Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



DUB' style Alfa Romeo..

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

Her marka araca dub style yapıyorlarda,biz eksik mi kalırız... Ben 2 fotoğraf buldum elinde ve arşivinde olanlar burada paylaşırsa hepimiz seviniriz...

DUB' style 147 :
Register or Login" border=0>

DUb' style 156 :
Register or Login" border=0>

n/a

#1
tek kelimeyle iğrenç

Alfadanadam

#2
Rezalet bunlar ya, bunları yapan alfisti olamaz zaten.....

Sercan Keklik

#3

Register or Login" border=0>
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

n/a

#4
Dub' style ''TK'' mı bu yoksa sercanım.... Foto pek fazla net çıkmamış, seçilemiyor tam olarak...

murat

#5
Hangi akla hizmet çözemiyorum bi türlü
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)

alfa146

#6
arkadaşlar modifiye ayrı bir zevktir, ayrıcalık yaratır. beğenmeyen arkadaşlar olabilir ama bu şekilde kimseyi rencide etmeye gerek olduğunu sanmıyorum.
benim aracımda modifiyeli, alfa olmasından dolayıda ayrıca bir zevk alıyorum.

şimdi siz böyle yazınca ben aracımın resmini bile buraya koymak istemiyorum. hatta yazmak bile içinden gelmiyor.

haberiniz olsun

n/a

#7
quote:

arkadaşlar modifiye ayrı bir zevktir, ayrıcalık yaratır. beğenmeyen arkadaşlar olabilir ama bu şekilde kimseyi rencide etmeye gerek olduğunu sanmıyorum.
benim aracımda modifiyeli, alfa olmasından dolayıda ayrıca bir zevk alıyorum.

şimdi siz böyle yazınca ben aracımın resmini bile buraya koymak istemiyorum. hatta yazmak bile içinden gelmiyor.

haberiniz olsun



Sitemizdeki tek modifiyeli araç sizinki değil..
You are not allowed to view links. Register or Login

Yapılan yorumları okuyabilirsiniz..

n/a

#8
Taner bey modifiye sizinde dediğiniz gibi bir zevktir..Her insanın zevkleri aynı değildir,benimki farklıdı bir başkasının ki farklıdır..Sizin zevkinizde kendi aracınızdakilerdir.İnsanlar burda kendi düşüncesini yazıyor,kimsenin sizin yaptığınız zevke herhangi bir saygısızlık göstereceğini zannetmiyorum,kaldı ki böyle üyelerimizde yok...Bir an önce aracınızın fotolarını üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları bölümüne eklerseniz ve kendinizide tanıtırsanız çok seviniriz...

agucba

#9
quote:

Taner bey modifiye sizinde dediğiniz gibi bir zevktir..Her insanın zevkleri aynı değildir,benimki farklıdı bir başkasının ki farklıdır..Sizin zevkinizde kendi aracınızdakilerdir.İnsanlar burda kendi düşüncesini yazıyor,kimsenin sizin yaptığınız zevke herhangi bir saygısızlık göstereceğini zannetmiyorum,kaldı ki böyle üyelerimizde yok...Bir an önce aracınızın fotolarını üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları bölümüne eklerseniz ve kendinizide tanıtırsanız çok seviniriz...



Ayrıca Taner bey, bazı araçlar gerçketen çok fazla kurcalanıyorlar. Sizin aracınızda da modifiye var. Benim zevkime çok hitap etmese de çok emek harcandığı her hali ile belli bir araç. Ve siz bu hali ile beğeniyorsanız, dün Harun (alfsitihrn) beye de yazdığım gibi, bize laf düşmez. Ben daha sade değişikliklerden hoşlanıyorum, siz ise biraz daha fazla olanlardan, Erhan çok fazla ama göze batmayanlardan mesela.

O yüzden arabanızın gerçeğini görmüş olsak da resimlerini ve yaptığınız değişiklikleri açıklamaları ile bekliyoruz.

///////////////

Tufan

#10
Modifiye dediğin şey tamamen insanın kendi zevkiyle alakalı bir konu. Mesela Sercan'ın aracı oldukça sade, Harun'un aracı ise bayağı bir yüklü:) Ben her ikisini de çok beğeniyorum, olamaz mı yani?

Öte yandan modifiye adı altında yapılan apaçiliklere de müsadenizle bir tepki gösterelim Taner Bey, hele ki sözkonusu marka Alfa Romeo gibi stiliyle ön plana çıkan bir marka ise.

Aracınızın resmini ve yaptığınız işlemleri burada bizimle paylaşmanızı dileriz elbette. Zaten piknikte de yakından gördük ama kaçırdığımızı detayları anlatırsanız çok seviniriz. Fakat burada bir şey paylaşacaksak bu iki yönlü olacaktır. Beğenirsek de beğenmezsek de ifade ederiz. Buna hazırlıklı olmak gerekir

alfa146

#11
eleştiriye her şekilde açığım, ama direk adamın kafasını vurur gibide olmaz yani. beğenmedim, güzel olmamış bence denmesinde hiçbir mahsur yok. fakat iş eleştiriden çıkıpta farklı yönlere kayınca insan ister istemez üzülüyor.
Trabzon'da alfanın servisini tofaşa vermişler, onlarda zaten sağlam götürdümü sakat alıyorsun. kısacası burda servis filan yok. binmesi zor olmasına rağmen alfayı çok seviyorum. ilk 33 le başladı. devamında 164 ve gulietta ile devam etti şimdide 146 biniyorum. arabayla ilgilenmeyi seviyorum, özelliklede alfa olunca, bir anne, baba çocuğuna en güzel giysileri almaya ve giydirmeye kalkarya işte onun gibi bişey.
neyse fazla uzun oldu. sizlerden istediğim sadece emeğe saygı gösterilmesi. (bu cümleyle kimseye saygısız demek gibi bi niyetimde yok) yorumları yaparken en azından biraz daha dikkatli olursak daha iyi olur diye düşünüyorum.

en kısa zamanda arabanın resimlerini ve iç detaylarını sizinle paylaşacağım.

krm

#12
156 nın bagaj kapağı nedir öyle yahu..

Alfadanadam

#13
Yukarıda konan 2 resmi görünce benim aklıma gelen kelime "rezalet". Ben böyle düşünüyorken bunu yazmayayım mı. Rezalet olduğunu düşündüğüm birşeyi birileri zamanını ve parasını harcamış diye emeğe saygı mı göstermeliyim? Niye saygı gösterecekmişim ki emeğine?

Normal bir insan rezalet olduğunu düşündüğü bir şey için, aracı bu hale getirenlerin çabalarına saygı gösterir mi? Ya da saygı nedir? Zaman ve para harcamış diye beğenmesek de güzel mi demeliyiz?
Ya da beğenirsek söylemeli ama beğenmezsek emeğe saygı demeliyiz; böylece okuyanlar aslında bizim içimizden "rezalet" dediğimiz anlarlar. Bu mu yani?

alfa146

#14
quote:

Yukarıda konan 2 resmi görünce benim aklıma gelen kelime "rezalet". Ben böyle düşünüyorken bunu yazmayayım mı. Rezalet olduğunu düşündüğüm birşeyi birileri zamanını ve parasını harcamış diye emeğe saygı mı göstermeliyim? Niye saygı gösterecekmişim ki emeğine?

Normal bir insan rezalet olduğunu düşündüğü bir şey için, aracı bu hale getirenlerin çabalarına saygı gösterir mi? Ya da saygı nedir? Zaman ve para harcamış diye beğenmesek de güzel mi demeliyiz?
Ya da beğenirsek söylemeli ama beğenmezsek emeğe saygı demeliyiz; böylece okuyanlar aslında bizim içimizden "rezalet" dediğimiz anlarlar. Bu mu yani?




eleştiri yapmayalım demiyorum, yapalım tabiki. ama kimseye böyle direk mermi sıkmaya gerek yok. ayrıca; rezalet derken nerelerini beğenmediğinizi yazarsanız hem biraz daha yumuşak olur, hemde bu kadar ağır ve kırıcı olmaz.

araçlara gelince;
tabi bu benim görüş ve düşüncem, ikisinede jantlar olmamış, çok abartı ve yakışmadığını düşünüyorum. 156'da stopların iptal edilmesini bagaj kapağının çok düz görünmesine ve aracın sportifliğinin kaybolmasına neden olmuş. spoylere gelince belki rengi arabanın renginde olsaydı yakışabilirdi.
her iki aracında tampon ve marşbiyel dizaynları hoş ve değişik olmuş, arabaya oturmuş diye düşünüyorum. ayrıca 156'nın arka cam üstü spoyleride güzel görünüyor, arabaya aşırı abartı kaçmamış.


burda bunları yazarken kimseyi kırmak gibi bi düşüncem ve niyetimde yok. alfisti ailesini ve alfayı seviyorum, burada olmaktan ve sizlerle böyle özel bir ortamda sohbet etmektende memnunum.

n/a

#15
ben ilk alfamı aldıgımda hiç zaman kaybetmeden arkadaşım sem tuning gittim.merakla arabama ne yapacagını merak ederken ortaya bu çıktı..!Register or Login" border=0>
bende şaşırdım daha çok şey yapılacagını söyledim.bu arabaya bundan başka ufak defek şeyler dışında bişey yapılmayacagını söyledi.dogru söylemiş iyiki başka bişey yaptırmamışım.yabancı biryer olsaydı gittigim yer araba haşattı şimdi.