http://www.facebook.com/supervideos?v=app_2392950137#/video/video.php?v=147869117930
bununla ilgili forumda konu olduğunu hatırlıyorum abd de bir firmanın ürettiği bir sistem sonuçta gereksiz olduğuna karar verilmişti
Daha önce konu edilende kapı yana doğru açılıyordu;bu ise gerçekten çok ilginç.
Doktor, Serhat bey doğru hatırlıyor :) Bundan bahsetmiştik, ama nerdeydi hangi konuydu hatırlamıyorum şimdi.
Bu sistem Bmw Z1 de kullanilmisti sonra baska bir modelde hic devam etmedi,zira Z1 de pek iyi satmadi sanirim.
Facebook üyesi olmayanlar ne yapacak
Doktor buldum

videolarda 11. sayfada konu başlamış
http://www.disappearing-car-door.com/
Edited by - A.S.GÜMÜŞ on 08/10/2009 23:41:35
gereksiz...
kapılar kendimize çekilip açılsa olmuyor mu

değişik bir stil ama gözle görünmeyen ama arabanın farklı olduğunu gösteren modifiyeler yapsak daha süper olmaz mı?bizim asil arabalarımıza yakışmaz zaten bu kapı
Edited by - halley on 09/10/2009 09:19:48
Kapın böyle açılıyorya, düz asvalttan çıkmak yasak.
Gereksiz bi tasarım.
Evet önceden konu vardı bende hatırladım. Valla ben şahsen bunun yerine Mito'nun kapısını tercih ederim. Uzun tek kapılara hastayım :)