalarken veya radyo dinlerken uyku moduna geçseymiş daha iyi olacakmış yada ben bilmiyorum alt yazılı film bile açıyor o derece.
Ses kalitesi beni tatmin etti bir adet roadstar 6040 amfi bir adet alpine 17 compenant ve alpine sub 20 cm bagajıda öldürmeden gümbür gümbür ses veriyor. igo yu ilk yükledığimde çalıştı sonra bir daha açamadım onu soracağım sygic üyeliğim vardı onu yükledim gayet güzel.
Bluetooth olayı zaten çok güzel gelen aramalar direk araba hoparlörlerinde telefon ile istediğiniz müziği bluetooth yardımı ile kablo kullanmadan çalabilirsiniz. İlk izlenim güzel ama bazı şeyler hala eksik forumda kullanan arkadaşlar var. Birbirimize yardımcı olursak sevinirim :)
İyi günler dilerim
Hay Allah, çerçeve olayı hiç hoş olmamış.. Ben giderken götürmüştüm yanımda çerçeveyi toplam 180 TL verdim montaj + kamera için.
Aktepesound'a sormuştum 100 TL montaj istemişlerdi. 150 +60 istemişlerdi. Daha uygun gelmişti. Bir de orada rd 9200u satılıyordu o yüzden gitmiştim en azından başkasına takmışlardı diye.
Anfi bas alacağım yakın zamanda tavsiye edilen bir yer var mı oraya montaj yaptırayım bar. Atakantuning'e gitmem artık bu söylediklerinden sonra.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Roadstar 9200U 'yu internetten aldım.
Montajını Erhan Bey'in yaptırdığı yerde yaptırdım. (Atakan Tuning İsmail Berke). Size tavsiyem sakın orda yaptırmayın. Önceden arayıp ellerinde Alfa 159 double din çerçevesi olup olmadığını, montaj için müsait olup olmadıklarını sordum. Bir saniye bakalım çerçeve var mı yok mu, boşuna gelmeyin dediler. Daha sonra elimizde çerçeve var gelin dediler.
Gittim. Ellerinde çerçeve falan yokmuş. Başka bir çerçeveyi bulup onu abartısız 2 saat boyunca kesip biçerek uydurmaya çalıştırlar. Tabii ki hazır çerçeve gibi muntazam olmadı, ve tam 2 saat kaybedildi sadece çerçeve için. Bu arada çukurlara girince çıtır çıtır sesler geliyor çerçeveden! Kamera istediğimide söyledim. Tamam 130TL yazın dediler. Bende zannediyorum ki hepsi 130 TL.
Ödemeye gittiğimde 230TL talep ettiler. 100TL montaj ücretiymiş, 130TL kameraymış. Kamera nasıl 130TL olur aynı kamera web sitenizde 60TL olarak gözüküyor, burdan bir arkadaşımda Alfasına aynı kamerayı aldı dedim. Öyle deyince durakladılar sonra dediler ki 100TL teyp montajı, 60TL kamera, 60TL kamera montajı ama sizin araba için 60 değil 70TL. Toplamda 230TL. İtiraz ettiğimde ustanın 3-4 saat uğraştığını fiyatın bu olduğunu söylediler.
Sizce teyp+kamera montajı için 170TL çok fazla değil mi? Kazıklandığımı hissettim ve üzüldüm. İşçilik çok iyi olsa üzülmeyeceğim verdiğim paraya ama..
Sizce ben mi yanlış algıladım, istedikleri rakamda sorun yok mu? Yoksa düşündüğüm gibi mi?
Üniteyi yeterince inceleyemedim. Kullanıp inceledikten sonra yorumlarımı yazacağım.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Roadstar rd 9200 u
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/14/31129881cc7f666d5178c6bf2d6aebd5.jpg[/img]
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/14/4f24c69fc67d0fbb4db7959bc3dc8c98.jpg[/img]
Ben ürünü şahsen çok beğendim butün fonksiyonları düzgün çalışıyor.
Ancak sürüş sırasında müzik çalarken veya radyo dinlerken uyku moduna geçseymiş daha iyi olacakmış yada ben bilmiyorum alt yazılı film bile açıyor o derece.
Ses kalitesi beni tatmin etti bir adet roadstar 6040 amfi bir adet alpine 17 compenant ve alpine sub 20 cm bagajıda öldürmeden gümbür gümbür ses veriyor. igo yu ilk yükledığimde çalıştı sonra bir daha açamadım onu soracağım sygic üyeliğim vardı onu yükledim gayet güzel.
Bluetooth olayı zaten çok güzel gelen aramalar direk araba hoparlörlerinde telefon ile istediğiniz müziği bluetooth yardımı ile kablo kullanmadan çalabilirsiniz. İlk izlenim güzel ama bazı şeyler hala eksik forumda kullanan arkadaşlar var. Birbirimize yardımcı olursak sevinirim :)
İyi günler dilerim
Hayırlı olsun abi çokta sırıtmamış hoş durmuş
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Roadstar rd 9200 u
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/14/31129881cc7f666d5178c6bf2d6aebd5.jpg[/img]
[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/14/4f24c69fc67d0fbb4db7959bc3dc8c98.jpg[/img]
Ben ürünü şahsen çok beğendim butün fonksiyonları düzgün çalışıyor.
Ancak sürüş sırasında müzik çalarken veya radyo dinlerken uyku moduna geçseymiş daha iyi olacakmış yada ben bilmiyorum alt yazılı film bile açıyor o derece.
Ses kalitesi beni tatmin etti bir adet roadstar 6040 amfi bir adet alpine 17 compenant ve alpine sub 20 cm bagajıda öldürmeden gümbür gümbür ses veriyor. igo yu ilk yükledığimde çalıştı sonra bir daha açamadım onu soracağım sygic üyeliğim vardı onu yükledim gayet güzel.
Bluetooth olayı zaten çok güzel gelen aramalar direk araba hoparlörlerinde telefon ile istediğiniz müziği bluetooth yardımı ile kablo kullanmadan çalabilirsiniz. İlk izlenim güzel ama bazı şeyler hala eksik forumda kullanan arkadaşlar var. Birbirimize yardımcı olursak sevinirim :)
İyi günler dilerim
Hayırlı olsun abi çokta sırıtmamış hoş durmuş
Teşekkür ettim.İlk fırsatta deneyelim Oğuz :)
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/10/01/reqamyje.jpg[/img]
Mitomuzda double'landı

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/10/01/reqamyje.jpg[/img]
Mitomuzda double'landı 
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
vayy super olmuş erdinç kaca aldin , ne marka ?
SAS....
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/10/01/7amymapa.jpg[/img]
[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/10/01/7a8e5uvy.jpg[/img]
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Tşk sas... Double 500tl cerceve 120tl .. 50 tl montaj verdımm .. Urun navitech .. Pinoeer almıştım .. Onu yıgene verdım .. Navıgasyonsuz bunda 3D navi var .. Bayagı ıyımış beklentımın ustunde cıktı .. Ses bırkere degıstı .. Jbl mid ve bass şimdi guzel calıyor ..
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Çok yakışmış güle güle kullanın :yukari-ok:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Tşk sas... Double 500tl cerceve 120tl .. 50 tl montaj verdımm .. Urun navitech .. Pinoeer almıştım .. Onu yıgene verdım .. Navıgasyonsuz bunda 3D navi var .. Bayagı ıyımış beklentımın ustunde cıktı .. Ses bırkere degıstı .. Jbl mid ve bass şimdi guzel calıyor ..
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
satmazsin daha ozaman .... bendemi niyetlensem acaba su double işine acaba
SAS....
Satıcam sas ..oe teyp kotu idi tusları onunn için
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Satıcam sas ..oe teyp kotu idi tusları onunn için
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
sen ısınamadın bu arabaya sat rahatla ozaman reyiz nediim
SAS....

Gönlüm yok halaa satacam dıyorum .. Satarsam 159 alıcam
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi