Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Geleneksel Ankara Buluşması

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

blackgear

Gelen gelemeyen herkesin ayaklarına gönüllerine sağlık, keyifli bir buluşmaydı, Serkan abinin izlediği uçak kazaları belgeselleri uzun süre hafızamda yer edinecek, iyi güldük eylendik. Kıtır mantı da ilginçti, denenmesi gereken bir tad. Ama biraz ağır :D

Mekan için Eren Bey' e, organizasyon için Hürcanıma ayrıca teşekkürler. :alfisti:

h.t

Kadir abi valla herşeyi Eren bey yaptı ben sadece arayıp gün ve sayı verdim , tekrardan teşekkürler :)

@milano75 mehmet abi bekleriz ankaraya :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

147BLACK

Uzun süredir otomobil muhabbetlerine uzak kaldığım için siteye de girmiyordum.. şimdi gördüm "bahsedilmeler" bölümünde...
Sonra yakalarsam bir dahakine.. uzun zamandır koptum ortamdan.  :kahve:
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

JUNIOR

ANKARA BULUŞMASI NE ZAMAN ACABA...?

düşportacı

Hortlattim ama :) gelenekleri severim.Umarım en kısa zamanda bir organizasyon haberi alırız.Hayırlı kandiller.

salimulas

Her pazartesi mini bulusma yapiliyor, Halısaha'ya bekleriz!

düşportacı

You are not allowed to view links. Register or Login
Her pazartesi mini bulusma yapiliyor, Halısaha'ya bekleriz!
Teşekkür ederim.Futbolla aram iyidir muhakkak katılmak isterim fakat 5 ay önce bir halı saha maçında çapraz bağlarım koptu henüz tam iyileşme saglayamadim.Kendimi iyi hissettigimde kadroda boşluk olursa gelmek isterim.

ssg

You are not allowed to view links. Register or Login İzlemeye gelin :)
BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

düşportacı

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login İzlemeye gelin :)
Önümüzdeki hafta tanışmak için gelebilirim.Takımıda analiz etme şansım olur en azından :)

alihsans

Çok yazmasam da forumunuzu uzun süredir takip ediyorum.
Bu sene iftar organizasyonu düşünülüyor mu acaba? Siz Ankaralı Alfista ağabeylerimle tanışmak isterim.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

Doğa Tosun

You are not allowed to view links. Register or Login
Çok yazmasam da forumunuzu uzun süredir takip ediyorum.
Bu sene iftar organizasyonu düşünülüyor mu acaba? Siz Ankaralı Alfista ağabeylerimle tanışmak isterim.
Benim de ilk buluşmam olacak, AlfaRomeo'm olmasa da ruhumda minik bir scudetto var. Beni de kabul ederseniz iştirak etmek isterim. Hayırlı günler
"AlfaRomeo 159 JTDM [url="//dist.plus"]Dist.Plus[/url] Qtronic


"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

h.t

Geçenlerde aklımdan geçti benimde. Yapalım en kısa zamanda


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

halil

You are not allowed to view links. Register or Login
Çok yazmasam da forumunuzu uzun süredir takip ediyorum.
Bu sene iftar organizasyonu düşünülüyor mu acaba? Siz Ankaralı Alfista ağabeylerimle tanışmak isterim.

ali ihsan çok mütevazısın.1624 mesajın var.
yapalım bir iftar etkinliği.iyi olur. :alfisti:
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

OğuzCanAlantor

Aynen yakın zamanda gerçekleştirelim  :yukari-ok:

cem meric

Ciğerci Hakan'a gidelim 😂😂😂

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


147BLACK

Ciğerci Hamza ve Bahattin'i de tavsiye edebilirim. İkisi de zaten aynı kişinin.
Künefesi ise Ankara'nın en iyisi.
Yemek bloğu yazıyorum Facebook'da.
Facebook'unuz var ise sayfayı beğenirseniz sevinirim.
Hamza ve Bahattin'in kritikleri de orada var. :)
You are not allowed to view links. Register or Login
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

cem meric

Ciğerci Hakan'a gidelim derken
Sosyal medya geyiği var şuan,
Ciğerimi söktün Hakan diye ona ithafen yazdım ben

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


dogan48586

2008  147 1.6 distinctive { ROSSO }

147BLACK

You are not allowed to view links. Register or Login
Ciğerci Hakan'a gidelim derken
Sosyal medya geyiği var şuan,
Ciğerimi söktün Hakan diye ona ithafen yazdım ben

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Haa.... hiç haberim yok o tarz bir şeyden.
Sayfayı beğenenler oldu. Onlara da teşekkür ediyorum. :-)
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Ciğerci Hakan'a gidelim derken
Sosyal medya geyiği var şuan,
Ciğerimi söktün Hakan diye ona ithafen yazdım ben

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

pohahahahah abi ya

Kutay

You are not allowed to view links. Register or Login
pohahahahah abi ya
Gülersin tappi :)   ahahah
[url="https://hizliresim.com/2bAebA"]https://hizliresim.com/2bAebA[/url]

98" 156 1.6
99" 156 2.0
99" 166 3.0 Sportronic

h.t

Salı veya çarşamba akşamı kafeste buluşsak mı ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

OğuzCanAlantor

You are not allowed to view links. Register or Login
Salı veya çarşamba akşamı kafeste buluşsak mı ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Yaz beni dostum yapalım epey oldu toplanmayalı

ssg

BMW 1.16i Sportline
Giulietta 1.6 JTDm
-----------------
Eksi Alfalarım
-----------------
MiTo 1.4 MA TCT
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

OğuzCanAlantor

Buluşma yeri :Kafes ( Eskişehir yolu üzerindeki Opetin içinde)
Tarih : 13 Eylül Çarşamba günü
Saat : 6-7 gibi orda oluruz.