arkadaşlar başına gelen vardır diye soruyorum
uzunca bir zmandır sağ camımda sorun var ama sorundan emin olamıyorum şöyle ki
çoğunluk çalışıyor ama diğer camlar gibi hızlı değil biraz yavaş
canı istediği zaman hiç çalışmıyor açık yada kapalı kalabiliyor tık demiyor
usta açıp baktı motoru falan temizledi yağladı falan biraz hızlandı sadece
şimdi direk motorumu ölmüştür yeni motor mu lazım
yoksa sigortasında falan temazsızlıkmı vardır
eğer motoru öldüyse motor pahalı diye biliyorum muadili var mı (arka camında telin kaldırma telinin dolandığı plastik parça kırılmıştı o zman iyi bir elektrikçiye denk gelmiştim parça albeanın birebir aynısı çıktı 60 a değiştirmişti)
ve ya çıkma cam motoru bulabileceğim yer var mı..
You are not allowed to view links.
Register or Login
arkadaşlar başına gelen vardır diye soruyorum
uzunca bir zmandır sağ camımda sorun var ama sorundan emin olamıyorum şöyle ki
çoğunluk çalışıyor ama diğer camlar gibi hızlı değil biraz yavaş
canı istediği zaman hiç çalışmıyor açık yada kapalı kalabiliyor tık demiyor
usta açıp baktı motoru falan temizledi yağladı falan biraz hızlandı sadece
şimdi direk motorumu ölmüştür yeni motor mu lazım
yoksa sigortasında falan temazsızlıkmı vardır
eğer motoru öldüyse motor pahalı diye biliyorum muadili var mı (arka camında telin kaldırma telinin dolandığı plastik parça kırılmıştı o zman iyi bir elektrikçiye denk gelmiştim parça albeanın birebir aynısı çıktı 60 a değiştirmişti)
ve ya çıkma cam motoru bulabileceğim yer var mı..
abi anlattığın durumda sigorta problemi değil bu kesinlikle.
elektriksel değil mekanik bir problem.
indirip kaldıran tel zamanla bollaşmış olabilir ilk aklıma gelen.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
arkadaşlar başına gelen vardır diye soruyorum
uzunca bir zmandır sağ camımda sorun var ama sorundan emin olamıyorum şöyle ki
çoğunluk çalışıyor ama diğer camlar gibi hızlı değil biraz yavaş
canı istediği zaman hiç çalışmıyor açık yada kapalı kalabiliyor tık demiyor
usta açıp baktı motoru falan temizledi yağladı falan biraz hızlandı sadece
şimdi direk motorumu ölmüştür yeni motor mu lazım
yoksa sigortasında falan temazsızlıkmı vardır
eğer motoru öldüyse motor pahalı diye biliyorum muadili var mı (arka camında telin kaldırma telinin dolandığı plastik parça kırılmıştı o zman iyi bir elektrikçiye denk gelmiştim parça albeanın birebir aynısı çıktı 60 a değiştirmişti)
ve ya çıkma cam motoru bulabileceğim yer var mı..
abi anlattığın durumda sigorta problemi değil bu kesinlikle.
elektriksel değil mekanik bir problem.
indirip kaldıran tel zamanla bollaşmış olabilir ilk aklıma gelen.
ama Volkanım bazen hiç tık demiyor mesela şuan açamıyorum camı yada bazen açıyorum belli süre sonra düğmeye basıyorum tık diye ses geliyor ama hareket yok tel bollaşmış olsada bir şekilde çalışmazmıydı keşke öyle olsada ucuza yırtsak zaten otoprakta dokundurmuşlar canım sıkkın..
sıkma canını abi benim de sağ çamurluğuma anahtarla bir şeyler yapmışlar.. 3 hafta falan oldu, bak hiç lafını bile etmedim burda :)))) sıkmıyorum artık canımı.
yaza doğru kaplatmak için bahane hazır :)
senin dediğin olayın aynısı mı emin olamadım ama şöyle bir durum benim sağ arka camda var.
mesela tuşa basıyorum inmiyor ama motorun sesi geliyor. biraz daha inat edersem cam iniyor.
yukarı kaldırıyorum normal hızıyla yukarı çıkıyor ama araç hareket halindeyken 1-2 parmak açılıyor, sonra park etmeden önce gidip sağ arka kapıyı açıyorum..tekrar camı yukarı kaldırıp elimle camı yukarı ittiriyorum..sıkışma sesi geliyor ve cam oynamaz hale geliyor.
cam filmi yaparken adam bir bakmıştı, biraz maliyetli olabilir abi bu demişti..dedim arkaya oturan yok hiç kasma kalsın öyle :)
You are not allowed to view links.
Register or Login
sıkma canını abi benim de sağ çamurluğuma anahtarla bir şeyler yapmışlar.. 3 hafta falan oldu, bak hiç lafını bile etmedim burda :)))) sıkmıyorum artık canımı.
yaza doğru kaplatmak için bahane hazır :)
senin dediğin olayın aynısı mı emin olamadım ama şöyle bir durum benim sağ arka camda var.
mesela tuşa basıyorum inmiyor ama motorun sesi geliyor. biraz daha inat edersem cam iniyor.
yukarı kaldırıyorum normal hızıyla yukarı çıkıyor ama araç hareket halindeyken 1-2 parmak açılıyor, sonra park etmeden önce gidip sağ arka kapıyı açıyorum..tekrar camı yukarı kaldırıp elimle camı yukarı ittiriyorum..sıkışma sesi geliyor ve cam oynamaz hale geliyor.
cam filmi yaparken adam bir bakmıştı, biraz maliyetli olabilir abi bu demişti..dedim arkaya oturan yok hiç kasma kalsın öyle :)
hemen hemen aynısı motor sesi değilde sigorta sesi gibi tık diyor kalıyor bazen elimle zorluyorum banada maliyetli temizleyelim idare et dediler aman dedim yeter maliyet çıkarmayın ancak h.sonu hava almak için hanım yanlışlıkla bastı öyle kaldı 1 saat arkadakiler dondu gaza basmaya korktum rüzgar girecek diye :D
1 aya kadarda bebişte geliyor yaptırmak şart oldu..
benim ki çizikten fazla göçük var sevgili o.çocuğunu tespit ederim diye 1 haftadır kamerelara baktırıyorum ama an.sını sattığımın yerine 2600 aidat veriyoruz kameranın çözünürlüğü benim aracı seçmeye yetmiyor nasıl iştir bu ya.. 5-6 gün oldu bende yapmadım lafını şu fatihteki adama gitmeyi düşünüyorum göçükler için fiyatlar hakkında bişlgin var mı kasko delinmeden yapıyorlar mı ki?
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
sıkma canını abi benim de sağ çamurluğuma anahtarla bir şeyler yapmışlar.. 3 hafta falan oldu, bak hiç lafını bile etmedim burda :)))) sıkmıyorum artık canımı.
yaza doğru kaplatmak için bahane hazır :)
senin dediğin olayın aynısı mı emin olamadım ama şöyle bir durum benim sağ arka camda var.
mesela tuşa basıyorum inmiyor ama motorun sesi geliyor. biraz daha inat edersem cam iniyor.
yukarı kaldırıyorum normal hızıyla yukarı çıkıyor ama araç hareket halindeyken 1-2 parmak açılıyor, sonra park etmeden önce gidip sağ arka kapıyı açıyorum..tekrar camı yukarı kaldırıp elimle camı yukarı ittiriyorum..sıkışma sesi geliyor ve cam oynamaz hale geliyor.
cam filmi yaparken adam bir bakmıştı, biraz maliyetli olabilir abi bu demişti..dedim arkaya oturan yok hiç kasma kalsın öyle :)
hemen hemen aynısı motor sesi değilde sigorta sesi gibi tık diyor kalıyor bazen elimle zorluyorum banada maliyetli temizleyelim idare et dediler aman dedim yeter maliyet çıkarmayın ancak h.sonu hava almak için hanım yanlışlıkla bastı öyle kaldı 1 saat arkadakiler dondu gaza basmaya korktum rüzgar girecek diye :D
1 aya kadarda bebişte geliyor yaptırmak şart oldu..
benim ki çizikten fazla göçük var sevgili o.çocuğunu tespit ederim diye 1 haftadır kamerelara baktırıyorum ama an.sını sattığımın yerine 2600 aidat veriyoruz kameranın çözünürlüğü benim aracı seçmeye yetmiyor nasıl iştir bu ya.. 5-6 gün oldu bende yapmadım lafını şu fatihteki adama gitmeyi düşünüyorum göçükler için fiyatlar hakkında bişlgin var mı kasko delinmeden yapıyorlar mı ki?
fiyatları biraz tuzlu ama hak ediyor.
gerçi şöyle bir şey var, büyük bir göçük değilse, komple tamponu boyat gitsin...boyadan sayılmaz araç satışıda tampon boyası.
sen camı kaldırma tuşuna basarken elinle yukarı doğru da ittir..kapanacak.
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
sıkma canını abi benim de sağ çamurluğuma anahtarla bir şeyler yapmışlar.. 3 hafta falan oldu, bak hiç lafını bile etmedim burda :)))) sıkmıyorum artık canımı.
yaza doğru kaplatmak için bahane hazır :)
senin dediğin olayın aynısı mı emin olamadım ama şöyle bir durum benim sağ arka camda var.
mesela tuşa basıyorum inmiyor ama motorun sesi geliyor. biraz daha inat edersem cam iniyor.
yukarı kaldırıyorum normal hızıyla yukarı çıkıyor ama araç hareket halindeyken 1-2 parmak açılıyor, sonra park etmeden önce gidip sağ arka kapıyı açıyorum..tekrar camı yukarı kaldırıp elimle camı yukarı ittiriyorum..sıkışma sesi geliyor ve cam oynamaz hale geliyor.
cam filmi yaparken adam bir bakmıştı, biraz maliyetli olabilir abi bu demişti..dedim arkaya oturan yok hiç kasma kalsın öyle :)
hemen hemen aynısı motor sesi değilde sigorta sesi gibi tık diyor kalıyor bazen elimle zorluyorum banada maliyetli temizleyelim idare et dediler aman dedim yeter maliyet çıkarmayın ancak h.sonu hava almak için hanım yanlışlıkla bastı öyle kaldı 1 saat arkadakiler dondu gaza basmaya korktum rüzgar girecek diye :D
1 aya kadarda bebişte geliyor yaptırmak şart oldu..
benim ki çizikten fazla göçük var sevgili o.çocuğunu tespit ederim diye 1 haftadır kamerelara baktırıyorum ama an.sını sattığımın yerine 2600 aidat veriyoruz kameranın çözünürlüğü benim aracı seçmeye yetmiyor nasıl iştir bu ya.. 5-6 gün oldu bende yapmadım lafını şu fatihteki adama gitmeyi düşünüyorum göçükler için fiyatlar hakkında bişlgin var mı kasko delinmeden yapıyorlar mı ki?
fiyatları biraz tuzlu ama hak ediyor.
gerçi şöyle bir şey var, büyük bir göçük değilse, komple tamponu boyat gitsin...boyadan sayılmaz araç satışıda tampon boyası.
sen camı kaldırma tuşuna basarken elinle yukarı doğru da ittir..kapanacak.
yok ya ittirme ilede çıkmıyor..
keşke tampon olsa ona hiç acımıyorum hemen boyatırım bu tamponun üstünde arka lastiğin üstü
Havalar sogudugundan beri benim camlarda yavas acilip kapaniyor.Araba isindikca hizlaniyor :) Yazin yoktu boyle bisey.
Cam telinin icini yaglamadiysaniz sudan paslanip tel 'dis telin icinde sikisip kaliyor,bende sizin olayla karsilastim ve yukari asilirken teli kopardim..sonra bisiklet fren teli ile tekrar tamir edip taktim,butun yaz sorunsuz calisti..sizin sorununuz bu.telin,pasdan dolayi dis telle sikismasi
You are not allowed to view links.
Register or Login
Cam telinin icini yaglamadiysaniz sudan paslanip tel 'dis telin icinde sikisip kaliyor,bende sizin olayla karsilastim ve yukari asilirken teli kopardim..sonra bisiklet fren teli ile tekrar tamir edip taktim,butun yaz sorunsuz calisti..sizin sorununuz bu.telin,pasdan dolayi dis telle sikismasi
aklımda olsun bu :)
tapatalk
You are not allowed to view links.
Register or Login
Cam telinin icini yaglamadiysaniz sudan paslanip tel 'dis telin icinde sikisip kaliyor,bende sizin olayla karsilastim ve yukari asilirken teli kopardim..sonra bisiklet fren teli ile tekrar tamir edip taktim,butun yaz sorunsuz calisti..sizin sorununuz bu.telin,pasdan dolayi dis telle sikismasi
teşekkürler en iyisi servis yerine bir camcı bulmak galiba