Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156'ya space marka açık hava filtresi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yigit9562

arkadaslar bügün kardeşim gidip alfama space marka açık hava filtresi taktırmış.araca sesten başka cok bi katkısı olmadıgını savunanlar vardı forumlarda arastırmam sonucunda hatta forumumuzdada bi kaç arkadas açık hava fıltreleri konusunda acıklama yapmışlar.bütün bunlar aklımda alfamı aksam denemeye cıktım 3000devırden sonra güzel ses verıyordu ama ciddi ciddi performansında artış olmuş motor daha kolay devirlenıyor daha bi atak davranıyordu bundan eminim psikolojik bi durum deil yani baya baya hosuma gitti bu durum ve sizlerlerde paylasmak istedim..

ATA

#1
güle güle kullanın. Space iyi bir marka değil bunu biliyorsunuzdur herhalde.
Umarım debimetreyi bozmassınız bu sekilde.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

n/a

#2
Markadan net emin değilim ama Space veya benzeri bir ucuz markanın büyük tip filtresini Chrysler 300m  e(3.5 V6) takmıştı bir arkadaşım ki onların filtresi çok kolay ve korunaklı bir yerde ancak üzerinden bir zaman geçtikten sonra arkadaşım filtreyi söküp attı. Nedeni ise filtrasyon elyafının yırtlımış olmasıydı.
Filtre deyip geçmeyin, kullanacaksanız bile kaliteli bir marka seçin, vereceğiniz para normal bir açık hava filtresi için 150 ytl yi geçmeyecektir. Filtre kitlerinde ise fiyat değişkenlik gösterir onların fiyatlarıda 100 usd den başlar diyebiliriz.

n/a

#3
bizde debimetre yi özellikle bozan olay sanırım K&N lerin fln yağlı tip açık filtre olması..
ama yanılmıyorsam pipercross un fln tek açık filtreleri var %100 pamuk olan..onlarda yağ olmadığından debimetrenin bozulma ihtimali yok gibi..
fiyatlarıda 50Euro..eğer sadece tek açık filtre takmayı düşünüyorsanız space vb. markalar yerine pipercross gibi dünyaca ünlü bir markanın açığını takın hemde yağsız dha mantıklı bnce..aynı  tarzdan alman malı RaidHP nin de var..

ATA

#4
Can RaidHP nin sunger olanlarından mı bahsediyorsun ?

Çunku Raid HP nin bizim twin spark motorlara gore kutu içi sunger filitreleri çıkmıs. Su ara aklımda o var. Senin bi bilgin varmı ?
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

n/a

#5
Evet Adaş RaidHP,zaten raidHP nin gördüğüm btn filtreli sünger..
yanılmıyorsam Cengiz abidede MaxFlow kit olmsı gerek yanlış hatırlamıyorsam debimetremde sağlam diyordu ;)
RaidHP,kaliteli bir marka ondan şphe yok sadece bulmak biraz zor sanırım türkiye'de..
oyüzden bulunan yerlerde fiyatları oynuyor..
ebay dende bak fiyatlarına.



ATA

#6
X-treme tuningin web sitesinde 75 ytl civarı buldum ama şeffaflarla birlikte almak istediğim için bekliyorum.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

n/a

#7
hmm anladım..
iyi ozaman :)