birkaç gündür acaba 159'u mat siyah mı kaplatsam diye bir düşünce aldı. son 1 haftada maserati, mercedes glk vs. gördüm mat siyah. hiç te fena durmuyor...sizce 159'da bu renk nasıl durur? bir de aracın rengi zaten siyah, mat siyaha dondürürsem ruhsatta yine de bir degisikligi ihtiyac olur mu?
Burak ISIK
Bence gayet başarılı olur, hatta bende 145 imi mat siyah a kaplatmaya düşünüyorum işlemleri bie an önce biterse....
bu konuyla ilgili bir kaç topic olsa (örnek resimler) aslında daha net kritize ederiz.. Benimde merakım var... Tabanını bilhassa..
Arkadasım GT'sini yaptırdı orjinal rengide siyahtı gayet hoş ve güzel oldu ruhsatta siyah yazdıgı ıcın renk konusunda sıkıntı cıkmıyor ama kullanıs tarzı derseniz tozu ve kiri inanılmaz şekilde gösteriyor 3 gunde 1 yıkanması lazım gibi 159da nasıl olur bilmiyorum ama zaten güzel olan bir araç mat dahada güzel olur
maserati'de boyle durmuş >
http://www.topspeed.com/cars/car-news/matte-black-maserati-granturismo-ar69721/picture283352.html
Audi Station >
http://www.onlydreamcars.com/wp-content/uploads/2009/01/audirs6-matteblack.jpg
Audi a5 >
http://autoworld.files.wordpress.com/2009/05/audi-a5-coupe-matte-black-tuned-by-avus-performance-img_2.jpg
alfa romeo bulamadım..youtube da bir gt var ama görüntü kalitesi cok iyi degil...
bence cok basıt duruyor
satılığı var ;) (http://www.sahibinden.com/90_000_de_servis_bakimli_2004_model_156_alfa-13WQQaXQQ22665961WQQpXQQdisplayitem)
bende niyetli gibiyim araştırmalardayım ama bu 156 da pek beğenmedim. komple mat siyah yapmak lazım nikelaj falanda kalmayacak. bu 156 da kapı kolları scudetto ve jantlar orjinal halinde ve sırıtmış.
Ben parlamasından yanayım
159 için gerek yok bence, pırıl pırıl haliyle daha çekici.
Diğer taraftan artık apaçi takımı da bunlara merak saldı ve yaptırmaya başladı.
HOsuma gitmedi.
deneyelim yanılalım
mat rengi bence çok karizmatik durur.. :)
orj.halini koruyup,parlatmaya devam etmeli, mat renk sanki yeni çıkacak modelin gizli test sürüşü gibi görünüyor,onları anımsatıyor bana...
bu italyan güzelleri bence her daim parlamalıdır.
Mat'a bende hayır diyorum.
tercih meselesi burak bey ama ben sahsen kendi siyah 159 umu kaplatmayı kesinlikle dusunmem begenmiorum ama tabiki zevk meselesi eger dusunurseniz hayırlısı olsun şimdiden... maseratide de bence kotu olmuş orj met. siyahı daha guzel
http://www.sahibinden.com/1979_stw_1600_muayer_-72WQQaXQQ23206692WQQpXQQdisplayitem
mat siyahta son nokta
dipnot olarak belirteyim, bildiğim kadarıyla bu STC-16 değil.
bu STC-16. Güzel memleketimin güzel insanı sattığı aracın modelinden bi haber.
quote:
http://www.sahibinden.com/1979_stw_1600_muayer_-72WQQaXQQ23206692WQQpXQQdisplayitem
mat siyahta son nokta
Bu benim araba kullanmayı öğrendiğim arabadır :)
1600 cc motor hacmi sebebiyle büyük çoğunluğu pikap haline getirilmiştir. Eski arabamız da dahil. 20 seneden fazla olmuş şaka maka...
Sevgili Alfisti yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Çoğunluk boşver diyor. Benim içimden bir ses model kendisini o renkte daha iyi gösterecek diyor. Sertaç, deneyelim yanılalım demiş. Sonunda yanılmak ta olsa, "Bir deneyeyim içimde kalmasın" diyorum ben de... Nisan başında uygulamayı yapar, buraya da fotoğrafını koyarım...Ozamanda objektif yorumlarınızı beklerim :)
Uygulamayı sabırsızlıkla bekliyorum , cezbederse ben de düşünebilirim ..
quote:
dipnot olarak belirteyim, bildiğim kadarıyla bu STC-16 değil.
bu STC-16. Güzel memleketimin güzel insanı sattığı aracın modelinden bi haber.
değil doğru bende satılık stc ararken rastladım ilana bir sürü ilan var böyle stc altında sedan stw anadol
ama mat siyah
Bu arada dün twitter üzerinden Top Gear dergisinin editörü Conor McNicholas'a "Son mat siyah trendi ile ilgili ne düsünüyorsunuz ve 159 sportwagon'a yakışır mı?" diye sormuştum.
Bi baktım adam cevap vermiş şimdi. paylaşıyorum >
"I like it lot. Especially the new eggshell-type matte that was all over Geneva. nd on a 159 Sportwagon? Oh Yes."
159 olmasada (http://www.gmggarage.com/kaplama12/slide.html)
quote:
159 olmasada (http://www.gmggarage.com/kaplama12/slide.html)
mükemmel olmuş, parlak arabalar sıradan bir hal aldı birden gözümde
az önce bilkentte mat siyah m6 gördüm muhteşemdi
Her ikiside güzel ama parlak biraz daha güzel.
Uygulama çok önemli. Örneğin Lamborghini'nin yaptığı mat uygulamalar ile linklerdeki sonraki uygulamalar arasındaki kalite farkı çok bariz.
Fikir güzel ama uygulama bence kolay kolay güzel olmaz.
peki taş filan geldiğinde, yada birisi kapı çarptığında yada sürttüğünde kaplamaya ne oluyor? koruyucu özelliği varmı yoksa bir yerden ufak bi delik filan oluşunca ilk yıkamada kalkıyormu? maliyeti yüksek bir uygulama çünkü...
quote:
quote:
159 olmasada (http://www.gmggarage.com/kaplama12/slide.html)
mükemmel olmuş, parlak arabalar sıradan bir hal aldı birden gözümde
az önce üstün otoda servisde gördüm resimlerinden çok daha güzel 
tabi jantlarda siyah olsaymış çok daha başarılı olabilirmiş..
sahibinden (http://www.sahibinden.com/arac_kaplama_maslak_-67WQQaXQQ22786722WQQpXQQdisplayitem?keyword=ara%C3%A7%20kaplama)
test arabası gibi..
hoşuma gitmedi..
belki 10-15 yıl sonra güzel görünebilir..
belkide ben 10-15 yıl geriden geliyorum..
az önce gelirken e-5'de mat siyah bir bmw gördüm. mükemmel duruyor ve yolda herkes tarafından fark ediliyor. zaten artık herkes metalik parlak boyaları tercih ediyor bundan dolayı seyir halinde mat siyah bir renk muazzam görüntü oluşturuyor bence...
hmm kendi sorumun cevabı icin simdilik en yakın ornek bu olsa gerek >>>
http://www.flickr.com/photos/basilpix/3511221244/sizes/o/
quote:
hmm kendi sorumun cevabı icin simdilik en yakın ornek bu olsa gerek >>>
http://www.flickr.com/photos/basilpix/3511221244/sizes/o/
olay budur. bir dakika bile düşünmeyin derim :)
hayran kaldım yahu.
Alfa Romeo 159 ti Sport Wagon 2.4 JTDM 20V

http://www.sahibinden.com/135_000_km_de_2000_model_alfa_romeo_twin_spark_156_mat_siyah-03WQQaXQQ23346326WQQpXQQdisplayitem
bu da 156 mk1 kasa aklımdaki gibi olmadığını bana gösteren ilan
Boyanmamış yedek parça gibi duruyor bence
quote:
quote:
hmm kendi sorumun cevabı icin simdilik en yakın ornek bu olsa gerek >>>
http://www.flickr.com/photos/basilpix/3511221244/sizes/o/
olay budur. bir dakika bile düşünmeyin derim :)
ciddi degilsiniz dimi?
yani yanlış anlamayın da, bence SW'de gördükten sonra ne bileyim pek olmamış...
hani gt falan bi derece kabul edilebilir de.. 159 SW'de ne diyim, olmamış sanki.
Sercan Bey, gayet ciddiyim :) tabii zevk meselesi...
şahsen tercihim cillop gibi parlamış bakımlı birmetalik siyahtan yana. Mat siyah bana göre değil. Tabii zevk meselesi.
yeni konu cmayayim dedim >> ford focus rs > bugun web'e düsen görüntüleri..tabi üzerindeki gercek mat boya, kaplama değil...
http://www.topgear.com/UK/photos/ford-focus-rs500?imageNo=1
bu tür araçlara yakışan hareketler ztn bunlar ;)
quote:
Alfa Romeo 159 ti Sport Wagon 2.4 JTDM 20V


serkan senin icerik bulmadaki ustalığına hayran oldğumu soylemeden geçersem ayıp olacak..günlerdir arıyordum, bir baktım burada fotograflar karsima cikti... bravo diyorum...
Benim de çok hoşuma gitti ve yaptırmayı da düşündüm. Ancak, Audilerde ön fardaki led olayının patlayıp nasıl virüs gibi yayıldıgını gorduk. 2 ay sonra mat siyah Peugeot 206'lar, DOGAN SLX'ler dolarsa piyasaya şaşırmam. Buyrun bunu yazarken aklıma geldi, google'da mat siyah görsel aratıp ilk sayfada buldum hemen.:


Bu arada 6000TL'ye satılık mat siyah Dogan SLX (tıklayın) (http://www.sahibinden.com/trakyadaki_tek_mat_siyah_-39WQQaXQQ20326058WQQpXQQdisplayitem)

vE Doğancıların bu işin maliyeti uzerine diyaloglkarını okuyunca;
"orocal 651 serisi mat siyah al bi top 300 tl felan olması lazım getir bana ben kaplarım sana..."
Bu işten aynen vazgeçtim.

Edited by - zaferisgoren on 30/03/2010 13:20:33
Hahaha dialog iyiymiş.. bazı olur olmaz modellerin bu yola başvuracağı aşikar. Ama bir yandan da Cenevre fuarından anlaşıldığı üzere birçok marka da yeni modellerinin renk skalasında zaten mat siyaha yer verecekler. dolayısı ile gelecek sene itibariyle mat siyah yollarda ziyadesiyle arz-ı endam edecek...
Ben bu cuma günü işlemi yaptırıyorum. belki iyi olur (ki ben mat siyahın 159'un hatlarını daha iyi göstereceğine inanıyorum) belki de iyi olmaz..en azından beğenmediğim takdirde altta kendi boyası duruyor. cikartmak yarım günlük iş... oyle bir avantaji var...haftaya fotoğrafları paylasacagim tabiki...
üstteki sportwagon fotoğrafına gelince, bence önden cekilen pozda bir sorun yok. gayet güzel duruyor. arkadan cekilende ise, fotoğrafta aracın ışığı kötü bir açıdan aldığına "inanmak istiyorum" :).
Bostancı sanayi şimdiden böyle kaplanmış dört tekerli şeylerle dolmuş taşmış durumda.

Gel senin 159'u turunçu yapalım Burak.

quote:
Bostancı sanayi şimdiden böyle kaplanmış dört tekerli şeylerle dolmuş taşmış durumda.
Gel senin 159'u turunçu yapalım Burak.

:)))
ya focus çok güzeldi,sanki sercan beyin de dediği gibi bu tarz araçlara daha yakışıyor gibi, ama aklınızda kalacağına zaten niyetine girmişken, fotoları beklemek düşüyor bize, inşallah gönlünüze göre olur...
quote:
Benim de çok hoşuma gitti ve yaptırmayı da düşündüm. Ancak, Audilerde ön fardaki led olayının patlayıp nasıl virüs gibi yayıldıgını gorduk. 2 ay sonra mat siyah Peugeot 206'lar, DOGAN SLX'ler dolarsa piyasaya şaşırmam. Buyrun bunu yazarken aklıma geldi, google'da mat siyah görsel aratıp ilk sayfada buldum hemen.:
Bu modayı Türkiye'de il yaratanlar zaten pug GTİ tayfası. İlk mat boyalı araçlar hep 106 yada 206 idi. Sonradan modifiyeli hondaları boaytamay başladılar. Şimdi kaplama ile her marka araç var.
2003-2004 te ankara drag yarışlarında 2 adet impreza vardı. biri Sw diğeri sedan ağzımız açık baka kalmıştık nasıl yapmışlar diye.
http://www.sahibinden.com/mat_siyah_otmatik_turkiyede_tek-85WQQaXQQ23152893WQQpXQQdisplayitem
bu referans olur belki
quote:
http://www.sahibinden.com/mat_siyah_otmatik_turkiyede_tek-85WQQaXQQ23152893WQQpXQQdisplayitem
bu referans olur belki
ilandaki araç çok kötü olmuş bence, peugeot, citroen, honda, nissan, sti, evo falan neysede bir alfa, maserati, ferrari veya lambo için böyle bir işlem akıldan bile geçirlmemeli bence.
quote:
http://www.sahibinden.com/mat_siyah_otmatik_turkiyede_tek-85WQQaXQQ23152893WQQpXQQdisplayitem
bu referans olur belki
cok tesekkürler bu gorsel referans icin..valla digerlerini bilemem ama ben gördügümü begeniyorum... :)
Çok güzel olmuş yahu..
yanlız şu da varki ilandaki 159 fotoları için ışık seçimi, yer seçimi ve belliki digital kamera seçimi , hepsi birden hatalı seçimler olmuş, daha iyi bir mekanda, daha iyi ışıkta ve daha iyi bir makine ile çok daha güzel kareler çıkardı bence.
quote:
yanlız şu da varki ilandaki 159 fotoları için ışık seçimi, yer seçimi ve belliki digital kamera seçimi , hepsi birden hatalı seçimler olmuş, daha iyi bir mekanda, daha iyi ışıkta ve daha iyi bir makine ile çok daha güzel kareler çıkardı bence.
sedanı satan arkadaştan daha iyi bir fotoğrafçılık işi çıkarmaya calisirim bu haftasonu :))
Edited by - Borracho on 31/03/2010 18:23:06
Bence de ortalıkda fazla görülen bir uygulama, 159'un orjinal hali bence hiç ellenmemeli...
bu ilanı gorunce eh fena deil oldum ama yinede hala pırıl pırıl parayan alfadan yanayım
yarın sabah 159'u yeni rengiyle teslim alıyorum...
polis olsam cevırmem :)
dedemle konuşurken geçen, bu mat olayından bahsettim bi araba geçti dedem şu tepkiyi verdi;
- Yazık parası yetmemiş boyatmaya...
:)
Ne alaka falan derken eskiden taxiciler böyle geziyormuş ya ordan esinlenip öyle oturu vermiş kafasına :)
hayırlı olsun burak bey umarım dedeye kızmaamışsınızdır :)
quote:
polis olsam cevırmem :)
dedemle konuşurken geçen, bu mat olayından bahsettim bi araba geçti dedem şu tepkiyi verdi;
- Yazık parası yetmemiş boyatmaya...
:)
Ne alaka falan derken eskiden taxiciler böyle geziyormuş ya ordan esinlenip öyle oturu vermiş kafasına :)
hayırlı olsun burak bey umarım dedeye kızmaamışsınızdır :)
yok canım, gülümsedim :))
dedigim gibi bi degisiklik olsun..ben iyimserim..begenmezsem bir müddet sonra sökmesi kolay ne de olsa...
ha bu arada yeni taksiciler de boyle geziyor zaten...sadece renk sari, vinil ucuzundan... ::)))
Boyası güneşten sönmüş gibi. Çok kötü.
Aslında Alfa Kırmızı'sı soluyor diye kızmamak gerek. Folyo'ya gerek kalmadan orijinal mat oluyor.
orijinalini tercih ederim
Ben beğendim güle güle kullanın. Yalnız park sensörleri hep böyle mi kalıcak ?
bir önceki mesajımla çelişecek ama;
çok hoş ve çekici olmuş
fena değil ama jantlar çok sırıtmamış mı? sanki onların da hafif koyulaştırılması lazım, ya da daha ince kollu jantlar belki daha çok yakışabilir.
Bencede güzel olmuş
Bence oldukça güzel olmuş sıkılınca söktürürsünüz olur biter
Diğer 159 örneklerini gördükten sonra pek ümitli değildim ama, beklediğimden daha güzel olmuş :)
quote:
Diğer 159 örneklerini gördükten sonra pek ümitli değildim ama, beklediğimden daha güzel olmuş :)
Müdür sana demedimmi sportvagonda güzel durur diye.
Burak güle güle kullan.
quote:
quote:
Diğer 159 örneklerini gördükten sonra pek ümitli değildim ama, beklediğimden daha güzel olmuş :)
Müdür sana demedimmi sportvagonda güzel durur diye.
Burak güle güle kullan.
Çok teşekkürler...
jant konusu> biraz daha ince kollu bir jant olsaymis daha iyi duracagina katiliyorum.su anki jantlar parlak metal olmadii icin bana uyumsuz gelmiyor. siyah otomobil siyap jant konusu ise yaş itibariyle bana biraz uzak.. :))
park sensörü konusu> park sensörleri aslinda mat çelik rengi, güzel de duruyor. ben üzerlerini kaplatmak istemedim. fotoğraflarda ışıktan beyaz çıkmışlar ama çıplak gözle hiç rahatsız etmiyor...
vakit bulunca baska acilardan da cekip ekleme yaparim...
Merak eden olursa diye bilgi amaçlı yazıyorum:, uygulama Maslak Oto Sanayi'nde Protac'ta yapıldı. işlem 1600 TL tuttu.
Bence fena değil çok kararsız kalıyor insan :) enteresan bir durum kötü desen değil mükemmel desen eh yani oluyosunuz.Sonuç=değişik. Güle güle kullanın:)
Yaptırmazdım ama güzel olmuş, bize de maaşallah demek düşer. Bence bu olay ekonomik olarak ödenen miktarı geri getirebilir. Neticede bu şekilde kullanıp satacağınız zaman söktürüp cillop gibi bir siyah renk aracın hem ikinci el değerini yükseltecektir hem de satışını kolaylaştıracaktır.
Top Gear Dergisi Editörü, Conor McNicholas ile twitter'da ahbap olduk.
Bugün özelden mesaj atıp BBC'deki email adresini vermiş, 159'un resimlerini göndermemi rica etmis.
Ister misniz bir de dergiye koysunlar simdi Alfa'nın resimlerini... Hafiften heyecanlandım, paylaşayım istedim.
Edited by - Borracho on 06/04/2010 11:17:13
Vallahi bence de olmuş, hem de gayet güzel olmış.... Burakcığım güle güle kullan...
Sedana göre çok daha iyi durmuş .sedanı geçen c.tesi karaköyde gördüm hiiiç beğenmedim ama buna iyi gitmiş...Güle güle kullan
Güle güle kullanın güzel olmuş, ogs cihazınıda siyaha boyamak iyi olur bence. Ön plaka zorunlu olmasa daha bir güzel olacak alfalarımız
Burak güzel olmus. Güle güle kullan.
burak bey hayırlı olsun bencede çok hoş olmuşş. cantlar da koyulaşsa daha güzel olur..
ben bu sistemi pek bilmıyorumda nasıl yapılır? boyaya zararı varmı? maliyeti nedir?
bilgi verebilrseniz sevinrim..
quote:
burak bey hayırlı olsun bencede çok hoş olmuşş. cantlar da koyulaşsa daha güzel olur..
ben bu sistemi pek bilmıyorumda nasıl yapılır? boyaya zararı varmı? maliyeti nedir?
bilgi verebilrseniz sevinrim..
boyaya bir zararı yok.hatta alttaki boyayı çiziklerden, kus pisliklerinden dis etkenlerden koruyor. ben protac'ta 1600 tl'ye yaptırdım. bir gün once de bir mercedes AMG gordüm. ona da ellerine yeni gelen mat antrasit renk kaplamislardi. sanirim bu 8 Competizione üzerindeki de o renkten... jant koyulasma isi beni asiyor... :))
güle güle kullanın kazasız sürüşler.mükemmel olmuş.
Burak güle güle kullan bencede çok hoş durmuş
Çok güzel olmuş güle güle kullanın! :)
Mat antrasit de şahane durmuş bence 8C'de.
ancak görebildim,işte açmıyor fotoları, ben çok beğendim, güle güle kullanın, yıkarken nelere dikkat etmek gerekiyor? şeffaf kaplanırsa fiyat nekadar biliyormusunuz? imkanım olursa bütün vuruğu çiziği düzelttirip şeffaf kaplamak planım...
şeffaf da aynı fiyat.
quote:
ancak görebildim,işte açmıyor fotoları, ben çok beğendim, güle güle kullanın, yıkarken nelere dikkat etmek gerekiyor? şeffaf kaplanırsa fiyat nekadar biliyormusunuz? imkanım olursa bütün vuruğu çiziği düzelttirip şeffaf kaplamak planım...
yıkarken kesinlikle fırca kulanmamak gerekiyor...bir de tazyikli suyu çok yakın tutmayacaklar....
çok ama çok beğendim. güle güle kullanın :)
bugün bir jip gördüm, sizinki gibi mat siyah kaplatılmış, sahibiyle sohbet etme şansım oldu. aracın birçok bölgesinde yırtıklar mevcuttu, sordum ne zaman yaptırdınız diye, daha 6 ay olmadı dedi. inanın ne kadar taş varsa yırtmış geçmiş sekerken, delik deşik etmiş güzelim kaplamayı. umarım sizinki daha kaliteli çıkar. gerçi protac'te ben de kaput filmi yaptırdım 2 ay önce, gayet memnunum. bu piyasada en bilinen firma zaten onlarmış duyduğuma göre.
jant mevzusuna gelecek olursak; ben de kesinlikle sevmem öyle koyu jantı ama inanın çok sırıtmış, bunun yaşla başla alakası yok.

aracı bu yaştan sonra mat siyah kaplatıyorsunuz, ama janta geldi mi yaşım geçti olmaz şimdi. ben demiyorum ki kapkara yapın jantları, yukarı da ki 8C örneğinde olduğu gibi aradaki kontrastı düşürecek şekilde hafif koyulaştırsanız on numara olur. jant boyatmak o kadar masraflı bir iş de değil zaten, hem jant üzerindeki çizikler için de yeni bir başlangıç olur.

tabi neticede sizin kararınız, bize hayırlı olsun demek düşer.
Edited by - marauderjingo on 08/04/2010 02:11:43
TOP GEAR Editöründen bugün gelen tweet'i paylaşıyorum:
ConorMcNicholas @BurakISIK_ Your Alfa 159 pics will be in the next issue. Car looks hot. Might I suggest the addition of some 'telephone dial' alloys next?
Şaka maka, benim 159 SW, Top Gear Mayıs sayısına konuk oluyor galiba... Hem en sevdiğim otomobil dergisi olması dolayısıyle sevindim, hem de Türkiye'den bir Alfa'nın orada arz-ı endam edecek olması yüzünden...
Şimdi bekle dur 1 ay....
valla tebrikler.. fakat o bile 8C tipi jant istemiş yanlış anlamadıysam. neyse ben sıkmaya başladım galiba.
quote:
valla tebrikler.. fakat o bile 8C tipi jant istemiş yanlış anlamadıysam. neyse ben sıkmaya başladım galiba. 
Evet aynen ondan istemiş...consider edeceğim dedim kendisine... :))
bu süper bi gelişme, şimdi geçmez 1 ay gerçekten... belki jantlar konusunda girişimde bulunarak zamanı değerlendirebilirsiniz
Burakcığım hayırlı olsun !!!! İnan hem senin adına hem Türkiye'den hele hele aramızdan bir Alfanın seçilmiş olmasına çok sevindim....
Edited by - Jakomo on 09/04/2010 09:52:07
Mat'ı halen beğenmememe rağmen, bu haber oldukça güzel, çok sevindim doğrusu. Ancak dergiye çıkacaksa en azından çekimler için jantlarada el atılmalı. Çekimlerden sonra sökülebilir =)
Conor'a daha yüksek cozünürlüklü ister misin diye sordum, cevap gelmedi..sanırım onlara gönderdiğim 5-6 poz arasından seçip yayınlayacaklar...
benim aklıma dergiye koyabilecekleri 2 bölüm geliyor, bir basinda okuyuculardan gelen otomobil fotograflarını kullandıkları bir alan. küçük bir fotoğraf koyuyorlar altına bir yazı yazıyorlar. bir de içeride geçtiğimiz ay beğendiklerimiz, beğenmediklerimiz diye bir bölüm var. burda fotoğraflar daha da küçük. kutu eleman ilanı kadar.
yani en azından yüzölcümsel beklentim o kadar büyük degil. daha fazla birsey olursa benim için sürpriz olur...gelsin mayıs görelim...
buraya bir de arkadan çekilmiş birkaç poz koysanız?
Edited by - marauderjingo on 09/04/2010 10:20:58
durukan evet aklımda..ilk fırsatta cekeceğim..son birkaç gün yağışlıydı. yıkatıp öyle cekmek lazım...
One turkish Alfa Romeo steyşın im mat black !!!
quote:
Burakcığım hayırlı olsun !!!! İnan hem senin adına hem Türkiye'den hele hele aramızdan bir Alfanın seçilmiş olmasına çok sevindim....
Edited by - Jakomo on 09/04/2010 09:52:07
Cok sağol, belki plakanın TG olmasının da etkisi olmuş olabilir tabi.. :))
quote:
quote:
Burakcığım hayırlı olsun !!!! İnan hem senin adına hem Türkiye'den hele hele aramızdan bir Alfanın seçilmiş olmasına çok sevindim....
Edited by - Jakomo on 09/04/2010 09:52:07
Cok sağol, belki plakanın TG olmasının da etkisi olmuş olabilir tabi.. :))
Belki de....Ne olursa olsun, hem Alfa, hem steyşın, daha ne ister bir alfista !!!
8C jant farz oldu Burak'cım bence..
1 dk. durmam takarım hemen ..
Zaten ben Buraktan sonra senden debu tarz hareketler beklemeketyim Martin !!
quote:
8C jant farz oldu Burak'cım bence..
1 dk. durmam takarım hemen .. 
ne kadardır acaba? 17 inchligi var mıdır?
Birinci seçenek (http://www.sahibinden.com/!!!_17_inc_5x98_alfa_romeo_jant_tse_belgeli_!!!-40WQQaXQQ22997434WQQpXQQdisplayitem?)
İkinci seçenek (http://www.sahibinden.com/alfa_romeo_jantlari_17_inc-16WQQaXQQ16748475WQQpXQQdisplayitem?)
Cemal ABi attığın linktekiler 5*98. Ancak bencede, kesinlikle ve kesinlikle bu jantın fümesi olmalı effetti matte 159'da. =))
159'ların ölçüleri 5x110 inşallah uygun jant bulunur.
birinci seçenek belgeli falan ama orjinal değil sanırım.
quote:
Cemal ABi attığın linktekiler 5*98. Ancak bencede, kesinlikle ve kesinlikle bu jantın fümesi olmalı effetti matte 159'da. =))
füme metalik ve orjinal olmasını tercih ederim ..birmot getirir mi ?
quote:
Zaten ben Buraktan sonra senden debu tarz hareketler beklemeketyim Martin !!
Daha fantastik hareketler bekle benden Cemalettin..
quote:
hmm kendi sorumun cevabı icin simdilik en yakın ornek bu olsa gerek >>>
http://www.flickr.com/photos/basilpix/3511221244/sizes/o/
cehennemden çıkma...
quote:
quote:
Cemal ABi attığın linktekiler 5*98. Ancak bencede, kesinlikle ve kesinlikle bu jantın fümesi olmalı effetti matte 159'da. =))
füme metalik ve orjinal olmasını tercih ederim ..birmot getirir mi ?
Farkındayım, sadee fiyat referans olması için bu linkleri ekledim..
araban guzel olmuş,bu tip degişikler insana yeni araba almış kadar mutlu ediyor...bazen sıkan özelliklerini unutup tekrar bağlanıyorsun aracına..gule gule kazasız belasız günlere inşallah...orginal jantlar degisse bencede daha guzel olur...
bugün zincirlikuyu birmot'a cam filmlerimi söktürmeye gittim, servise ben girerken bir başka mat siyah 159 (sedan) çıkıyordu. sedan'da da mat siyah çok güzel durmuş. anlaşılan o ki, bu ilkbahar -yaz döneminde trafikte daha çok sayıda mat siyah alfa ile rastlaşacağız.
Plaka ? :)
bizim sitede evin onune park etmis bir arkadas. 159 sedan da mat siyah fikri nasil olur diye cekmistim gecen gun :))
O kadar para ve arabayı kaplat ama arma solgun kalsın zararı yok tabi
Bu 147 mi? Yani öyledir, kesin de bagaja takıldım.
resim 1 (http://yfrog.com/i3picture006t62pakwheelscj)
resim 2 (http://yfrog.com/1xpicture007gxxpakwheelscj)
resim 3 (http://yfrog.com/8dpicture008o62pakwheelscj)
Edited by - flagship on 25/10/2010 17:37:41
Brera
Eylül ayında Bakırköye meydana yakın bi yerde park etmiş halde mat siyah kaplama 8C jantlı bir 159 gördüm.
8C jantlarına hastayım, 159a hastayım, mat siyaha hastayım.. 1 dakika falan durdum baktım araca
quote:
Bu 147 mi? Yani öyledir, kesin de bagaja takıldım.
resim 1 (http://yfrog.com/i3picture006t62pakwheelscj)
resim 2 (http://yfrog.com/1xpicture007gxxpakwheelscj)
resim 3 (http://yfrog.com/8dpicture008o62pakwheelscj)
Edited by - flagship on 25/10/2010 17:37:41
O 147 değil. Brera.
quote:
quote:
Bu 147 mi? Yani öyledir, kesin de bagaja takıldım.
resim 1 (http://yfrog.com/i3picture006t62pakwheelscj)
resim 2 (http://yfrog.com/1xpicture007gxxpakwheelscj)
resim 3 (http://yfrog.com/8dpicture008o62pakwheelscj)
Edited by - flagship on 25/10/2010 17:37:41
O 147 değil. Brera.