çok güzel fotolar .. yine her zamanki gibi estetik
Maşallah allah kaza.bela vermesin inşallah
Gerçekten' de öyle....
Vay, yakışıklı çıkmış benim GTV.
Cengiz Artam'ın Mondial de çok şık...
131 için bişey demiyorum zaten, bugün Volkan Işık bile hayran kaldı...
Fotolar çok güzel. Bu arada Aras senin GTV'nin fotoları bu kadar koyma, nazar değmesin sonra :)
Maaşallah :)
quote:
Fotolar çok güzel. Bu arada Aras senin GTV'nin fotoları bu kadar koyma, nazar değmesin sonra :)
Maaşallah :)
değmez değmez burada herkes yeğeni gibi bakar o arabaya..
quote:
Fotolar çok güzel. Bu arada Aras senin GTV'nin fotoları bu kadar koyma, nazar değmesin sonra :)
Maaşallah :)
Mehmet Abi çekti Bülent 
Ben Mondial'i görünce GTVyi bi kenara atıp indim zaten
Sonra 131 ile turladık biraz. Pek gazlamadık ama o yıllarda bunun benzeri bir 131 ile rallilerde esen Walter Röhrl'ün ve Markku Alen'in arabanın içinde ne kadar keyif aldıklarını ve eğlenmiş olduklarını tahmin etmeme yetti..
Bunun motor sesi değilde, vites geçişlerinde çıkardığı ses inanılmaz geldi bana. Sanki almışın karşına bir adam, zevk için osmanlı tokadını yapıştırdıkça yapıştırıyon yüzüne yüzüne.
Bektaş, o sesler "dog engagement" sesi. Bu şanzımanda bildiğimiz senkromeçler yerine, üzerinde sadece 4 tane büyük tırnakları olan senkromeçler var. Yüksek devirde debriyajsız vites değiştirmek için. Tabii düşük ve orta devirlerdeki vites değişikliklerinde ses ve sarsıntı yaratıyor bu tırnaklar ama müthiş zevkli 1 sestir gerçekten. Mitsubishi ve Subaru gibi modern ralli otomobillerinde de benzer sesi duyabilirsin...
Zaten 131'in aktarma sistemi olağanüstü. Şu yokuşu da böyle kaya kaya çıkabilmemiz de kilitli diferansiyel sayesinde... Hem arkadan itiş hem de kilişt olunca arabanın kontorlü gokart kadar kolay oluyor.