Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)  (Okunma sayısı 8698 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Tuncay Nergis

  • Ziyaretçi
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #25 : 15 Ağustos 2011, 02:45:41 »
Squadra standart mitoyu 162 hp ölçmüş. Chiplendikten sonra Normal ve Dynamic modlarda çıkan verileri de yazmışlar:

« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 02:45:41 Gönderen: Tuncay Nergis »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

naxos

  • Membro
  • İleti: 797
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #26 : 15 Ağustos 2011, 03:30:06 »
Gidiyooo beee
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 03:30:06 Gönderen: naxos »
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

Fatihob

  • Membro
  • İleti: 3.820
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #27 : 15 Ağustos 2011, 03:53:32 »


Eğer küçük geldiyse aşşağıda linke tık tık
http://imageshack.us/photo/my-images/94/img0261fy.jpg/


bu bnm dyno kağıdım Emin'in kide yaklaşık bu kadardır blki 1 kaç hp + olabilir..

Yeni kesicimiz 7200rpm oldu ve 3. ve 4. viteste 6700rpm'deyken vitesi yükseltince araç 5500den başlıyo ve bn ivmelenmesini beyendim..eğer 5500de vitesi çekince bu sefer turbo dolmasını bekliyoruz az bi süre araç düşük devirde kalıyor ivmelenme yavaşlıyor gibi geldi..Tabi bunu en iyi Eminleyken bn 6700 o 5500-6000 gibi çekince anlarız.

Benim araç eski halindeyken ve Emin stocken denemelerimizde ben bi kaçkez 6300 çevirmiştim emin 5500de çekiodu vitesi ve o sırada burun çıkarıodum ama ben vites değiştirdiğim gibi Emin bana yetişiodu geri..

Tabi şöyle bi ayrıntı var Barboros abide chip yapılmadan önce Dynoya çıktım araç 140 hp çıktı sonra stock yazılımı attık 145 hp çıktıEn sonra bu yazılımı attı 169 hp çıktı..sonra başka bişi daha denedi ama yemedi turbo basmadı o kadar böyle kaldı

Dip notlar:Bu veriler N moddaki verilerdir D modda ne nedir bilemiyorum ayrıca benzin 95 oktan.. Squadra kaç oktan benzinle çıktı bilemiyorum..Ayrıca Barboros abinin Dynosu söylenenlere göre Paşaoğlununkinden 10-13 Hp az çıkartıyormuş Squadra ile kaç hp fark eder oda bi muamma tabi.

ama sonuç olarak satılık bi TT var
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 03:53:32 Gönderen: Fatihob »
..

Tuncay Nergis

  • Ziyaretçi
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #28 : 15 Ağustos 2011, 04:55:04 »
Mito'da en mantıklısı 5800'de shift. Daha fazla basmak bisiklette vitesin artık düşük gelip boşa pedal çevirmeye benziyo. Sen gücü üretiyosun ama tekerleklere gitmiyo o güç.. Boşuna çevirip bacakları ısıtıyosun

106'nın tek avantajının hafifliği olduğu düşünüldüğünde o fark normal ekstra 3 kişi = 200-250 kg demek.
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 04:55:04 Gönderen: Tuncay Nergis »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Fatihob

  • Membro
  • İleti: 3.820
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #29 : 15 Ağustos 2011, 05:15:56 »
bence 6500 öncesi erken..3. ve 4. viteste araç üst devirleri çevirirken zorlanmıo..Eğer 6k öncesinde vites çekince bu sefer bayılıo gibi gelio bana..tabi en iyi dediğim gibi Eminle denerken anlarız kararlaştırır öyle çekeriz vitesleri birimiz X devirde diğeri Y devirde
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 05:15:56 Gönderen: Fatihob »
..

agucba

  • Amministratore
  • İleti: 8.961
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #30 : 15 Ağustos 2011, 09:02:39 »
Modifiyem.com'a dönmüş burası
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 09:02:39 Gönderen: agucba »

///////////////

tunerviper

  • Membro
  • İleti: 1.785
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #31 : 15 Ağustos 2011, 09:09:15 »
emin güle güle kullan çok güzel olmuş
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 09:09:15 Gönderen: tunerviper »
Turbo Twin Spark

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #32 : 15 Ağustos 2011, 09:48:48 »
Emin güle güle kullan. İşyerinde olduğum için videoları izleyemiyorum, artık eve gidince bakıcam :)
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 09:48:48 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.321
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #33 : 15 Ağustos 2011, 11:06:57 »
quote:




200kmde içimden geçen S2000

bilen biliyor bu videoyu da karşılaştırma yapmak isteyenler için ekleyelim. Araç stock halinde. ama s2000 hakkında bilgim yok.

Edited by - Emin Kurtoğlu on 15/08/2011  05:06:45


Eminim pek de içinden geçmiş sayılmaz ama makine' de min. egzost olduğu kesin...
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 11:06:57 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.833
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #34 : 15 Ağustos 2011, 12:22:10 »
ula emin :) fiberciye eksozmu yaptırdın? söyledik uyardıkda..

Neyse hayırlısı olsun inş sanada 1 hp vermedi sabahattin usta veya 10 hp geri almadı :)
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 12:22:10 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeosuydu

Menza

  • Ziyaretçi
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #35 : 15 Ağustos 2011, 12:22:18 »
Emin afr ve egt 'ye baktınız mı? nedir?
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 12:22:18 Gönderen: Menza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emin

  • Membro
  • İleti: 2.998
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #36 : 15 Ağustos 2011, 12:43:10 »
egt'yi düşürüp aracı rahatlatmak için, downpipe uygulaması yapıldı ama ölçümünü yapmadık nerede ne şekilde yaptırabilirim?
afr yakıt hava karışım oranı mı? ne olduğunu bilmiyorum.
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 12:43:10 Gönderen: Emin Kurtoğlu »
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

depeche101

  • Membro
  • İleti: 1.980
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #37 : 15 Ağustos 2011, 12:50:45 »
Hayirli olsun Emin , canli dinleyelim bir gün ?
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 12:50:45 Gönderen: depeche101 »

Menza

  • Ziyaretçi
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #38 : 15 Ağustos 2011, 12:58:26 »
quote:

egt'yi düşürüp aracı rahatlatmak için, downpipe uygulaması yapıldı ama ölçümünü yapmadık nerede ne şekilde yaptırabilirim?
afr yakıt hava karışım oranı mı? ne olduğunu bilmiyorum.


Emincim bu iş böyle olmaz böyle yapılmaz...
afr ve egt kritik önemde değerlerdir
anladığım kadarı ile arabaya chip uygulaması yapılmış
e bir de turbo var..
şimdi senin yapman gereken ilk iş afr saati ve sensörü almak..
afr ail fuel ratio (hava yakıt karışımı oranı) demek türkçesi zengin fakir karışım.
Egt yi de sensörle ölçebilirsin.
Başta afr olmak üzere egt ve üretilen turbo basınç-devir-benzin basıncı gibi değerleri okuman gerek.Oyle salla pati bi eksoz bi chip ile bu işler genelde pek sağlıklı sonuç vermez motoru kucağına alırsın.
Kişisel fikrim senin aracında böyle bir sorunun olmayacağı yönünde ama burada kritik konu chip sonrası avans-turbo haritasının nasıl değiştiği.Bunu biliyor musun? max boostta benzin basıncın ne? afr ne? egt ne?
bunları biliyor, görüyor olman gerekir kanımca.
Bu değerleri görmeden bir de üzerine yüksek devir çevirmek bazı şeylere davetiye çıkarabilir.
İçini karartmamışımdır umarım neticede emek para zaman harcıyorsun bu riskleri minimmize etmen için söylüyorum.
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 12:58:26 Gönderen: Menza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emin

  • Membro
  • İleti: 2.998
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #39 : 15 Ağustos 2011, 13:11:12 »
quote:

quote:

egt'yi düşürüp aracı rahatlatmak için, downpipe uygulaması yapıldı ama ölçümünü yapmadık nerede ne şekilde yaptırabilirim?
afr yakıt hava karışım oranı mı? ne olduğunu bilmiyorum.


Emincim bu iş böyle olmaz böyle yapılmaz...
afr ve egt kritik önemde değerlerdir
anladığım kadarı ile arabaya chip uygulaması yapılmış
e bir de turbo var..
şimdi senin yapman gereken ilk iş afr saati ve sensörü almak..
afr ail fuel ratio (hava yakıt karışımı oranı) demek türkçesi zengin fakir karışım.
Egt yi de sensörle ölçebilirsin.
Başta afr olmak üzere egt ve üretilen turbo basınç-devir-benzin basıncı gibi değerleri okuman gerek.Oyle salla pati bi eksoz bi chip ile bu işler genelde pek sağlıklı sonuç vermez motoru kucağına alırsın.
Kişisel fikrim senin aracında böyle bir sorunun olmayacağı yönünde ama burada kritik konu chip sonrası avans-turbo haritasının nasıl değiştiği.Bunu biliyor musun? max boostta benzin basıncın ne? afr ne? egt ne?
bunları biliyor, görüyor olman gerekir kanımca.
Bu değerleri görmeden bir de üzerine yüksek devir çevirmek bazı şeylere davetiye çıkarabilir.
İçini karartmamışımdır umarım neticede emek para zaman harcıyorsun bu riskleri minimmize etmen için söylüyorum.



Yok abi içimi karartmıyorsun aksine dikkatimi çekiyorsun. Turbo basıncı her devirde ölçülerek, fatihin aracına makina bağlanarak teste çıkıldı. İşi yapan insanların bu işi bildiklerini düşünüyorum. Dediğin gibi bu kadar bilgisizlikle bu işe girilmez(kendi adıma söylüyorum.) O sebeple de daha önce bu tip işleri başarıyla sonuçlandırmış kişilere başvurarak gerçekleştirmeye çalıştım.

stock halinde boost turbo basıncı 1 barı görürken continous 0,8 civarındaydı. Chipten sonra bu basınç daha erken devirlerde boost yapıp 1,3barları görüyor ardından 1 bar ile devam ediyor.

Bu konuda her türlü bilgi ve tavsiyeye açığım.

Edited by - Emin Kurtoğlu on 15/08/2011  13:12:30
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 13:11:12 Gönderen: Emin Kurtoğlu »
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Menza

  • Ziyaretçi
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #40 : 15 Ağustos 2011, 13:23:55 »
yanlış anlaşılma olması ben de işi yapan arkadaşları tecrübe bilgi birikimine en ufak söz söyleyemem
ben genel olarak resmin tamamını anlatmaya çalışıyorum
özetle söylemeye çalıştığım şey şu
turbo araçta yapılan modifiye ve chip işlemlerini sonrası bazı kritik parametrelere hakim olunması ve izlenmesi gerekir..
dediğine göre continous basınç 1 bar olmuş..
peki 1 barda afr ne? benzin pompan yeteri kadar benzin gönderiyor mu? enjektörler yeteri kadar işiyo mu?
demek istediğim somut verilere dayanarak bazı şeyleri yapmanın doğru olacağı.
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 13:23:55 Gönderen: Menza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emin

  • Membro
  • İleti: 2.998
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #41 : 15 Ağustos 2011, 13:34:34 »
doğru diyorsun abi bahsettiğin değerler ile ilgili durumun ne olduğunu sistemin nasıl işlediğini öğrenmeye çalışacağım ve işlemi yapan arkadaşlara da soracağım. Kesinlikle yanlış anlamıyorum, gönül rahatlığıyla tavsiye ve eleştirilerini iletebilirsin.
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 13:34:34 Gönderen: Emin Kurtoğlu »
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

bussone

  • Membro
  • İleti: 219
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #42 : 15 Ağustos 2011, 14:18:17 »
Mahmut'un yorumlarına katılmamak elde değil. Kendisi ile bir gün tanışmak imkanımız olur umarım.

Emin, 1.3 bar basınç biraz fazla olmasın, silindir kapağı contası bu basınçlara dayanıklı mı acaba? Kullandığınız Mito'ların en büyük dezavantajı nispeten yeni olmaları ve bu tür denemelerin kalıcı hasarlar anlamında sonuçlarını görecek yeterince bilgi ve tecrübenin henüz oluşmaması. Bu tecrübeyi yaratacak olanlar sizler de olabilirsiniz elbette. 155 Q4'den sonra ilk defa bir Alfa bu derece modlanmaya başlandı gibi görünüyor. 155 Q4'de olumlu ve olumsuz ciddi bir tecrübe birikimi var (Hakan Abi, Mahmut, Gürsel) bu nedenle neyin iyi neyin kötü sonuçlar doğurabileceği üç aşağı beş yukarı biliniyor. Mito konusunda çevrenizde tecrübeli birileri var mı? Yoksa en azından Yılmaz Usta'ya danışın derim. Endişem odur ki sırf kötü bir benzin aldığın için tatsız bir tecrübe yaşayacaksın. Ya da fakir karışımda gideceksin haberin olmayacak. Detonasyon belası ile karşılaşacaksın. Silindir kapağı contan basınca dayanmayacak vs. Turbo+motor+egzoz'un potansiyel bütün kapasitesini kullanmaya başladıkça bunların yönetimi Mahmut'un dediği gibi çok önemli.

Bu yolda en temel tavsiyem güvenilir istasyonlardan 97 oktan benzin, benzin pompası, iyi kalite buji ve gerekiyorsa enjektör ve sağlam bir kapak contası (Spesso ya da Cometic kevlar reinforced ya da çelik).

Tuncay'ın verdiği Squadra Chip dataları aslında bu motorda çok ciddi bir pay olmadığını gösteriyor. Sonuçta Stephan sağlamcı biridir ve limitleri kullanan chip yazılımı yapmıyor.
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 14:18:17 Gönderen: bussone »
Dr.Ingegnere Bussone

Menza

  • Ziyaretçi
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #43 : 15 Ağustos 2011, 14:51:48 »
quote:

Mahmut'un yorumlarına katılmamak elde değil. Kendisi ile bir gün tanışmak imkanımız olur umarım.

Emin, 1.3 bar basınç biraz fazla olmasın, silindir kapağı contası bu basınçlara dayanıklı mı acaba? Kullandığınız Mito'ların en büyük dezavantajı nispeten yeni olmaları ve bu tür denemelerin kalıcı hasarlar anlamında sonuçlarını görecek yeterince bilgi ve tecrübenin henüz oluşmaması. Bu tecrübeyi yaratacak olanlar sizler de olabilirsiniz elbette. 155 Q4'den sonra ilk defa bir Alfa bu derece modlanmaya başlandı gibi görünüyor. 155 Q4'de olumlu ve olumsuz ciddi bir tecrübe birikimi var (Hakan Abi, Mahmut, Gürsel) bu nedenle neyin iyi neyin kötü sonuçlar doğurabileceği üç aşağı beş yukarı biliniyor. Mito konusunda çevrenizde tecrübeli birileri var mı? Yoksa en azından Yılmaz Usta'ya danışın derim. Endişem odur ki sırf kötü bir benzin aldığın için tatsız bir tecrübe yaşayacaksın. Ya da fakir karışımda gideceksin haberin olmayacak. Detonasyon belası ile karşılaşacaksın. Silindir kapağı contan basınca dayanmayacak vs. Turbo+motor+egzoz'un potansiyel bütün kapasitesini kullanmaya başladıkça bunların yönetimi Mahmut'un dediği gibi çok önemli.

Bu yolda en temel tavsiyem güvenilir istasyonlardan 97 oktan benzin, benzin pompası, iyi kalite buji ve gerekiyorsa enjektör ve sağlam bir kapak contası (Spesso ya da Cometic kevlar reinforced ya da çelik).

Tuncay'ın verdiği Squadra Chip dataları aslında bu motorda çok ciddi bir pay olmadığını gösteriyor. Sonuçta Stephan sağlamcı biridir ve limitleri kullanan chip yazılımı yapmıyor.



Bussone selamlar
seve seve ben Ankara'da yaşıyorum ancak Eylül ayında Hakan Abi ile ayar için İstanbula gelicem fırsat bulursak tanışırız umarım.
Tecrübe konusundan Hakan Abi ve Gürsel'in yanına bile yaklaşamam tabi.Ama farkında olmadan Q4 ile uğraşa uğraşa bazı temel olmazsa olmazlara hakim oldum .Bunları da paylaşayım dedim Emin'le.
Mod uzmanı falan olduğum anlaşılmasın:)ama Q4 konusunda fena sayılmam
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 14:51:48 Gönderen: Menza »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

bussone

  • Membro
  • İleti: 219
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #44 : 15 Ağustos 2011, 14:57:58 »
Mahmut tanışmayı çok isterim. Hakan Abi'den duyuyorum ismini. Görüşebilmek dileği ile.
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 14:57:58 Gönderen: bussone »
Dr.Ingegnere Bussone

ATC

  • Ziyaretçi
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #45 : 15 Ağustos 2011, 16:06:23 »
çok güzel hareketlerr ;))
« Son Düzenleme: 15 Ağustos 2011, 16:06:23 Gönderen: ATC »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

emin

  • Membro
  • İleti: 2.998
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #46 : 17 Ağustos 2011, 05:06:01 »
quote:

Mahmut tanışmayı çok isterim. Hakan Abi'den duyuyorum ismini. Görüşebilmek dileği ile.



Mahmut abi Eylül'de geldiğinde q4 buluşması yapalım Utku abinin de zamanı müsait olursa, biz de mental olarak nasipleniriz durumdan =) Alfisti buluşmasına sebep olur.

Edited by - Emin Kurtoğlu on 17/08/2011  05:14:25
« Son Düzenleme: 17 Ağustos 2011, 05:06:01 Gönderen: Emin Kurtoğlu »
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

Jakomo

  • Membro
  • İleti: 2.321
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #47 : 17 Ağustos 2011, 09:03:57 »
belki başka Q4'ler de bulabiliriz o buluşmaya
« Son Düzenleme: 17 Ağustos 2011, 09:03:57 Gönderen: Jakomo »
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

bussone

  • Membro
  • İleti: 219
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #48 : 17 Ağustos 2011, 10:14:35 »
quote:
belki başka Q4'ler de bulabiliriz o buluşmaya


Yoksa bir hayal mi gerçekleşiyor Cemal Abi?
« Son Düzenleme: 17 Ağustos 2011, 10:14:35 Gönderen: bussone »
Dr.Ingegnere Bussone

emin

  • Membro
  • İleti: 2.998
    • Çevrimdışı
Mito Custom Exhaust (Downpipe+Mid Silencer+Cutout)
« #49 : 17 Ağustos 2011, 11:09:35 »
quote:

belki başka Q4'ler de bulabiliriz o buluşmaya



öyle bir rivayet dolanıyor ortalıkta, kardeşinde de sanırım q4 varmış Cemal abi. Vallahi görmeden inanmam. Ama bil ki sensiz olmaz =)
« Son Düzenleme: 17 Ağustos 2011, 11:09:35 Gönderen: Emin Kurtoğlu »
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
67 Yanıt
2122 Gösterim
Son İleti 11 Mart 2009, 21:19:15
Gönderen: Tufan
13 Yanıt
2633 Gösterim
Son İleti 07 Eylül 2014, 23:54:05
Gönderen: Hidalgo19
1 Yanıt
656 Gösterim
Son İleti 06 Ağustos 2015, 04:10:42
Gönderen: ozoozo
12 Yanıt
1225 Gösterim
Son İleti 01 Mayıs 2016, 15:50:59
Gönderen: Sercan Keklik
11 Yanıt
1238 Gösterim
Son İleti 28 Haziran 2016, 11:52:47
Gönderen: gurkanlale

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal