Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Apaçi 159

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

#25
bilmemen imkansiz...mak'ın üstüne jant yokki

simendifer

#26
çok fazla spoyler ve anten var. Jantlar güzel gibi duruyor ama nedense uymamış rahatsız ediyor. Bunlar dışında ben beğendim çokta kötü değil.

Çok anten yokmuş arkadaki arabanın antenini görmüşüm

Edited by - simendifer on 08/09/2007  09:24:11

Calibra

#27
O jantlar, o tampon altı spoilerlar falan..
oeehhff demek istiyorum
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

n/a

#28
gerçekten jantlar çok kötü ..çokmu aradılar acaba.ama ne yaparsan yap alfa apaçi olamıyo oda damarlaındaki asil kandan olsa gerek :)))))

n/a

#29
Bende Ugur Abiye katılıyorum, jant olayında biraz daha dusunseymis daha iyi olurmus bencede kotu diil