Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Yedek Parça Temini, Aksesuar ve Modifiye => Konuyu başlatan: n/a - 03 Ekim 2007, 10:24:42

Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: n/a - 03 Ekim 2007, 10:24:42
gtv ve speeder araçların tampon kaput ve ızgara ile yeni nesil gibi değiştirildiğini forumdan biliyoruz.bunun yanında farlarında dğişimi olabilirmi.bilgilerinize arkadaşlar
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: Burak - 03 Ekim 2007, 12:24:58
farların aynı olması lazım yenilerle
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: master - 03 Ekim 2007, 18:10:51
Farlarda bir fark yok. Yeni kasa ile eski kasanin farlari ayni.

Eger bahsettiginiz xenon donusumu ise, HB3 kit alarak dertsiz tasasiz donusumu yapabilirsiniz. Kisalarda mercek de var, xenon donusumu sorunsuz ve basarili sekilde oluyor yani.
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: n/a - 03 Ekim 2007, 21:30:46
yenifarlar değişti sanırım...159 gibi ama 2008 ler herhalde arkalarda değişik.
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: master - 04 Ekim 2007, 09:56:28
Bahsettiginiz arac GTV degil.

Yeni GTV olarak bahsettiginiz arac Brera. Spider'in isminde ise degisiklik yok, yeni olani da Spider olarak adlandiriliyor.

Ancak eski GTV veya eski Spider'i sadece kaput tampon izgara degistirerek Brera veya yeni Spider'a donusturmek imkansiz. Hatta eski kasa GTV veya Spider'i 2007'de cikan modellere cevirmeye calisirsaniz muhtemelen sifir km bir Brera veya Spider'dan daha cok para harcarsiniz.

Eski kasa GTV ornegi icin :



Yeni kasa GTV ornegi icin :



Brera ornegi icin :



Alfa Romeo Spider'lar da bunlarin ustu acik olan versiyonlaridir. Yani ilk iki resim arasinda degisim uygulamak her zaman mumkun, ancak ucuncu resmin degisimini uygulamak zaman ve para acisindan mantikli degil, muhendislik acisindan da kolay degil. Yenisini almak daha mantikli.

Edited by - master on 04/10/2007  10:04:48
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: n/a - 16 Ekim 2007, 22:52:34
tamam da bu nedir..speeder değilmi?                                        
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: n/a - 16 Ekim 2007, 22:58:09
Spider
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: n/a - 16 Ekim 2007, 23:59:54
bu gün 1. köprüde gördüm kırmızı spıder yanıyodu makina daha plakaları takılmamış yeni almanın verdi heycanla bu havada üstü açık geziyodu kullanan arkadaş
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: master - 17 Ekim 2007, 07:27:36
Evet resmini koydugunuz arac Spider. Yalniz dedigim gibi bu en son kasa Spider. Yani 95-2005 arasinda uretilenlerden bir tane alip da bu kasaya ceviremezsiniz. Illa ki cevirecegim derseniz cok cok cok cok para harcamaniz gerekir, sonuc da verimli olmaz. Cunku ikisi cok ayri araclar. Bundan onceki kasa Spider 2003 veya 2004 yilinda bir makyaja ugradi, sizin yapabileceginiz tek donusum islemi 95-2002 arasi bir model alip 2003-2004'te cikan kasaya cevirmek olacaktir.
Başlık: yeni görünüm gtv
Gönderen: Onur - 17 Ekim 2007, 10:38:27
quote:

bu gün 1. köprüde gördüm kırmızı spıder yanıyodu makina daha plakaları takılmamış yeni almanın verdi heycanla bu havada üstü açık geziyodu kullanan arkadaş



koltuk ısıtma + kalorifer derken bizden sıcak geziyordur o :)