Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Yedek Parça Temini, Aksesuar ve Modifiye => Konuyu başlatan: Dentist - 08 Ekim 2009, 16:08:49

Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: Dentist - 08 Ekim 2009, 16:08:49
http://www.facebook.com/supervideos?v=app_2392950137#/video/video.php?v=147869117930
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 08 Ekim 2009, 17:37:45
bununla ilgili forumda konu olduğunu hatırlıyorum abd de bir firmanın ürettiği bir sistem sonuçta gereksiz olduğuna karar verilmişti
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: Dentist - 08 Ekim 2009, 17:47:18
Daha önce konu edilende kapı yana doğru açılıyordu;bu ise gerçekten çok ilginç.
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: Alfadanadam - 08 Ekim 2009, 19:45:33
Doktor, Serhat bey doğru hatırlıyor :) Bundan bahsetmiştik, ama nerdeydi hangi konuydu hatırlamıyorum şimdi.
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: Foxy - 08 Ekim 2009, 20:32:36
Bu sistem Bmw Z1 de kullanilmisti sonra baska bir modelde hic devam etmedi,zira Z1 de pek iyi satmadi sanirim.
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: XETRaM - 08 Ekim 2009, 23:08:31
Facebook üyesi olmayanlar ne yapacak
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: A.S.GÜMÜŞ - 08 Ekim 2009, 23:39:11
Doktor buldum
videolarda 11. sayfada konu başlamış
http://www.disappearing-car-door.com/

Edited by - A.S.GÜMÜŞ on 08/10/2009  23:41:35
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: asklepios - 09 Ekim 2009, 00:28:12
gereksiz...
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: halley - 09 Ekim 2009, 09:19:11
kapılar kendimize çekilip açılsa olmuyor mudeğişik bir stil ama gözle görünmeyen ama arabanın farklı olduğunu gösteren modifiyeler yapsak daha süper olmaz mı?bizim asil arabalarımıza yakışmaz zaten bu kapı

Edited by - halley on 09/10/2009  09:19:48
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: alfa146 - 09 Ekim 2009, 10:52:54
Kapın böyle açılıyorya, düz asvalttan çıkmak yasak.
Gereksiz bi tasarım.
Başlık: Bunu nasıl yaptırabiliriz?
Gönderen: XETRaM - 09 Ekim 2009, 18:06:25
Evet önceden konu vardı bende hatırladım. Valla ben şahsen bunun yerine Mito'nun kapısını tercih ederim. Uzun tek kapılara hastayım :)