Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Mito İçin Coilover,Eibach veya Vogtland Yay Arıyorum

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ceyhun16

Mito Tjet için Coilover yada Eibach-Vogtland yay arıyorum,elinde olan varsa veya bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim :)

Hali hazırda Mito'da yay kullanan arkadaşlar sertlik-yumuşaklık hakkında bilgi verebilir mi.Bildiğim üzere Punto Tjet ve Corsa D ile aynı yayları.
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

ealprsln

evet aynı yayları kullanıyorlar.
bütçe imkan veriyorsa coil almak lazım, 100k km H&R yay son 50k km dir de V2 coil ile devam ediyorum.
coil çok ayrı bir konfor katıyor, sürüş hissiyatları vs mujayese edilemez.
sadece yay ile kullanacaksanız amortisör strok kısalığından pimpon topu gibi sekerek yol alabiliyorsunuz...
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

ceyhun16

Eibach kullananlar memnunlar ama orjinalden çok sertleşiyormu merak ediyorum.Bir arkadaşım HR yay ve süspansiyon kullanıyor,yani HR almam muhtemelen,çok sekiyor araç.Birde 3,5 cm yayları.
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

obasar

Ben eibach kullanıyorum Mito ' da orjinal amortisörler ile. Orjinalden konfor olarak farkı yok. Zaten orjinalde çok konforlu değil, o da sert. Ama HR - Vogtland vs. içindeki en en konforlusu Eibach ben çok memnunum açıkçası. Eğer piste çıkmıyorsanız coil bence gereksiz, ben GT ' de 4 sene coil kullandım. Çok konforlu ama hiçte ölçüsünü değiştirmedim yani indirip yükseltmedim. Zaten onun içinde servise gidip yapmak gerekiyor vs. çünkü. Şu anda bir tane 156 topluyorum sıfırdan, herşeyini söküp sıfırdan topluyorum. Ona billstein aldım. Eibach yay taktım. Yani coilover yerine spor amortisör yeterli bence.
Alfa Romeo GT 2.0 Selespeed
Alfa Romeo Mito 1.4 TCT Sportivo
Alfa Romeo 156 1.9 JTD

ceyhun16

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben eibach kullanıyorum Mito ' da orjinal amortisörler ile. Orjinalden konfor olarak farkı yok. Zaten orjinalde çok konforlu değil, o da sert. Ama HR - Vogtland vs. içindeki en en konforlusu Eibach ben çok memnunum açıkçası. Eğer piste çıkmıyorsanız coil bence gereksiz, ben GT ' de 4 sene coil kullandım. Çok konforlu ama hiçte ölçüsünü değiştirmedim yani indirip yükseltmedim. Zaten onun içinde servise gidip yapmak gerekiyor vs. çünkü. Şu anda bir tane 156 topluyorum sıfırdan, herşeyini söküp sıfırdan topluyorum. Ona billstein aldım. Eibach yay taktım. Yani coilover yerine spor amortisör yeterli bence.
Tam olarak aradığım açıklama buymuş teşekkür ederim bitane eibach almalıyım bu bir ihtiyaç stok mito için,frene basınca şahinler gibi öne yığılıyor,virajda bu hali bana güven vermiyor malesef


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

stan

Coilover yerine spor amörtisör yorumuna ben de katılıyorum.

Evet, kaliteli bir coilover ile gerçekten daha üst performans almak belki mümkün olabilir. Ama o coilover'ı ayarlamak da bambaşka bir uzmanlık. Bunu hakkıyla yapacak kaç kişi var caba memlekette?

Hem maliyet, hem de uygulama kolaylığından ötürü yayda eibach ya da Vogtland, amörtisörde de Bilstein veya Koni tercih etmenizi tavsiye ederim.

obasar

You are not allowed to view links. Register or Login
Coilover yerine spor amörtisör yorumuna ben de katılıyorum.

Evet, kaliteli bir coilover ile gerçekten daha üst performans almak belki mümkün olabilir. Ama o coilover'ı ayarlamak da bambaşka bir uzmanlık. Bunu hakkıyla yapacak kaç kişi var caba memlekette?

Hem maliyet, hem de uygulama kolaylığından ötürü yayda eibach ya da Vogtland, amörtisörde de Bilstein veya Koni tercih etmenizi tavsiye ederim.

Cok doğru, çünkü yere göre ayarlanıyor, yerdeki en ufak bir bozukluk aslında ölçününde bozulmasına neden oluyor vs.vs. Ben 4 sene kullandım dediğim gibi, çok çok konforlu olmuştu GT hem de istediğim düşüklükte, virajlarda vs. muhteşemdi. Ama sonuçta ben kendi adıma piste çıkmıyorum. Dolayısı ile spor amortisör + yay benim işimi görüyor.

Benim Mito 'nun Eibach hali ile resmi de şöyle, belki fikir verir size. (Orjinal Amortisör)

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Alfa Romeo GT 2.0 Selespeed
Alfa Romeo Mito 1.4 TCT Sportivo
Alfa Romeo 156 1.9 JTD

ceyhun16

You are not allowed to view links. Register or Login
Cok doğru, çünkü yere göre ayarlanıyor, yerdeki en ufak bir bozukluk aslında ölçününde bozulmasına neden oluyor vs.vs. Ben 4 sene kullandım dediğim gibi, çok çok konforlu olmuştu GT hem de istediğim düşüklükte, virajlarda vs. muhteşemdi. Ama sonuçta ben kendi adıma piste çıkmıyorum. Dolayısı ile spor amortisör + yay benim işimi görüyor.

Benim Mito 'nun Eibach hali ile resmi de şöyle, belki fikir verir size. (Orjinal Amortisör)

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu yükseklik ideal,bende sürekli piste giden gazlayan birisi değilim ama virajlı yolları severim o yüzden artık yay vaktinin geldiğinide düşünüyorum almak istiyorum.Bakalım kısa zamanda bulurum inş biyerden.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

ceyhun16

You are not allowed to view links. Register or Login
Cok doğru, çünkü yere göre ayarlanıyor, yerdeki en ufak bir bozukluk aslında ölçününde bozulmasına neden oluyor vs.vs. Ben 4 sene kullandım dediğim gibi, çok çok konforlu olmuştu GT hem de istediğim düşüklükte, virajlarda vs. muhteşemdi. Ama sonuçta ben kendi adıma piste çıkmıyorum. Dolayısı ile spor amortisör + yay benim işimi görüyor.

Benim Mito 'nun Eibach hali ile resmi de şöyle, belki fikir verir size. (Orjinal Amortisör)

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Yanlız difizör dikkatlerden kaçmıyor Biraz araştırdım bunu netten ama sağlıklı bir sonuca ulaşamadım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

obasar

Body kit komple var. Arka difüzör Lester 'ın difüzörü.
Alfa Romeo GT 2.0 Selespeed
Alfa Romeo Mito 1.4 TCT Sportivo
Alfa Romeo 156 1.9 JTD

stan

MiTo özelinde alışveriş yapabileceğin çeşitli siteleri bırakıyorum buraya, zehri saldım, kaçtım:D

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

ceyhun16

You are not allowed to view links. Register or Login
Body kit komple var. Arka difüzör Lester 'ın difüzörü.
Evet Lester,bunu bir şekilde elde etmem lazım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

ceyhun16

You are not allowed to view links. Register or Login
MiTo özelinde alışveriş yapabileceğin çeşitli siteleri bırakıyorum buraya, zehri saldım, kaçtım:D

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ohhh eline koluna sağlık,hepsi bir arada olmuş bende darmadağındı herşey,bakalım nasıl para harcayabilirim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
'11 MiTo 1.6 JtdM
'09 Mito 1.4 Tjet

obasar

You are not allowed to view links. Register or Login
Evet Lester,bunu bir şekilde elde etmem lazım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

:)
Alfa Romeo GT 2.0 Selespeed
Alfa Romeo Mito 1.4 TCT Sportivo
Alfa Romeo 156 1.9 JTD