Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Sticker

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

-s-laughter

#25
ben de yeni üyeyim Ankara'dan .

Pek ankarada buluşma da olmuyor, nasıl temin edebirliz bu sticker lardan ?

emin

#26
arkadaşlar elimde az miktarda sticker kaldı, ankarada selimgencoglu'nun elinde kaldıysa ondan temin edebilirsiniz.

yoksa bana özelden adresinizi yollayarak ulaşabilirsiniz. hesapnoyu da size o şekilde söyleyebilirim.



buYou are not allowed to view links. Register or Login altına not düşerseniz benim içinde takip etmek daha kolay olur.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

delimai

#27
arkadaşlar ben bu sticker ı yapıştırdım baya bastırdım ama o şeffaf folyo yu kaldırdığımda yazılar da folyoda kalıyor cama yapışmıyor ,harflerin camda kalması gerekiyor yukarda gördüğüm kadarıyla.....
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Levent Ayas


2006 156 1.6 TS Distinctive                2008 159 JTD

emin

#28
sıcak havada deneyiniz, camı iyice temizleyiniz, üzeriden kuru bir bez ile uzun süre bastırarak silerek ısıtınız sonra yavaşça çekiniz, hem pikniklerde hem de pek çok bireysel uygulamayı başarıyla gerçekleştirdik, bir sorun olmaması gerekiyor, umarım sorunsuz halledersiniz.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

delimai

#29
hmm sıcak hava için epey beklememiz gerekecek o halde  buralar da henüz sıfırın üstünü görmedik te...
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Levent Ayas


2006 156 1.6 TS Distinctive                2008 159 JTD

emin

#30
quote:

hmm sıcak hava için epey beklememiz gerekecek o halde  buralar da henüz sıfırın üstünü görmedik te...



en azından arka camın rezistansını çalıştırın üzerinde bi 2-3 dakika bezle sürterek iyice yapışmasını sağlayabilirsiniz.
BMW E46 3.18ci - Ducati Hypermotard - Ducati Monster 695

adnan.geyik

#31
Bende de stiker yok. Ama ilk toplantıda arka cama yapıştırırım. O zamana kadar umarım kalır...
Adnan Geyik
34 GIA 336
Tonale TI

SAGAPO

#32
Sticker ları nerden temin ediyoruz ? Ayrıca ebay da birçok Alfa Romeo sticker ı var sunstrip olanlar falan mevcut türkiye de bu işleri yapan kimse yok mu ya illa oradan mı almamız gerekecek.