çok güzel bence...fakat gene arapların eline düşmüş
tam benlik. inşallah nasip olur birğün
Abi bu araplar az değil ya...Ne kadar da asil duruyor...
Tekrar ediyorum. Bence arka tampon yani düfüzör çok kötü. Bunun için daha estetik bir çözüm mutlaka olmalı.
difüzör 1o numara :) jantlarda siyah fena olmamış hani?
haftaya dubayiye gidiyorum inşallah
ve inşallah orda görürümde biraz gözüm gönlüm açılır...
herşeyiyle 10 numara bencede.jantlarda süper olmuş
http://www.youtube.com/watch?v=eFjxQ0JTvWE&mode=related&search=
57. saniye ile 1:41 arası bu araç ile ilgili görüntüler mevcut.
spoiler hariç çok iyi..
hatta arka tampon harika olmuş..ön tampona ztn hayranım..