Herkese merhaba. 159 JTDM otomatik aracım var. Sakin kullanımda hiçbir problem yok. Gazı egzoz homurtusunu duyacak kadar ani köklemelerde, 4000 devirlere ani çıkışlarda turboya birşeyler oluyor basınç göstergesi yarıya bile çıkamıyor, araç çekişten düşüyor. Aracı stop edip çalıştırdığımda eski haline, normale dönüyor. Sorun nedir acaba. Şimdiden teşekkürler.
Merhaba araçta anladığım kadarı ile yığılma oluyor basın kaçağı olabilir yada maf sensöründen olabilir basınç sensöründen olabilir en güzeli önce cihaza bağlatıp arıza koduna bakmak cihaz görmez ise turbocu el yordamı ile basınç kontrol etmesi.
Sorun çözüldü. Turbo sıfırlandı ve düzeldi.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Sorun çözüldü. Turbo sıfırlandı ve düzeldi.
Gecmiş olsun sıfır turbo fiyatı ne kadar a cıktı.
900 tl
You are not allowed to view links.
Register or Login
900 tl
Revizyon rakamı sanırım.
ASUS_X00ID cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
900 TL, turbo revizyonu işi olsa gerek. Sıfır turbo herhalde 3000 liradan aşağı değildir. Nerede yapıldı işlem? İşyerinin telefonunu verirseniz ileride konuyu okuyanlara faydası olabilir.
Yapılan işlem revizyon, turbonun içindeki parçalar yenilendi, 900 TL'ye sıfır Turbo imkansız tabi
Merhaba. Benim bir sorum olacak. Aracım 2011, 1.9jtd distinctive plus+qtronic. Araçta dpf+egr iptali ve remapste yapilmiş stage 1 yazilim var. tüm turbo hortumlari, map sensoru, hava akiş metre vs yenilendi. Ust devirlerde 3.000-3.500lerde turbo neredeyse 1.6ya kadar geliyor fakat vitea n ve p konumunda 4000devire kadar gaz verdiğimde turbo basinci 0,8e yanaşmiyor bile. Bu tip sorunu yaşayan oldu mu? Yolda giderken de alt devirlerde yiğilma var ama devri bulduğu zaman sorun yok... Benzer sorunu yaşayanlar varsa ve bilgi verebilirse çok memnun olurum
159 veya turbo uzmanı degilim.
Ama boşta veya parkta boş yere turboyu zorlamamak icin bir düzenleme yapılmış olabilir belki.
RMX2151 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
merhaba. geri dönüş için teşekkürler. aslında ben de öyle olabileceğini düşünmüştüm ama birkaç arkadaşla konuştum ve bahattin ustanın da teyit ettiğine göre, boştayken 3.000-4000e kadar gaz verdiğinde en az 0,8 veya 1 bara kadar çıkması gerekiyormuş. bakalım artık, birgün bırakacağım bahattin ustaya bulacağız sorunu inşallah, intercooler kısmından da kaçak yapıyor olabilir demişti çünkü. önemli bir şey değildir inşallah çünkü bayağı cansız 3.000 devire kadar. 3000den sonrası ise maşallah kıvamında ilginç bir şekilde :)
Sensör, hortum vs. arızası da olamaz mı? :kahve:
You are not allowed to view links.
Register or Login
Merhaba. Benim bir sorum olacak. Aracım 2011, 1.9jtd distinctive plus+qtronic. Araçta dpf+egr iptali ve remapste yapilmiş stage 1 yazilim var. tüm turbo hortumlari, map sensoru, hava akiş metre vs yenilendi. Ust devirlerde 3.000-3.500lerde turbo neredeyse 1.6ya kadar geliyor fakat vitea n ve p konumunda 4000devire kadar gaz verdiğimde turbo basinci 0,8e yanaşmiyor bile. Bu tip sorunu yaşayan oldu mu? Yolda giderken de alt devirlerde yiğilma var ama devri bulduğu zaman sorun yok... Benzer sorunu yaşayanlar varsa ve bilgi verebilirse çok memnun olurum
Arşivimde bir videom vardı ben de denemiştim. 0.8'in tam üstüne kadar basıyor boştayken.
evet tam basması gerekiyormuş. zaten dediğim gibi alt devirlerde yok gibi, bazen toparlıyor kendi kendine... kaldı ki yazılımdan sonra hiç bunların olmaması gerekiyordu ama bir ara bahattin abiye götürüp baktıracağım
You are not allowed to view links.
Register or Login
Sensör, hortum vs. arızası da olamaz mı? :kahve:
turbo ile ilgili bütün hortumları değiştirdim. sıfır sensörler de taktık ama sonuç aynı :(