Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Giulleta eski modelleri son modele benzetmek için atılması gereken adımlar  (Okunma sayısı 1616 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hllbls

  • Membro
  • İleti: 15
    • Çevrimdışı
Allah izin verirse 2011-2013 arası bir giulletta alacağım. Sorum çok açık ve bütün forumu taradım, kapsamlı bir şekilde hangi adımların atılması gerektiğine dair biz acemi araç sahipleri için kılavuz niteliğinde bir post yer almıyor: Atıyorum beyaz renkli bir 2011 model giulletta aracı aşağıdaki son model sport modele benzetmek mümkün müdür, değil ise hangi aşamaya kadar benzetebiliriz ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler, hayırlı forumlar.
 
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ysbilgin

  • Membro
  • İleti: 430
    • Çevrimdışı
Parçaların neredeyse hepsi uyumludur, bütçe olduktan sonra birebir benzetirsiniz ama değer mi bilemiyorum. Bence MK1'in krom scudetto'sunun da ayrı bir şıklığı var.
Hayat sıkıcı otomobillere binmek için çok kısa!

Dellobaltino

  • Membro
  • İleti: 519
    • Çevrimdışı
öndeki panjur ve sis çerçevelerini değişip, arkadaki logoyu da değişince zaten mk3 görünümüne kavuşuyor araç. Marşpiyel yoksa o da takılabilir. Ön tampon eki biraz işlemle takılabilir. Bunları kendi mk2 aracıma uyguladım sis çerçeveleri hariç. Mk1 ise içerde konsol ve direksiyon farklı. Orjinal parçalarla bir değişim epey maliyetli olur

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kaanromeo

  • Membro
  • İleti: 246
    • Çevrimdışı
Parçaların neredeyse hepsi uyumludur, bütçe olduktan sonra birebir benzetirsiniz ama değer mi bilemiyorum. Bence MK1'in krom scudetto'sunun da ayrı bir şıklığı var.

Aynen mk1 ızgara bencede en güzeli.
Son plastik ızgara Belki uzaktan güzel gözüküyor olabilir ama yakından plastik ucuz gösteriyor aracı ve petekleri çok geniş tamponun içindeki köpük bile gözüküyor ve yolda sıçrayan ne varsa içine alır iri taş bile girebilir radyator vs delinebilir.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.327
    • Çevrimdışı
Mk2 alırsanız daha da yaklaşırsınız içleri km saati vs. aydınlatma rengi, ve konsoldeki fırçalanmış panel dışında içi aynı.. Mk1 alırsanız , dışını kolayca benzetirsiniz ama içi bambaşka olacaktır.
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

hllbls

  • Membro
  • İleti: 15
    • Çevrimdışı
Cevaplarınız için teşekkür ediyorum. Şu anki bütçemin mk1 olduğunu düşünürsek iç kısmı benzetmeyi zaten düşünmüyorum bile. Mk3 scudetto ve sis ızgaralarını çıkma alabileceğimiz yerler var mıdır bildiğiniz , ha birde krom aynalar ve bu yalnızca alfalarda gördüğüm yuvarlak jantları ?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Dellobaltino

  • Membro
  • İleti: 519
    • Çevrimdışı
Cevaplarınız için teşekkür ediyorum. Şu anki bütçemin mk1 olduğunu düşünürsek iç kısmı benzetmeyi zaten düşünmüyorum bile. Mk3 scudetto ve sis ızgaralarını çıkma alabileceğimiz yerler var mıdır bildiğiniz , ha birde krom aynalar ve bu yalnızca alfalarda gördüğüm yuvarlak jantları ?
Mk1 ve mk2 scudettolara sarı sitede zaman zaman denk geliyorum fakat mk3 ile pek karşılaşmadım. Sıfırını almanızı tavsiye ediyorum, aşırı pahalı bi parça değil. Çıkmaların tırnağı kırık olabiliyor,sislerde aynı şekilde. Fakat jant konusunda biraz kesenin ağzını açmalısınız.

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

judas

  • Membro
  • İleti: 40
    • Çevrimdışı
Esas mk3 sahipleri araçlarını mk1'e benzetmeye çalışmalı :D  Bence Giulietta'yı  diğer araçlardan ayrın tüm güzellikleri yok ettiler.Alüminyum konsol,şalter tipi düğmeler,özgün radyo tasarımı,arkadaki Giulietta el yazısı,krom görünümlü çıtalı scudetto  bozulmamalıydı.

Ama mk2 ile değişen direksiyon ve deri koltuklar için aynı şeyi söyleyemem tabi. :)



147 1.6 T.Spark
GT 2.0 SS
Giulietta 1.4 TCT
GT 2.0 SS

kaanromeo

  • Membro
  • İleti: 246
    • Çevrimdışı
 :alkis:
Esas mk3 sahipleri araçlarını mk1'e benzetmeye çalışmalı :D  Bence Giulietta'yı  diğer araçlardan ayrın tüm güzellikleri yok ettiler.Alüminyum konsol,şalter tipi düğmeler,özgün radyo tasarımı,arkadaki Giulietta el yazısı,krom görünümlü çıtalı scudetto  bozulmamalıydı.

Ama mk2 ile değişen direksiyon ve deri koltuklar için aynı şeyi söyleyemem tabi. :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Dellobaltino

  • Membro
  • İleti: 519
    • Çevrimdışı
Ben mk1 leri çok beğeniyorum. Konsolu harika

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

hllbls

  • Membro
  • İleti: 15
    • Çevrimdışı
Esas mk3 sahipleri araçlarını mk1'e benzetmeye çalışmalı :D  Bence Giulietta'yı  diğer araçlardan ayrın tüm güzellikleri yok ettiler.Alüminyum konsol,şalter tipi düğmeler,özgün radyo tasarımı,arkadaki Giulietta el yazısı,krom görünümlü çıtalı scudetto  bozulmamalıydı.

Ama mk2 ile değişen direksiyon ve deri koltuklar için aynı şeyi söyleyemem tabi. :)
Scudetto dışında aynı fikirdeyim kesinlikle sizinle, hele konsolu harcamaları aptalcaydı
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.327
    • Çevrimdışı
Esas mk3 sahipleri araçlarını mk1'e benzetmeye çalışmalı :D  Bence Giulietta'yı  diğer araçlardan ayrın tüm güzellikleri yok ettiler.Alüminyum konsol,şalter tipi düğmeler,özgün radyo tasarımı,arkadaki Giulietta el yazısı,krom görünümlü çıtalı scudetto  bozulmamalıydı.

Ama mk2 ile değişen direksiyon ve deri koltuklar için aynı şeyi söyleyemem tabi. :)

Mk2 sahibi olarak aynı fikirdeyim. O şalter tipi düğmelere çok yazık oldu. FİAT Doblo ünitesinden hala nefret ediyorum 5 yıl geçmesine rağmen gözüm alışmadı  :duvar:

Scudetto MK3 te çok ucuz görünümlü bana göre..
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
13 Yanıt
1339 Gösterim
Son İleti 10 Aralık 2006, 17:25:04
Gönderen: agucba
135 Yanıt
9515 Gösterim
Son İleti 03 Aralık 2013, 14:20:11
Gönderen: ar.159
43 Yanıt
2703 Gösterim
Son İleti 29 Ağustos 2013, 11:31:27
Gönderen: brkcnn
134 Yanıt
8945 Gösterim
Son İleti 10 Mart 2016, 15:06:13
Gönderen: furkan_topay
0 Yanıt
444 Gösterim
Son İleti 24 Temmuz 2018, 10:57:23
Gönderen: BulutKAYA

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal