Bilindiği üzere Alfa Romeo'nun 100. kuruluş yılı içindeyiz.
Tüm dünyada farklı etkinliklerle kutlandı-kutlanıyor.
Nihayet sıra Türkiye'ye de geldi ve 27 Haziran günü
bu kutlama büyük bir organizasyon ve katılımla yapılacak.
Bugün veya yarın bu durum tüm Alfa sahiplerine,
gerek buranın gerekse diğer 2 mail grubumuzun üyeleri ile
resmi Aroc-Tr üyelerine mail yolula bilgi verilecek
ve verilen adresten bilgilerini girerek katılım için gerekli davetiyeye ulaşacaktır.
Şimdilik nedir, ne değildir, nerededir, neler yapılacaktır gibi detayları veremiyorum.
Fakat buluşma günümüzü şimdiden boşa çıkarın.
oooooooooooooo süperrrr ama tüm illerdemi yoksa sadece istanbulda mı yapılcak?
Ayrı ayrı olma imkanı malesef yok, bu yüzden tüm katılımcılar istanbula. :)
Hedef WTCC'nin 200 araçlık TR rekorunu tekrar kırmak ve rekoru daha yüksek rakamlara taşımak.
ıple cekıyorum
istanbulda gorusmek uzere
Haddi beee!. 30 Haziran a kadar Fethiye de olacagım. Desenize kacıracagım.
Haydi bismillah.
Alfa toplantısına alfasız gelmek zorundayım

Ben kesin geliyorum :)
quote:
Alfa toplantısına alfasız gelmek zorundayım

Biz de çok geldik Alfasız Cem kardeşim , üzülme bu da gelir bu da geçer :D + sana Alfa çok kardeşim
Uzun zamandan sonra ben de Alfa ile geleceğim ayıptır söylemesi :)
Ay ben hangisi ile gelecem !?!?!?!?
2.5 için bana sözün var ;unutma Cemal'im...
quote:
2.5 için bana sözün var ;unutma Cemal'im...
Murat Abi,
Benim 2.5 v6'yı da kullanabilirsin.. :)
quote:
Ay ben hangisi ile gelecem !?!?!?!? 
Sen alfası olmayanlardan birine vereceksin. zenginlik başa bela
diğer ilerden katılım olursa bu rekor kırılır bence yoksa imkansız... izmir ve ankaradanda toplasanız 10-15 araç ya gelir ya gelmez... ben izmirden gelen olursa varım ama aroc uyeliğim yok malesef. her il için bir organizator belirleyip o ilden gelicekleri belirleyip yola koyulsak nasıl olur?
Burak İzmir'den ben gitmeyi düşünüyorum. O tarihi boş bırakmaya çalışacağım. Bu konuyu konuşalım.
AROC'un organizasyonunda 150 civarı araç vardı 2006 WTCC'de. Bu sefer daha çok olacağını düşünüyorum.
quote:
Burak İzmir'den ben gitmeyi düşünüyorum. O tarihi boş bırakmaya çalışacağım. Bu konuyu konuşalım.
Ata,
Muhtemelen gelicem.. Hem Sonisphere konser var.. hem de esim ile IKEA'ya ugrama planlari var.. Hepsini aradan cikaririz gibi gorunuyor.. Bir aksilik cikmazsa gorusuruz.
Senelik izim kapsamında ülkemizin güney bölgesinde olacağım için maalesef gelemeyeceğim. Yoksa 2 alfa'yı da getirmeyi planlıyordum.
2,5' un gelememe ihtimali var
quote:
2,5' un gelememe ihtimali var
Neden gelemiyor 2.5...???
quote:
quote:
2,5' un gelememe ihtimali var
Neden gelemiyor 2.5...???
Oda supriz olsun
quote:
quote:
quote:
2,5' un gelememe ihtimali var
Neden gelemiyor 2.5...???
Oda supriz olsun

Bak simdi heyecan basti beni..
2,5'u getirmeye gönüllüyüm:))

quote:
quote:
Burak İzmir'den ben gitmeyi düşünüyorum. O tarihi boş bırakmaya çalışacağım. Bu konuyu konuşalım.
Ata,
Muhtemelen gelicem.. Hem Sonisphere konser var.. hem de esim ile IKEA'ya ugrama planlari var.. Hepsini aradan cikaririz gibi gorunuyor.. Bir aksilik cikmazsa gorusuruz.
Selim bey, muhtemelen bizim güzergah ta sizinle birebir aynı olacak. Artık bagaj ağzına kadar dolu döneriz :)
Yazık yazık; geçmiş olsun beyler, desenize maaşlar İKEA' da kalacak !!!
Edited by - Jakomo on 17/06/2010 09:24:15
Bu kadar kotu bir tarih olamaz. tam 1 aydir dedemi bekletiyorum islerim var diye. 27 sinde goturcem seni Kayseriye soz dedim. Bu cikti. Ben yokum maalesef. Dusurdugum tasa mi yanayim su anki izdirabima mi sasirdim :(((
E herşeyin kolayı var: 26'sında götürürsün, 159'u orda bırakıp akşam uçakla dönersin ve 27sinde katılırsın... Sen taşına üzül bence
Hiç Kayseri'li Cüneyt'im böyle masrafa girer mi Cemal?
quote:
Yazık yazık; geçmiş olsun beyler, desenize maaşlar İKEA' da kalacak !!!
Edited by - Jakomo on 17/06/2010 09:24:15
Öyle valla..
Şu 156'nın arka koltukları bi yatsa... ne güzel olurdu.. a..ahh..!!
ben maalesef antalyadan tatil dönüş yolunda olacağımdan büyük buluşmaya katılamayacağım...
quote:
quote:
quote:
Burak İzmir'den ben gitmeyi düşünüyorum. O tarihi boş bırakmaya çalışacağım. Bu konuyu konuşalım.
Ata,
Muhtemelen gelicem.. Hem Sonisphere konser var.. hem de esim ile IKEA'ya ugrama planlari var.. Hepsini aradan cikaririz gibi gorunuyor.. Bir aksilik cikmazsa gorusuruz.
Selim bey, muhtemelen bizim güzergah ta sizinle birebir aynı olacak. Artık bagaj ağzına kadar dolu döneriz :)
Konser planları suya düştü. Zaten Metallica'yı geçen sene izlemiştim...ee artık bir sonrakine...
Bülent bey..IKEA'da görüşürüz cumartesi isterseniz :))
Pazar günü ne yapacaklar bakalım..? Nasıl bir organizasyon olacak..?
Merakla bekliyoruz.
Bende o tarihte Bartın'dayım.Gelip gelememe konusunda birşey söyleyemem şimdiden.Ama gelirsem de otobüsle gelirim,artık birinize sulanırım
Eğer benim Alfa dolu olmaz ise benimle gelirsin. Gel de 145 QV nasıl gitmeli, gör.
quote:
Eğer benim Alfa dolu olmaz ise benimle gelirsin. Gel de 145 QV nasıl gitmeli, gör. 
Görürüz ayıp ettin ama chipli QV ler tercihimiz değil,orjinalinden alalım lütfen
Gelirsem gideriz zaten,haber ederim
Orjinal 1,7 Boxer seni kesmez be kardeşim.....
quote:
Orjinal 1,7 Boxer seni kesmez be kardeşim.....
Şu işi çöz artıkta binmeye başlayayım.
Uğraşıyoruz o işle abi de kör düğüm olmuş mübarek,biraz daha zaman lazım.
quote:
Uğraşıyoruz o işle abi de kör düğüm olmuş mübarek,biraz daha zaman lazım.
Valla inşallah o günleri göreceğiz...yavaş yavaş ümüdüm kesiliyor ama bakalım.....
geliyorum



dedemleri 3 temmuza erteledik.
Desene tam kadro oradayız;gırgır,şamata,birazcık ta gitmeyen 2.5 lara,Kayseri'lilere ve eli ağır sevgili avukatlarımıza takılmaca var...
Arkadaşlar,
Yer ve saat belli oldumu..?
Haberi olan varmı..?
Detaylar , bugün yarın belli olacak arkadaşlar biraz sabır
quote:
Desene tam kadro oradayız;gırgır,şamata,birazcık ta gitmeyen 2.5 lara,Kayseri'lilere ve eli ağır sevgili avukatlarımıza takılmaca var...
Doktor hepimize giydirdin valla :))
Birmotla bi konusalim da bulusmadan once bizim Alfalara bi el atsin. Guzel guzel gidelim bizde.
mesela ben pazartesi gideyim de calinan daha sonra da 500 evler- bayrampasa minubuslerinden bir tanesine dekor yapilan on armami taktirayim :))
Benimkini de bi toparlasınlar.....
Devamı için (http://www.alfistiturkey.com/index/topic.asp?TOPIC_ID=8169&FORUM_ID=38&CAT_ID=3&Topic_Title=Alfa+Romeo+100%2E+y%FDl+Kutlamas%FD%2E%2E%2E&Forum_Title=Organizasyon+%26+Bulu%FEmalar%2E%2E%2E)