Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Motorized Double DİN

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mKa

Orta konsol modifiye bölümünde çok etkilendim... :)

Bugün yaptığım araştırmalar sonucunda 7' Motorized Double DİN'in 147'me en uygun tercih olduğuna karar verdim!

İzmir'de bu işi nerede yaptırabilirim? BU konuda bi bilgisi, tanıdığı olan var mı?

Alfadanadam

#1
:))
Mustafa bey You are not allowed to view links. Register or Login'da bazı modeller var satışta. Siz sanırım içinden ekran çıkan değil de komple ön tarafı kaplayan modellerden istiyorsunuz.
En uygun fiyatlı olarak necvox var sanrıım ama onları da çok ısınıyor diye duydum, gerçi bizzat görmüşlüğüm ya da test etmişliğim yok ama.. :)

Onur

#2
quote:

Orta konsol modifiye bölümünde çok etkilendim... :)

Bugün yaptığım araştırmalar sonucunda 7' Motorized Double DİN'in 147'me en uygun tercih olduğuna karar verdim!

İzmir'de bu işi nerede yaptırabilirim? BU konuda bi bilgisi, tanıdığı olan var mı?



Mustafa pahalı olsun ama şurgun olsun derim :) sen bir gel hele ayarlayabilirsek beraber gidelim

Sercan Keklik

#3
Team Aksoy
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#4
Birkaç örnek.

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>

Register or Login" border=0>


mKa

#5
vala onur ben bikaç gün daha izmirdeyim müsait olursan bakalım bi beraber ben bugün 3.sanayiye baktım bikaç tane ucuz yollu var ama pek hoşuma gitmediler.bide şu var;ekranlar 6,5-7 inç bardaklık ve bozuk para bölümünü iptal edip teybi çıkarıcam yine de kenarlarda boşluk olcak gibi yani bana cihazdan çok işçilik lazım cihazı her türlü bulurum ama kim yapıcak orayı orjinal gibi..

master

#6
Max Audio , Gürdal :)

Fiyatları piyasa civarındadır , işçiliği kusursuzdur. Gerekirse yardımcı olurum.

Team Aksoy'u ben sevmiyorum. Adamlar her şeyi abartı ve şova yönelik yapmaktan yana. Bir keresinde ısrarla yüksek sesle işim olmadığını küçük bir kutuyu ne kadara yapacaklarını sormama rağmen illa ki bagajı kapatmaları gerektiğini söylemiş , sonra bir de üstüne resim çizeriz falan gibi yaklaşımlarda bulunmuşlardı , ayaküstü de istemediğim halde başka bir mal satmakta ısrar etmişlerdi. Ayrıca Team Aksoy işi bitene kadar ilgileniyor , parayı verip yaptırdıktan sonra hiç ilgilenmiyorlar. İşçiliklerine lafım yok gerçekten kusursuz , ama müşteriye yaklaşımları çok kötü gerçekten. Bunu Umut'tan da teyit edebiliriz.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

mKa

#7
bülent bey dediğiniz gibi ben double denilen fotolardaki cihazdan istiyorum böylece dashboard bütülüğünü bozmam diye düşündüm bide orda biraz yol bilgisayarı ve navigasyon havasında durucak.in-dash modellerinde özellikle ekran kapalıyken kötü duruyo..

mKa

#8
master nerde bu gürdal:)??

Sercan Keklik

#9
quote:

Max Audio , Gürdal :)

Fiyatları piyasa civarındadır , işçiliği kusursuzdur. Gerekirse yardımcı olurum.

Team Aksoy'u ben sevmiyorum. Adamlar her şeyi abartı ve şova yönelik yapmaktan yana. Bir keresinde ısrarla yüksek sesle işim olmadığını küçük bir kutuyu ne kadara yapacaklarını sormama rağmen illa ki bagajı kapatmaları gerektiğini söylemiş , sonra bir de üstüne resim çizeriz falan gibi yaklaşımlarda bulunmuşlardı , ayaküstü de istemediğim halde başka bir mal satmakta ısrar etmişlerdi. Ayrıca Team Aksoy işi bitene kadar ilgileniyor , parayı verip yaptırdıktan sonra hiç ilgilenmiyorlar. İşçiliklerine lafım yok gerçekten kusursuz , ama müşteriye yaklaşımları çok kötü gerçekten. Bunu Umut'tan da teyit edebiliriz.



keşke haber verseydin walla bizim yakın tanıdık çözerdik mevzuyu.
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#10
quote:

bülent bey dediğiniz gibi ben double denilen fotolardaki cihazdan istiyorum böylece dashboard bütülüğünü bozmam diye düşündüm bide orda biraz yol bilgisayarı ve navigasyon havasında durucak.in-dash modellerinde özellikle ekran kapalıyken kötü duruyo..



Mustafa bey işin orasını merak etmeyin, artık bir çok markanın bu tip adapte teyp çerçeveleri var araç modeline göre. internette görülen örneklerin çoğu "custom made" değil hazır halde satılan çerçeveler. Alfa 147 için Türkiye'de yok ise bile bu cihazı alacağınız yer yurtdışından getirtebilir sanıyorum. Fazla bir para da değildir zaten, neticede o yuvaya tam oturan bir plastik..

Alfadanadam

#11
Aslında benim arabaya carputer yerine direk böyle birşey uydursam daha güzel. Ama hem alması tuzlu hem de orta konsolda bayaa bi değişiklik gerekiyor.

Onur

#12
boşveer abi..
alması bi dert takması bi dert :)

Alfadanadam

#13
quote:

boşveer abi..
alması bi dert takması bi dert :)



Belli olmaz yaw, yıllık izin zamanı yapacak birşey bulamazsam arabayla uğraşırım belki :)

master

#14
Gürdal 3. Oto Sanayii'nin oralarda. Yerini anlatması zor :) Ama Sonax ile yanyana. Yani 3. Oto Sanayii'nin arkasındaki Koçtaş'ın oralara gidip "Sonax nerede?" diye sorunca çözüme ulaşmak daha kolay :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

mKa

#15
quote:

Gürdal 3. Oto Sanayii'nin oralarda. Yerini anlatması zor :) Ama Sonax ile yanyana. Yani 3. Oto Sanayii'nin arkasındaki Koçtaş'ın oralara gidip "Sonax nerede?" diye sorunca çözüme ulaşmak daha kolay :)




tamam ben bakayım bugün bi oralara:)

mKa

#16

[/quote]

Mustafa bey işin orasını merak etmeyin, artık bir çok markanın bu tip adapte teyp çerçeveleri var araç modeline göre. internette görülen örneklerin çoğu "custom made" değil hazır halde satılan çerçeveler. Alfa 147 için Türkiye'de yok ise bile bu cihazı alacağınız yer yurtdışından getirtebilir sanıyorum. Fazla bir para da değildir zaten, neticede o yuvaya tam oturan bir plastik..
[/quote]

ama şöle bi durum var benim arabada hem bardaklık hem de teyp sökülecek çerçeveler bildiğim kadarıyla sadece teyp bölümü için o yüzden biz yine üstün Türk işçiliğine güvencez:)

Sercan Keklik

#17
cok basit işlem mustafa bey. işi bilen adam için 1o dk sını almaz
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

#18
Mustafa Bey dediğim de oydu zaten. Double din ithal eden firmalar muhtelif araçlar için çerçeveler de ithal ediyorlar. 147 için henüz ithal eden olmamış olabilir, ama yurtdışında vardır, getirtirler. Gerçi Sercan'ın da dediği gibi işi bilen biri çok güzel yapacaktır.

Sercan Keklik

#19
Register or Login" border=0>
üstü bu
altıda uydurulucak istye geldiginizde ben kendim bile yapabilirim size cok basit bişey çünkü
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

mKa

#20
quote:

Register or Login" border=0>
üstü bu
altıda uydurulucak istye geldiginizde ben kendim bile yapabilirim size cok basit bişey çünkü




heh işte altı da devam etcek bunun..istanbul nasip olursa eylül gibi rahatsız edelim bi:)

Alfadanadam

#21
Fiyatı oldukça uygun.

You are not allowed to view links. Register or Login

Register or Login" border=0>

Alfadanadam

#22
You are not allowed to view links. Register or Login'a JVC KD-AVX2 gelmiş :)

DVD-DIVX Destekliyor , süper. hem de her araca uyumlu

You are not allowed to view links. Register or Login/productdetails.aspx?categoryid=26097&productid=otmurkdavx2

Register or Login" border=0>

master

#23
Amerika'da 450 dolar KD-AVX2 :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Alfadanadam

#24
quote:

Amerika'da 450 dolar KD-AVX2 :)



Haklısın Önder'cim ama Amerika'dan gelirken bize de getirebilecek birini tanıyor musun, tek meselemiz o :)