Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Yedek Parça Temini, Aksesuar ve Modifiye => Konuyu başlatan: n/a - 25 Mayıs 2008, 11:52:49

Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: n/a - 25 Mayıs 2008, 11:52:49
yaptığım bir çalışmayı sizinle paylaşmak istedim ,
umarım beğenirsiniz .

3. viteste tam gaz,

TPS=throttle position sensör ,% olarak gaz pedalı
AFR=wideband air fuel göstergesi
EGT=eksoz gazı sıcaklığı
DUTY=% olarak enjektörler ne kadar açık ?
TURBO=turbo basıncı  
RPM=devir
KNOCK=zararlı motor vuruntusu (henüz takılı değil)

bu videoyu 1 ay önce kayıt etmiştim ,

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=WPjyoZOQozve5IusFsUpwA%3D%3D
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: Jakomo - 25 Mayıs 2008, 12:23:55
Hakanım bu da ne beah baba ?? Vallahi harika doneler ve bilgiler var yahu burda !!!! Zaman geçtikce Turbo göstergesinin önemi artmaya başlıto vallahi

Edited by - Jakomo on 25/05/2008  12:35:18
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: Sercan Keklik - 25 Mayıs 2008, 12:41:02
hakan abı projelerinin bitişlerini 4 gözle bekliyorum :)

bu arada bir şey sorucam belki bilgin vardır abi, 156 larda km saatinden veri almak mümkünmü? mesela araç 20 km geçince tetik alma gibi bi durum yapılabilirmi?
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: n/a - 25 Mayıs 2008, 22:03:19
hakan abicim eline sağlık,
yılmaz abimede yapıver bi gösterge bari
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: burcintun - 25 Mayıs 2008, 22:47:10
Mükemmelsiniz sizin köşenizi hiç kaçırmam zaten. Sıradışı değişik bir çalışma yapmışsınız. Yeni çalışmalarınızı sabırsızlıkla bekliyoruz.
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: n/a - 26 Mayıs 2008, 09:49:17
arkadaşlar göstergeninde videosunu koyuyorum ,
http://tinypic.com/player.php?v=35nac7c&s=3


bu da ,ilk mesajdaki videonun kaliteli haline bakmak isteyen olursa diye ,2.2 Mb
http://rapidshare.com/files/117676592/Realtimelog.wmv.html

Sercan ,
araç üzerinde km bilgisine bakmak lazım ,
digital yapıda değilse olur ,muhtemelen değildir zaten .

Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: Sercan Keklik - 26 Mayıs 2008, 10:38:03
bunu tam olarak nası ögrenebilirim abi yani elektronik bilgim var ama kısıtlı çok basit bir devre yapmak istiyorum ama bunun için km göstergesinden tetik almam gerekiyor.
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: n/a - 26 Mayıs 2008, 11:02:11
dediğim gibi bakmak lazım ,
bakmaktan kastım oscilloscope ile sinyali ölçmek ,
156 larda km sensörü nerede ? şanzımana monte değilmi ?
sinyal oradan hem ecuya hemde gösterge saatinemi gidiyor acaba ?
yoksa ecu dan göstergeye ayrı bir kablomu gidiyor ?
senin aracın servis manueli varmı ?
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: Sercan Keklik - 26 Mayıs 2008, 11:42:22
manuel yok abi ama bildigim kadarıyla şanz da degil km sensörü. bir araştırıyım haber verırım sana.
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: burcintun - 26 Mayıs 2008, 13:42:46
Sercan e-per den bak. Ama ben 156 larda da 155 lerdeki gibi şanzumanın üzerine monteli biliyorum. E-per den ayrıntısına bak garantiye al. Kolay gelsin
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: n/a - 26 Mayıs 2008, 19:08:11
şimdi aklıma geldi sercan ,
sana soruyorum ama 156 nın servis manueli bende var !

belki sende görmüşsündür, cd olarak var ,
147 ,166, 156 gibi yeni nesil araçların servis manuelleri cd olarak geldi .

ama ne yazıkkı adamlar o kadar kötü bir program yapmışlarki ben bile (14 senelik bilgisayar sistem supporterı ) kullanmakta çok zorlanıyorum ,bunu servis çalışanlarının kullanabilmesi mümkün değil ,zaten öylede oluyor ..

neyse ,eğer sende yoksa bi ara kopyalayayım sana da ,bu akşamda ben bakayım cd ye
Başlık: Görüntülü LOG alma
Gönderen: Sercan Keklik - 26 Mayıs 2008, 19:55:30
:) tamamdır abı, eper konusundada malesef öyle saçma bir cd ürettiler ne kopyalanıyor ne bir şey.. çıldırıyor adam