Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



4 Yapraklı Yonca

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

coni-wayt

#50
bence bu yonca işine girmeden bi daha düşünün,sokaklarda çok ta bilinmiyor, bu yüzden enteresan yorumlarla karşılaşabiliyorsunuz,hemen örnek veriyim,benim arabam mito Qv, kendi üstünde yeşil yoncası var bilirsiniz zaten,

geçenlerde benim berbere gittim, arabayı da önüne çektim, içeri girdim muhabbet orda başladı zaten, kaç basıyo kaç beygir falan gibi sorulardan sonra elemanın biri "abi arabayı garanti bankasından krediyle aldın galiba dedi,arabanın üstüne reklam yapıştırmışlar!" hey allahım ne denir ki buna şimdi

bi tane daha var, benim arabayı 5-6 araçlık bi otoparka koyuyorum hergün, yine git gel derken oraya motorunu koyan bi eleman ben arabayı çıkarırken beni durdurdu, abi dedi maruiyana resmi güzel olmuş deyip, otta güzel kafa yapar gibisinden sırıttı    

yani yine siz bilirsiniz benden söylemesi

ATA

#51
Açıkçası ne garanti bankası logosuna nede maruiyanamıdır nedir hiç benzemiyor. Cloverleaf'ı bilmiyor olabilirler ama banka ve uyuşturucuyu buna benzetiyorlarsa bildiğin cahildir bu adamlar =)

Bana bir keresinde yanıma gelip, bu spor paket demi beygiri daha yüksek falan diye sormuşlardı. Bende evet dedim bu güçlü model. Dedi 2.0'mı? Yok dedim naptın 2,5 bu. Halbuki bildiğiniz gibi 1.6  
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

depeche101

#52
Ya abi o Garanti Bankası muhabbetinden gına geldi artık. En az 5 kişi net hatırlıyorum soran

Alfadanadam

#53
Garanti bankası geyiğini yapan çok kişi biliyorum ben de.

Gouki

#54
Boston Celtics geyiği yapıyorlar bana da.

evrenalpar

#55
Herkes ilgi alanına göre yorumlar türetiyor anlaşılan. Bu yoncadan ben de istiyorum ancak bizim ülkede bulamadım. Serviste ne kadar istiyorlar bilen var mı? :) 150-TL'den aşağı demezler heralde..

206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

tolga_ozhan

#56
Alfa Romeo markasının varlığından bile bihaber olacağını düşündüğüm birisi bugün "güzel arabaymış QV sticker'ı yakışmış" dedi. Dumur oldum

evrenalpar

#57
Arkadaşlar bu konuyla hiç ilgilenen yok anlaşılan.. Muhabbeti geçmiş ama sticker yapıldı mı nasıl oldu hiç bilgi yok??

Giulietta QV'lerdeki kabartmalı stickerı nasıl daha uyguna temin edebilirim?? Serviste sanırım 100-TL civarı..

Bunu da başka biyerde yaptırabilmek mümkün müdür??

Yurtdışından bi ton yerden baktım ama bulamadım aynısını, normal sticker var sadece. Yüce Alfisti'ler yardımcı olursanız sevinirim..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

ATA

#58
Eğer sticker isterseniz coraldraw programında çizim halini gönderebilirim. Şu an tanıdığım reklamcı yok olsa çıkartıpta gönderirim ama dediğim gibi yapıtacağım yer yok bildiğim.

Ebay.co.uk'da güzel bir model var. İlk Koyduğum linktekini çok beğeniyorum. Satıcıda güvenilir.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bunlarda diğer alternatifler.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login



Edited by - ATA on 08/02/2011  16:03:44
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

bussone

#59
Benim 156'nın çamurluk sinyalleri üzerinde aşağıda linkini verdiğim QV stickerlarını kullanıyorum. Kenar çerçeveler siyah, üçgen köşeleri yuvarlatılmış durumda.Gerçekten baskısı kaliteli ve boyut olarak çok orantılı duruyor, memnunum kısacası.

You are not allowed to view links. Register or Login

Bir de şu an Tolga'da olan beyaz Spider'ın kaputu üzerindekiler var. Bu paketin içinde iki adet QV sticker+2adet Biscione var. Renklerini siz belirleyebiliyorsunuz. Bu ürünü de aşağıdaki linkten almıştım:

You are not allowed to view links. Register or Login
Dr.Ingegnere Bussone

evrenalpar

#60
Teşekkürler arkadaşlar, işin garibi You are not allowed to view links. Register or Login'e çok bakmıştım ama Ata'nın verdiği ilk iki linktekini hiç görmemiştim.

@Ata = Üstad bu linktekiler sanırım tek fiyatları, yanlış anlamadım dimi? Eğer çift fiyatı ise düşünülebilir..

@Bussone = Dediğim gibi Giulietta QV'lerin orijinalindeki gibi kabartmalı yoncalardan bakıorum, ancak şimdilik yok anladığım kadarıyla, yine de teşekkürler...
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

bussone

#61
Evren Bey,

Herhalde aradıklarınız bunlar olsa gerek. Kırık İtalyancam ile bulabildiklerim bunlar. Satıcı İtalya'dan Türkiye'ye gönderi yapıyor.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Dr.Ingegnere Bussone

evrenalpar

#62
Evet üstad tam da bunlar işte ama aynı fiyat yahu.. :(

O zaman servisten alıcaz gibi duruyor..

Çok teşekkürler..
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

tolga_ozhan

#63
Bence 100TL pahalı ama değer.
Spider için bir ara temin edeceğiz artık. Kabartmalı olması cidden güzel.

madmax

#64
+8? shipping price
Cansın TURGUNER
34 VE 8902 156 Selespeed
10 ACT 66 156 Selespeed
Diğer araçlarım çok da önemli değil;)

evrenalpar

#65
Arka difüzörü taktırdım dün, gitmişken yoncaları da takıverdik.  
206GTI (2003-2008)
A3 1.6 (2008-2010)
Giulietta M.Air (2010-2012)
Honda CR-V (2012-2013)
Audi A3 1.6TDI S-Tronic (2013 - 2016)
Alfa Romeo 159 1.9JTD SW (2016 -2017)
Giulietta M.Air TCT (2017-...)

ATA

#66
Bu gün bir honda civic'de gördüm.
4 yapraklı yonjayı çamurluğunun üstüne üçgen ters olacak şekilde yapıştırmıştı =)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

asklepios

#67
bu hondacılar öldürcek beni....

Lbe

#68
Keşke Ankara'da servis olsada alabilsem.150 Tl ye de razıyım..

Menza

#69
sticker olarak düşünmeyin derim
mito qv deki kabartma plastikleri çok daha şık...yonca karbon deseni yeşil renkte..
stickeri oto sanayi folyocu-reklamcılarda istediğin şekilde yaptırabilirsiniz...ebay'e gerek yok

naxos

#70
gecen hafta aracıma beylıkdüzü birmot'dan aldım taktırdım orjınal olarak cok iyi duruyor..
cifti 100 tl idi..
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

agucba

#71
145 QV'lerdeki yonca daha orijinal duruyor...

///////////////

naxos

#72
quote:

145 QV'lerdeki yonca daha orijinal duruyor...


Zaten benımkıde Cakma QV oldu farkındayım
işşt bozuntuya verme..
nasılsa millet anlamıyor hehe
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

depeche101

#73
Bu arada Cenevre fuarında Giulietta QV de yeni fırçalanmış alüminyum QV amblemi kullanıldı.



Register or Login" border=0>

Dentist

#74
Bence beyaz zemin üstünde daha güzel duruyor.
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic