Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Yedek Parça Temini, Aksesuar ve Modifiye => Konuyu başlatan: Borracho - 22 Mart 2010, 01:33:48

Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 22 Mart 2010, 01:33:48
birkaç gündür acaba 159'u mat siyah mı kaplatsam diye bir düşünce aldı. son 1 haftada maserati, mercedes glk vs. gördüm mat siyah. hiç te fena durmuyor...sizce 159'da bu renk nasıl durur? bir de aracın rengi zaten siyah, mat siyaha dondürürsem ruhsatta yine de bir degisikligi ihtiyac olur mu?

Burak ISIK
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Jakomo - 22 Mart 2010, 09:40:19
Bence gayet başarılı olur, hatta bende 145 imi mat siyah a kaplatmaya düşünüyorum işlemleri bie an önce biterse....
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Vedat Sener - 22 Mart 2010, 09:49:20
bu konuyla ilgili bir kaç topic olsa (örnek resimler) aslında daha net kritize ederiz.. Benimde merakım var... Tabanını bilhassa..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cem meric - 22 Mart 2010, 11:24:45
Arkadasım GT'sini yaptırdı orjinal rengide siyahtı gayet hoş ve güzel oldu ruhsatta siyah yazdıgı ıcın renk konusunda sıkıntı cıkmıyor ama kullanıs tarzı derseniz tozu ve kiri inanılmaz şekilde gösteriyor 3 gunde 1 yıkanması lazım gibi 159da nasıl olur bilmiyorum ama zaten güzel olan bir araç mat dahada güzel olur
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 22 Mart 2010, 11:33:57
maserati'de boyle durmuş >
http://www.topspeed.com/cars/car-news/matte-black-maserati-granturismo-ar69721/picture283352.html

Audi Station >
http://www.onlydreamcars.com/wp-content/uploads/2009/01/audirs6-matteblack.jpg

Audi a5 >
http://autoworld.files.wordpress.com/2009/05/audi-a5-coupe-matte-black-tuned-by-avus-performance-img_2.jpg


alfa romeo bulamadım..youtube da bir gt var ama görüntü kalitesi cok iyi degil...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Sercan Keklik - 22 Mart 2010, 11:49:56
bence cok basıt duruyor
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 22 Mart 2010, 11:52:02
satılığı var ;) (http://www.sahibinden.com/90_000_de_servis_bakimli_2004_model_156_alfa-13WQQaXQQ22665961WQQpXQQdisplayitem)

bende niyetli gibiyim araştırmalardayım ama bu 156 da pek beğenmedim. komple mat siyah yapmak lazım nikelaj falanda kalmayacak. bu 156 da kapı kolları scudetto ve jantlar orjinal halinde ve sırıtmış.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: CrazyRomeo156 - 22 Mart 2010, 11:59:56
Ben parlamasından yanayım
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: admin - 22 Mart 2010, 12:01:02
159 için gerek yok bence, pırıl pırıl haliyle daha çekici.

Diğer taraftan artık apaçi takımı da bunlara merak saldı ve yaptırmaya başladı.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: AytacFx - 22 Mart 2010, 21:12:45
HOsuma gitmedi.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: SertackeS - 24 Mart 2010, 14:12:20
deneyelim yanılalım
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: tufanfb - 24 Mart 2010, 14:24:45
mat rengi bence çok karizmatik durur.. :)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cihan - 24 Mart 2010, 17:19:07
orj.halini koruyup,parlatmaya devam etmeli, mat renk sanki yeni çıkacak modelin gizli test sürüşü gibi görünüyor,onları anımsatıyor bana...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ersinguller - 24 Mart 2010, 17:47:37
bu italyan güzelleri bence her daim parlamalıdır.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ATA - 24 Mart 2010, 18:09:59
Mat'a bende hayır diyorum.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Burak1985 - 24 Mart 2010, 21:13:45
tercih meselesi burak bey ama ben sahsen kendi siyah 159 umu kaplatmayı kesinlikle dusunmem begenmiorum ama tabiki zevk meselesi eger dusunurseniz hayırlısı olsun şimdiden... maseratide de bence kotu olmuş orj met. siyahı daha guzel
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 24 Mart 2010, 21:30:46
http://www.sahibinden.com/1979_stw_1600_muayer_-72WQQaXQQ23206692WQQpXQQdisplayitem  
mat siyahta son nokta
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ersinguller - 24 Mart 2010, 22:11:53
dipnot olarak belirteyim, bildiğim kadarıyla bu STC-16 değil.



bu STC-16. Güzel memleketimin güzel insanı sattığı aracın modelinden bi haber.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Alfadanadam - 25 Mart 2010, 09:45:32
quote:

http://www.sahibinden.com/1979_stw_1600_muayer_-72WQQaXQQ23206692WQQpXQQdisplayitem  
mat siyahta son nokta



Bu benim araba kullanmayı öğrendiğim arabadır :)
1600 cc motor hacmi sebebiyle büyük çoğunluğu pikap haline getirilmiştir. Eski arabamız da dahil. 20 seneden fazla olmuş şaka maka...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 25 Mart 2010, 10:35:57
Sevgili Alfisti yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Çoğunluk boşver diyor. Benim içimden bir ses model kendisini o renkte daha iyi gösterecek diyor. Sertaç, deneyelim yanılalım demiş. Sonunda yanılmak ta olsa, "Bir deneyeyim içimde kalmasın" diyorum ben de... Nisan başında uygulamayı yapar, buraya da fotoğrafını koyarım...Ozamanda objektif yorumlarınızı beklerim :)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: n/a - 25 Mart 2010, 11:04:40
Uygulamayı sabırsızlıkla bekliyorum , cezbederse ben de düşünebilirim ..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 25 Mart 2010, 11:14:19
quote:

dipnot olarak belirteyim, bildiğim kadarıyla bu STC-16 değil.



bu STC-16. Güzel memleketimin güzel insanı sattığı aracın modelinden bi haber.



değil doğru bende satılık stc ararken rastladım ilana bir sürü ilan var böyle stc altında sedan stw anadol ama mat siyah
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 25 Mart 2010, 11:23:11
Bu arada dün twitter üzerinden Top Gear dergisinin editörü Conor McNicholas'a "Son mat siyah trendi ile ilgili ne düsünüyorsunuz ve 159 sportwagon'a yakışır mı?" diye sormuştum.

Bi baktım adam cevap vermiş şimdi. paylaşıyorum >
"I like it  lot. Especially the new eggshell-type matte that was all over Geneva. nd on a 159 Sportwagon? Oh Yes."
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Gouki - 25 Mart 2010, 14:08:31
159 olmasada (http://www.gmggarage.com/kaplama12/slide.html)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: SertackeS - 25 Mart 2010, 16:13:36
quote:

159 olmasada (http://www.gmggarage.com/kaplama12/slide.html)



mükemmel olmuş, parlak arabalar sıradan bir hal aldı birden gözümde
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 25 Mart 2010, 16:35:13
az önce bilkentte mat siyah m6 gördüm muhteşemdi  
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: adnan.geyik - 25 Mart 2010, 17:50:35
Her ikiside güzel ama parlak biraz daha güzel.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: t_e_m - 25 Mart 2010, 21:18:28
Uygulama çok önemli. Örneğin Lamborghini'nin yaptığı mat uygulamalar ile linklerdeki sonraki uygulamalar arasındaki kalite farkı çok bariz.

Fikir güzel ama uygulama bence kolay kolay güzel olmaz.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cihan - 26 Mart 2010, 14:44:56
peki taş filan geldiğinde, yada birisi kapı çarptığında yada sürttüğünde kaplamaya ne oluyor? koruyucu özelliği varmı yoksa bir yerden ufak bi delik filan oluşunca ilk yıkamada kalkıyormu? maliyeti yüksek bir uygulama çünkü...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 27 Mart 2010, 12:56:38
quote:

quote:

159 olmasada (http://www.gmggarage.com/kaplama12/slide.html)



mükemmel olmuş, parlak arabalar sıradan bir hal aldı birden gözümde



az önce üstün otoda servisde gördüm resimlerinden çok daha güzel
tabi jantlarda siyah olsaymış çok daha başarılı olabilirmiş..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Vedat Sener - 27 Mart 2010, 14:30:37
sahibinden (http://www.sahibinden.com/arac_kaplama_maslak_-67WQQaXQQ22786722WQQpXQQdisplayitem?keyword=ara%C3%A7%20kaplama)

test arabası gibi..
hoşuma gitmedi..
belki 10-15 yıl sonra güzel görünebilir..
belkide ben 10-15 yıl geriden geliyorum..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: tufanfb - 27 Mart 2010, 16:24:18
az önce gelirken e-5'de mat siyah bir bmw gördüm. mükemmel duruyor ve yolda herkes tarafından fark ediliyor. zaten artık herkes metalik parlak boyaları tercih ediyor bundan dolayı seyir halinde mat siyah bir renk muazzam görüntü oluşturuyor bence...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 27 Mart 2010, 22:10:01
hmm kendi sorumun cevabı icin simdilik en yakın ornek bu olsa gerek >>>

http://www.flickr.com/photos/basilpix/3511221244/sizes/o/
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: tufanfb - 28 Mart 2010, 01:57:49
quote:

hmm kendi sorumun cevabı icin simdilik en yakın ornek bu olsa gerek >>>

http://www.flickr.com/photos/basilpix/3511221244/sizes/o/



olay budur. bir dakika bile düşünmeyin derim :)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: tufanfb - 28 Mart 2010, 02:00:29
hayran kaldım yahu.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: agucba - 28 Mart 2010, 11:01:19
Alfa Romeo 159 ti Sport Wagon 2.4 JTDM 20V


Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 28 Mart 2010, 11:25:23
http://www.sahibinden.com/135_000_km_de_2000_model_alfa_romeo_twin_spark_156_mat_siyah-03WQQaXQQ23346326WQQpXQQdisplayitem  

bu da 156 mk1 kasa aklımdaki gibi olmadığını bana gösteren ilan
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ATA - 28 Mart 2010, 11:39:00
Boyanmamış yedek parça gibi duruyor bence
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Sercan Keklik - 28 Mart 2010, 12:15:14
quote:

quote:

hmm kendi sorumun cevabı icin simdilik en yakın ornek bu olsa gerek >>>

http://www.flickr.com/photos/basilpix/3511221244/sizes/o/



olay budur. bir dakika bile düşünmeyin derim :)



ciddi degilsiniz dimi?
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ersinguller - 28 Mart 2010, 13:41:16
yani yanlış anlamayın da, bence SW'de gördükten sonra ne bileyim pek olmamış...

hani gt falan bi derece kabul edilebilir de.. 159 SW'de ne diyim, olmamış sanki.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: tufanfb - 28 Mart 2010, 16:09:56
Sercan Bey, gayet ciddiyim :) tabii zevk meselesi...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Sportivo - 28 Mart 2010, 18:54:22
şahsen tercihim cillop gibi parlamış bakımlı birmetalik siyahtan yana. Mat siyah bana göre değil. Tabii zevk meselesi.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 30 Mart 2010, 11:47:40
yeni konu cmayayim dedim >> ford focus rs > bugun web'e düsen görüntüleri..tabi üzerindeki gercek mat boya, kaplama değil...
http://www.topgear.com/UK/photos/ford-focus-rs500?imageNo=1
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Sercan Keklik - 30 Mart 2010, 11:53:43
bu tür araçlara yakışan hareketler ztn bunlar ;)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 30 Mart 2010, 12:06:05
quote:

Alfa Romeo 159 ti Sport Wagon 2.4 JTDM 20V






serkan senin icerik bulmadaki ustalığına hayran oldğumu soylemeden geçersem ayıp olacak..günlerdir arıyordum, bir baktım burada fotograflar karsima cikti... bravo diyorum...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: zaferisgoren - 30 Mart 2010, 13:05:44
Benim de çok hoşuma gitti ve yaptırmayı da düşündüm. Ancak, Audilerde ön fardaki led olayının  patlayıp nasıl virüs gibi yayıldıgını gorduk. 2 ay sonra mat siyah Peugeot 206'lar, DOGAN SLX'ler dolarsa piyasaya şaşırmam. Buyrun bunu yazarken aklıma geldi, google'da mat siyah görsel aratıp ilk sayfada buldum hemen.:





Bu arada 6000TL'ye satılık mat siyah Dogan SLX (tıklayın) (http://www.sahibinden.com/trakyadaki_tek_mat_siyah_-39WQQaXQQ20326058WQQpXQQdisplayitem)




vE Doğancıların bu işin maliyeti uzerine diyaloglkarını okuyunca;
"orocal 651 serisi mat siyah al bi top 300 tl felan olması lazım getir bana ben kaplarım sana..."

Bu işten aynen vazgeçtim.

Edited by - zaferisgoren on 30/03/2010  13:20:33
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 30 Mart 2010, 16:28:59
Hahaha dialog iyiymiş.. bazı olur olmaz modellerin bu yola başvuracağı aşikar. Ama bir yandan da Cenevre fuarından anlaşıldığı üzere birçok marka da yeni modellerinin renk skalasında zaten mat siyaha yer verecekler. dolayısı ile gelecek sene itibariyle mat siyah yollarda ziyadesiyle arz-ı endam edecek...

Ben bu cuma günü işlemi yaptırıyorum. belki iyi olur (ki ben mat siyahın 159'un hatlarını daha iyi göstereceğine inanıyorum) belki de iyi olmaz..en azından beğenmediğim takdirde altta kendi boyası duruyor. cikartmak yarım günlük iş... oyle bir avantaji var...haftaya fotoğrafları paylasacagim tabiki...

üstteki sportwagon fotoğrafına gelince, bence önden cekilen pozda bir sorun yok. gayet güzel duruyor. arkadan cekilende ise, fotoğrafta aracın ışığı kötü bir açıdan aldığına "inanmak istiyorum" :).

Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: admin - 30 Mart 2010, 16:37:56
Bostancı sanayi şimdiden böyle kaplanmış dört tekerli şeylerle dolmuş taşmış durumda.

Gel senin 159'u turunçu yapalım Burak.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 30 Mart 2010, 16:46:38
quote:

Bostancı sanayi şimdiden böyle kaplanmış dört tekerli şeylerle dolmuş taşmış durumda.

Gel senin 159'u turunçu yapalım Burak.



:)))

Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cihan - 30 Mart 2010, 20:31:01
ya focus çok güzeldi,sanki sercan beyin de dediği gibi bu tarz araçlara daha yakışıyor gibi, ama aklınızda kalacağına zaten niyetine girmişken, fotoları beklemek düşüyor bize, inşallah gönlünüze göre olur...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ATA - 31 Mart 2010, 00:09:55
quote:
Benim de çok hoşuma gitti ve yaptırmayı da düşündüm. Ancak, Audilerde ön fardaki led olayının patlayıp nasıl virüs gibi yayıldıgını gorduk. 2 ay sonra mat siyah Peugeot 206'lar, DOGAN SLX'ler dolarsa piyasaya şaşırmam. Buyrun bunu yazarken aklıma geldi, google'da mat siyah görsel aratıp ilk sayfada buldum hemen.:


Bu modayı Türkiye'de il yaratanlar zaten pug GTİ tayfası. İlk mat boyalı araçlar hep 106 yada 206 idi. Sonradan modifiyeli hondaları boaytamay başladılar. Şimdi kaplama ile her marka araç var.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 31 Mart 2010, 08:48:47
2003-2004 te ankara drag yarışlarında 2 adet impreza vardı. biri Sw diğeri sedan ağzımız açık baka kalmıştık nasıl yapmışlar diye.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: leon285 - 31 Mart 2010, 17:15:58
http://www.sahibinden.com/mat_siyah_otmatik_turkiyede_tek-85WQQaXQQ23152893WQQpXQQdisplayitem

bu referans olur belki
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ck-alfa147 - 31 Mart 2010, 17:20:51
quote:

http://www.sahibinden.com/mat_siyah_otmatik_turkiyede_tek-85WQQaXQQ23152893WQQpXQQdisplayitem

bu referans olur belki




ilandaki araç çok kötü olmuş bence, peugeot, citroen, honda, nissan, sti, evo falan neysede bir alfa, maserati, ferrari veya lambo için böyle bir işlem akıldan bile geçirlmemeli bence.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 31 Mart 2010, 17:25:15
quote:

http://www.sahibinden.com/mat_siyah_otmatik_turkiyede_tek-85WQQaXQQ23152893WQQpXQQdisplayitem

bu referans olur belki



cok tesekkürler bu gorsel referans icin..valla digerlerini bilemem ama ben gördügümü begeniyorum... :)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: zaferisgoren - 31 Mart 2010, 17:36:33
Çok güzel olmuş yahu..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ck-alfa147 - 31 Mart 2010, 18:10:10
yanlız şu da varki ilandaki 159 fotoları için ışık seçimi, yer seçimi ve belliki digital kamera seçimi , hepsi birden hatalı seçimler olmuş, daha iyi bir mekanda, daha iyi ışıkta ve daha iyi bir makine ile çok daha güzel kareler çıkardı bence.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 31 Mart 2010, 18:17:06
quote:

yanlız şu da varki ilandaki 159 fotoları için ışık seçimi, yer seçimi ve belliki digital kamera seçimi , hepsi birden hatalı seçimler olmuş, daha iyi bir mekanda, daha iyi ışıkta ve daha iyi bir makine ile çok daha güzel kareler çıkardı bence.



sedanı satan arkadaştan daha iyi bir fotoğrafçılık işi çıkarmaya calisirim bu haftasonu :))

Edited by - Borracho on 31/03/2010  18:23:06
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Anıl - 02 Nisan 2010, 08:41:03
Bence de ortalıkda fazla görülen bir uygulama, 159'un orjinal hali bence hiç ellenmemeli...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Burak1985 - 02 Nisan 2010, 14:54:34
bu ilanı gorunce eh fena deil oldum ama yinede hala pırıl pırıl parayan alfadan yanayım
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 02 Nisan 2010, 16:52:20
yarın sabah 159'u yeni rengiyle teslim alıyorum...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Sercan Keklik - 02 Nisan 2010, 17:26:22
polis olsam cevırmem :)

dedemle konuşurken geçen, bu mat olayından bahsettim bi araba geçti dedem şu tepkiyi verdi;

- Yazık parası yetmemiş boyatmaya...

:)

Ne alaka falan derken eskiden taxiciler böyle geziyormuş ya ordan esinlenip öyle oturu vermiş kafasına :)

hayırlı olsun burak bey umarım dedeye kızmaamışsınızdır :)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 02 Nisan 2010, 17:32:46
quote:

polis olsam cevırmem :)

dedemle konuşurken geçen, bu mat olayından bahsettim bi araba geçti dedem şu tepkiyi verdi;

- Yazık parası yetmemiş boyatmaya...

:)

Ne alaka falan derken eskiden taxiciler böyle geziyormuş ya ordan esinlenip öyle oturu vermiş kafasına :)

hayırlı olsun burak bey umarım dedeye kızmaamışsınızdır :)




yok canım, gülümsedim :))
dedigim gibi bi degisiklik olsun..ben iyimserim..begenmezsem bir müddet sonra sökmesi kolay ne de olsa...

ha bu arada yeni taksiciler de boyle geziyor zaten...sadece renk sari, vinil ucuzundan... ::)))
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Volkan - 03 Nisan 2010, 03:12:17





izmitten satılık.yakında iki arabadan biri yapar bunu.bence orjinal rengi daha iyi
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: tolga_ozhan - 04 Nisan 2010, 00:36:00
Boyası güneşten sönmüş gibi. Çok kötü.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: agucba - 04 Nisan 2010, 13:03:21
Aslında Alfa Kırmızı'sı soluyor diye kızmamak gerek. Folyo'ya gerek kalmadan orijinal mat oluyor.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: asklepios - 04 Nisan 2010, 13:45:44
orijinalini tercih ederim
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 05 Nisan 2010, 00:19:34
Alfa Romeo 159 Sportwagon Mat Siyah

- Yaptırdım. Bakmaya doyamıyorum 2 gündür. yeni bir otomobil almış gibiyim. birkaç fotoğraf çektim.paylaşıyorum.




Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Gouki - 05 Nisan 2010, 01:06:15
Ben beğendim güle güle kullanın. Yalnız park sensörleri hep böyle mi kalıcak ?
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: asklepios - 05 Nisan 2010, 01:18:22
bir önceki mesajımla çelişecek ama;

çok hoş ve çekici olmuş
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: marauderjingo - 05 Nisan 2010, 01:42:37
fena değil ama jantlar çok sırıtmamış mı? sanki onların da hafif koyulaştırılması lazım, ya da daha ince kollu jantlar belki daha çok yakışabilir.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cem meric - 05 Nisan 2010, 09:29:32
Bencede güzel olmuş
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 05 Nisan 2010, 09:29:46
Bence oldukça güzel olmuş sıkılınca söktürürsünüz olur biter
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Alfadanadam - 05 Nisan 2010, 09:53:25

Diğer 159 örneklerini gördükten sonra pek ümitli değildim ama, beklediğimden daha güzel olmuş :)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: babi - 05 Nisan 2010, 10:07:26
quote:


Diğer 159 örneklerini gördükten sonra pek ümitli değildim ama, beklediğimden daha güzel olmuş :)


Müdür sana demedimmi sportvagonda güzel durur diye. Burak güle güle kullan.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 05 Nisan 2010, 11:04:01
quote:

quote:


Diğer 159 örneklerini gördükten sonra pek ümitli değildim ama, beklediğimden daha güzel olmuş :)


Müdür sana demedimmi sportvagonda güzel durur diye. Burak güle güle kullan.




Çok teşekkürler...

jant konusu> biraz daha ince kollu bir jant olsaymis daha iyi duracagina katiliyorum.su anki jantlar parlak metal olmadii icin bana uyumsuz gelmiyor. siyah otomobil siyap jant konusu ise yaş itibariyle bana biraz uzak.. :))

park sensörü konusu> park sensörleri aslinda mat çelik rengi, güzel de duruyor. ben üzerlerini kaplatmak istemedim. fotoğraflarda ışıktan beyaz çıkmışlar ama çıplak gözle hiç rahatsız etmiyor...

vakit bulunca baska acilardan da cekip ekleme yaparim...

Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 05 Nisan 2010, 17:39:18
Merak eden olursa diye bilgi amaçlı yazıyorum:, uygulama Maslak Oto Sanayi'nde Protac'ta yapıldı. işlem 1600 TL tuttu.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ersen - 05 Nisan 2010, 20:21:14
Bence fena değil çok kararsız kalıyor insan :) enteresan bir durum kötü desen değil mükemmel desen eh yani oluyosunuz.Sonuç=değişik. Güle güle kullanın:)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Sportivo - 05 Nisan 2010, 20:31:39
Yaptırmazdım ama güzel olmuş, bize de maaşallah demek düşer. Bence bu olay ekonomik olarak ödenen miktarı geri getirebilir. Neticede bu şekilde kullanıp satacağınız zaman söktürüp cillop gibi bir siyah renk aracın hem ikinci el değerini yükseltecektir hem de satışını kolaylaştıracaktır.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 06 Nisan 2010, 11:16:28
Top Gear Dergisi Editörü, Conor McNicholas ile twitter'da ahbap olduk.

Bugün özelden mesaj atıp BBC'deki email adresini vermiş, 159'un resimlerini göndermemi rica etmis.

Ister misniz bir de dergiye koysunlar simdi Alfa'nın resimlerini... Hafiften heyecanlandım, paylaşayım istedim.

Edited by - Borracho on 06/04/2010  11:17:13
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Jakomo - 06 Nisan 2010, 12:30:24
Vallahi bence de olmuş, hem de gayet güzel olmış.... Burakcığım güle güle kullan...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: murat - 06 Nisan 2010, 12:46:21
Sedana göre çok daha iyi durmuş .sedanı geçen c.tesi karaköyde gördüm hiiiç beğenmedim ama buna iyi gitmiş...Güle güle kullan
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: tugrul - 06 Nisan 2010, 13:42:32
Güle güle kullanın güzel olmuş, ogs cihazınıda siyaha boyamak iyi olur bence. Ön plaka zorunlu olmasa daha bir güzel olacak alfalarımız
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: adnan.geyik - 06 Nisan 2010, 13:52:08
Burak güzel olmus. Güle güle kullan.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: bado - 06 Nisan 2010, 16:59:10


Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: bado - 06 Nisan 2010, 17:03:30
burak bey hayırlı olsun bencede çok hoş olmuşş. cantlar da koyulaşsa daha güzel olur..

ben bu sistemi pek bilmıyorumda nasıl yapılır? boyaya zararı varmı? maliyeti nedir?
bilgi verebilrseniz sevinrim..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 06 Nisan 2010, 20:03:29
quote:

burak bey hayırlı olsun bencede çok hoş olmuşş. cantlar da koyulaşsa daha güzel olur..

ben bu sistemi pek bilmıyorumda nasıl yapılır? boyaya zararı varmı? maliyeti nedir?
bilgi verebilrseniz sevinrim..



boyaya bir zararı yok.hatta alttaki boyayı çiziklerden, kus pisliklerinden dis etkenlerden koruyor. ben protac'ta 1600 tl'ye yaptırdım. bir gün once de bir mercedes AMG gordüm. ona da ellerine yeni gelen mat antrasit renk kaplamislardi. sanirim bu 8 Competizione üzerindeki de o renkten... jant koyulasma isi beni asiyor... :))
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: nurcan.demir - 06 Nisan 2010, 23:29:34
güle güle kullanın kazasız sürüşler.mükemmel olmuş.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ARMY_06 - 06 Nisan 2010, 23:59:37
Burak güle güle kullan bencede çok hoş durmuş
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Calibra - 07 Nisan 2010, 01:22:08
Çok güzel olmuş güle güle kullanın! :)

Mat antrasit de şahane durmuş bence 8C'de.

Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cihan - 07 Nisan 2010, 21:45:03
ancak görebildim,işte açmıyor fotoları, ben çok beğendim, güle güle kullanın, yıkarken nelere dikkat etmek gerekiyor? şeffaf  kaplanırsa fiyat nekadar biliyormusunuz? imkanım olursa bütün vuruğu çiziği düzelttirip şeffaf kaplamak planım...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: marauderjingo - 07 Nisan 2010, 22:16:52
şeffaf da aynı fiyat.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 07 Nisan 2010, 22:37:21
quote:

ancak görebildim,işte açmıyor fotoları, ben çok beğendim, güle güle kullanın, yıkarken nelere dikkat etmek gerekiyor? şeffaf  kaplanırsa fiyat nekadar biliyormusunuz? imkanım olursa bütün vuruğu çiziği düzelttirip şeffaf kaplamak planım...



yıkarken kesinlikle fırca kulanmamak gerekiyor...bir de tazyikli suyu çok yakın tutmayacaklar....
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: tufanfb - 07 Nisan 2010, 23:22:39
çok ama çok beğendim. güle güle kullanın :)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: marauderjingo - 08 Nisan 2010, 02:08:13
bugün bir jip gördüm, sizinki gibi mat siyah kaplatılmış, sahibiyle sohbet etme şansım oldu. aracın birçok bölgesinde yırtıklar mevcuttu, sordum ne zaman yaptırdınız diye, daha 6 ay olmadı dedi. inanın ne kadar taş varsa yırtmış geçmiş sekerken, delik deşik etmiş güzelim kaplamayı. umarım sizinki daha kaliteli çıkar. gerçi protac'te ben de kaput filmi yaptırdım 2 ay önce, gayet memnunum. bu piyasada en bilinen firma zaten onlarmış duyduğuma göre.

jant mevzusuna gelecek olursak; ben de kesinlikle sevmem öyle koyu jantı ama inanın çok sırıtmış, bunun yaşla başla alakası yok. aracı bu yaştan sonra mat siyah kaplatıyorsunuz, ama janta geldi mi yaşım geçti olmaz şimdi. ben demiyorum ki kapkara yapın jantları, yukarı da ki 8C örneğinde olduğu gibi aradaki kontrastı düşürecek şekilde hafif koyulaştırsanız on numara olur. jant boyatmak o kadar masraflı bir iş de değil zaten, hem jant üzerindeki çizikler için de yeni bir başlangıç olur.   tabi neticede sizin kararınız, bize hayırlı olsun demek düşer.

Edited by - marauderjingo on 08/04/2010  02:11:43
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 09 Nisan 2010, 00:04:30
TOP GEAR Editöründen bugün gelen tweet'i paylaşıyorum:

ConorMcNicholas @BurakISIK_ Your Alfa 159 pics will be in the next issue. Car looks hot. Might I suggest the addition of some 'telephone dial' alloys next?

Şaka maka, benim 159 SW, Top Gear Mayıs sayısına konuk oluyor galiba... Hem en sevdiğim otomobil dergisi olması dolayısıyle sevindim, hem de Türkiye'den bir Alfa'nın orada arz-ı endam edecek olması yüzünden...

Şimdi bekle dur 1 ay....
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: marauderjingo - 09 Nisan 2010, 00:09:58
valla tebrikler.. fakat o bile 8C tipi jant istemiş yanlış anlamadıysam. neyse ben sıkmaya başladım galiba.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 09 Nisan 2010, 00:12:25
quote:

valla tebrikler.. fakat o bile 8C tipi jant istemiş yanlış anlamadıysam. neyse ben sıkmaya başladım galiba.



Evet aynen ondan istemiş...consider edeceğim dedim kendisine... :))
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ARMY_06 - 09 Nisan 2010, 01:29:23




Alfa Gt nasıl durur diye merak edip araştırdım bu resimlere ulaştım
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cihan - 09 Nisan 2010, 08:56:30
bu süper bi gelişme, şimdi geçmez 1 ay gerçekten... belki jantlar konusunda girişimde bulunarak zamanı değerlendirebilirsiniz
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Jakomo - 09 Nisan 2010, 09:50:22
Burakcığım hayırlı olsun !!!! İnan hem senin adına hem Türkiye'den hele hele aramızdan bir Alfanın seçilmiş olmasına çok sevindim....

Edited by - Jakomo on 09/04/2010  09:52:07
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ATA - 09 Nisan 2010, 09:57:00
Mat'ı halen beğenmememe rağmen, bu haber oldukça güzel, çok sevindim doğrusu. Ancak dergiye çıkacaksa en azından çekimler için jantlarada el atılmalı. Çekimlerden sonra sökülebilir =)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 09 Nisan 2010, 10:04:23
Conor'a daha yüksek cozünürlüklü ister misin diye sordum, cevap gelmedi..sanırım onlara gönderdiğim 5-6 poz arasından seçip yayınlayacaklar...

benim aklıma dergiye koyabilecekleri 2 bölüm geliyor, bir basinda okuyuculardan gelen otomobil fotograflarını kullandıkları bir alan. küçük bir fotoğraf koyuyorlar altına bir yazı yazıyorlar. bir de içeride geçtiğimiz ay beğendiklerimiz, beğenmediklerimiz diye bir bölüm var. burda fotoğraflar daha da küçük. kutu eleman ilanı kadar.

yani en azından yüzölcümsel beklentim o kadar büyük degil. daha fazla birsey olursa benim için sürpriz olur...gelsin mayıs görelim...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: marauderjingo - 09 Nisan 2010, 10:20:42
buraya bir de arkadan çekilmiş birkaç poz koysanız?

Edited by - marauderjingo on 09/04/2010  10:20:58
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 09 Nisan 2010, 10:23:56
durukan evet aklımda..ilk fırsatta cekeceğim..son birkaç gün yağışlıydı. yıkatıp öyle cekmek lazım...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Jakomo - 09 Nisan 2010, 10:35:01
One turkish Alfa Romeo steyşın im mat black !!!  
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 09 Nisan 2010, 18:49:12
quote:

Burakcığım hayırlı olsun !!!! İnan hem senin adına hem Türkiye'den hele hele aramızdan bir Alfanın seçilmiş olmasına çok sevindim....

Edited by - Jakomo on 09/04/2010  09:52:07



Cok sağol, belki plakanın TG olmasının da etkisi olmuş olabilir tabi.. :))
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Jakomo - 09 Nisan 2010, 21:17:27
quote:

quote:

Burakcığım hayırlı olsun !!!! İnan hem senin adına hem Türkiye'den hele hele aramızdan bir Alfanın seçilmiş olmasına çok sevindim....

Edited by - Jakomo on 09/04/2010  09:52:07



Cok sağol, belki plakanın TG olmasının da etkisi olmuş olabilir tabi.. :))



Belki de....Ne olursa olsun, hem Alfa, hem steyşın, daha ne ister bir alfista !!!
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: n/a - 10 Nisan 2010, 12:45:44
8C jant farz oldu Burak'cım bence..

1 dk. durmam takarım hemen ..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Jakomo - 10 Nisan 2010, 12:52:25
Zaten ben Buraktan sonra senden debu tarz hareketler beklemeketyim Martin !!
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 10 Nisan 2010, 13:09:44
quote:

8C jant farz oldu Burak'cım bence..

1 dk. durmam takarım hemen ..



ne kadardır acaba? 17 inchligi var mıdır?
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Jakomo - 10 Nisan 2010, 13:27:38
Birinci seçenek (http://www.sahibinden.com/!!!_17_inc_5x98_alfa_romeo_jant_tse_belgeli_!!!-40WQQaXQQ22997434WQQpXQQdisplayitem?)

İkinci seçenek (http://www.sahibinden.com/alfa_romeo_jantlari_17_inc-16WQQaXQQ16748475WQQpXQQdisplayitem?)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ATA - 10 Nisan 2010, 13:52:20
Cemal ABi attığın linktekiler 5*98. Ancak bencede, kesinlikle ve kesinlikle bu jantın fümesi olmalı effetti matte 159'da. =))
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Passione - 10 Nisan 2010, 14:04:46
159'ların ölçüleri 5x110 inşallah uygun jant bulunur.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: marauderjingo - 10 Nisan 2010, 14:28:52
birinci seçenek belgeli falan ama orjinal değil sanırım.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 10 Nisan 2010, 16:57:18
quote:

Cemal ABi attığın linktekiler 5*98. Ancak bencede, kesinlikle ve kesinlikle bu jantın fümesi olmalı effetti matte 159'da. =))



füme metalik ve orjinal olmasını tercih ederim ..birmot getirir mi ?
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: n/a - 10 Nisan 2010, 17:37:55
quote:

Zaten ben Buraktan sonra senden debu tarz hareketler beklemeketyim Martin !!



Daha fantastik hareketler bekle benden Cemalettin..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Archie - 19 Nisan 2010, 14:49:27
quote:

hmm kendi sorumun cevabı icin simdilik en yakın ornek bu olsa gerek >>>

http://www.flickr.com/photos/basilpix/3511221244/sizes/o/



cehennemden çıkma...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Jakomo - 19 Nisan 2010, 15:54:07
quote:

quote:

Cemal ABi attığın linktekiler 5*98. Ancak bencede, kesinlikle ve kesinlikle bu jantın fümesi olmalı effetti matte 159'da. =))



füme metalik ve orjinal olmasını tercih ederim ..birmot getirir mi ?



Farkındayım, sadee fiyat referans olması için bu linkleri ekledim..
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ozi156 - 19 Nisan 2010, 16:23:43
araban guzel olmuş,bu tip degişikler insana yeni araba almış kadar mutlu ediyor...bazen sıkan özelliklerini unutup tekrar bağlanıyorsun aracına..gule gule kazasız belasız günlere inşallah...orginal jantlar degisse bencede daha guzel olur...
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Borracho - 22 Nisan 2010, 12:51:38
bugün zincirlikuyu birmot'a cam filmlerimi söktürmeye gittim, servise ben girerken bir başka mat siyah 159 (sedan) çıkıyordu. sedan'da da mat siyah çok güzel durmuş. anlaşılan o ki, bu ilkbahar -yaz döneminde trafikte daha çok sayıda mat siyah alfa ile rastlaşacağız.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cuneyt - 28 Temmuz 2010, 11:40:59
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: KAKIRMAN - 28 Temmuz 2010, 12:30:34
Plaka ? :)
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: cuneyt - 28 Temmuz 2010, 14:08:29
bizim sitede evin onune park etmis bir arkadas. 159 sedan da mat siyah fikri nasil olur diye cekmistim gecen gun :))
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: murat - 30 Temmuz 2010, 21:58:17
O kadar para ve arabayı kaplat ama arma solgun kalsın zararı yok tabi
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: flagship - 25 Ekim 2010, 17:34:09
Bu 147 mi? Yani öyledir, kesin de bagaja takıldım.

resim 1 (http://yfrog.com/i3picture006t62pakwheelscj)

resim 2 (http://yfrog.com/1xpicture007gxxpakwheelscj)

resim 3 (http://yfrog.com/8dpicture008o62pakwheelscj)

Edited by - flagship on 25/10/2010  17:37:41
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: erdem1904 - 25 Ekim 2010, 17:45:07
Brera
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: Tuncay Nergis - 26 Ekim 2010, 13:24:05
Eylül ayında Bakırköye meydana yakın bi yerde park etmiş halde mat siyah kaplama 8C jantlı bir 159 gördüm.

8C jantlarına hastayım, 159a hastayım, mat siyaha hastayım.. 1 dakika falan durdum baktım araca
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: ku2 - 26 Ekim 2010, 14:55:01
quote:

Bu 147 mi? Yani öyledir, kesin de bagaja takıldım.

resim 1 (http://yfrog.com/i3picture006t62pakwheelscj)

resim 2 (http://yfrog.com/1xpicture007gxxpakwheelscj)

resim 3 (http://yfrog.com/8dpicture008o62pakwheelscj)

Edited by - flagship on 25/10/2010  17:37:41



O 147 değil. Brera.
Başlık: Mat siyah / 159'da nasıl olur?
Gönderen: SertackeS - 12 Aralık 2010, 15:35:11
quote:

quote:

Bu 147 mi? Yani öyledir, kesin de bagaja takıldım.

resim 1 (http://yfrog.com/i3picture006t62pakwheelscj)

resim 2 (http://yfrog.com/1xpicture007gxxpakwheelscj)

resim 3 (http://yfrog.com/8dpicture008o62pakwheelscj)

Edited by - flagship on 25/10/2010  17:37:41



O 147 değil. Brera.