Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



MiTo için en az düşme sağlayan spor yay

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

stan

Selamlar arkadaşlar,

Mito'mda 225 45 17 lastik kullanıyorum. Konfor, maliyet ve tedarik açısından 215 45 17 ye göre ciddi avantajlı oluyor.

Hem lastik çapının standarttan daha büyük olması, hem de aracı günlük kullanıyor olmamdan dolayı, en az yükseklik düşmesi sağlayacak, konforu da "hiç yok" denmeyecek bir spor yay arıyorum.

Tabi mito'da spor yay olunca, lastiklerin gömülüklüğü iyicene gözü tırmalıyor. Çekişin olduğu Ön tekerlerde de dönen ağırlığı arttırmamak için, sadece arkaya spacer takılması durumunda denge açısından sorun olur mu?

E.Ç.M. (MiTongin)

MiTo da neredeyse bütün yayları kullandım ya da kullanan arkadaşların araçlarına bindim. bulursanız novitec almanızı kesinlikle tavsiye ederim. vogtland çok sert uzak durun. eibach orta şeker.

jom coilover ise neredeyse orjinalden yumuşak ve alçaklık yükseklik ayarı var. gönül rahatlığı ile alabilirsiniz
*Smiles per gallon*

( Yaktığınız yakıt başına düşen gülümseme oranı )

stan

Sağolasın Engin You are not allowed to view links. Register or Login  Novitec piyasada yok gibi, olursa eibach olacak sanırım.

Benim en büyük çekincem, 225 45 17 lastiğin yay kullanımı ile sürtme yapması.

Özellikle eibach kullanan mitocular, hangi lastik ebatları ile kullanıp sorun yaşayıp yaşamadıklarını yazarlarsa sevinirim.

stan

Bubarada, benim derdim tam olarak şu fotodaki olay. Sert frende araba acayip öne yığılıyor. Durum böyle olunca, arka frenlerin ften kuvvetine etkisi çok kısıtlı oluyor. Buna kısmen engel olacak bişi çok makbule geçecek.

Not: telefonda kendi arabamın pist fotosunu bulamadım, ama You are not allowed to view links. Register or Login Ersin ait olan aşağıdaki fotoyu buldum :p fotoda gözüken o öne yığılma olayı aynı bende de var, zaten iki araç da süspansiyon olarak stock.


4leaf

Bu konunun kompetanı @OğuzCanAlantor Hem kullanıcı hem de Tuner olarak.

MHA-L29 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yaptığım her işte,attığım her adımda danıştığım, desteği ile dağları delebileceğim güzel eşim ve varlığı ile bize yaşama sevinci veren güzel kızım.
Veeeee Alfam...

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login  estağfurullah abicim kendimizce birşeyler yapıyorum :)

You are not allowed to view links. Register or Login 3 ayrı mitomda 3 farklı kullanım yaptım . Öncelikle coil olmadıkça arkayı düşürmen imkansız . Sırasıyla vogland-hr-coil kullandım .

vogtland - hr arasında vogtland bir tık daha sert
Eibach biraz daha konforlu ama diğer ikisine göre az düşüyor .


stan

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login  estağfurullah abicim kendimizce birşeyler yapıyorum :)

You are not allowed to view links. Register or Login 3 ayrı mitomda 3 farklı kullanım yaptım . Öncelikle coil olmadıkça arkayı düşürmen imkansız . Sırasıyla vogland-hr-coil kullandım .

vogtland - hr arasında vogtland bir tık daha sert
Eibach biraz daha konforlu ama diğer ikisine göre az düşüyor .

Sağolasın You are not allowed to view links. Register or Login

Yaylar ve coilleri kullanırken lastik ölçün neydi?

Malum orjinalde mitonun ölçüsü 215 45 17. Benim 225 45 17 ler eibach ile sürtme yapar mı?

OğuzCanAlantor

Hep 215 kullandım + araçlarımda 2 cm spacer vardı . Coil dışında sürtme yaşamadım


Sent from my iPhone using Tapatalk