Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Direksiyonu sağa ve sola tam kırdığımda tak diye ses

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

oguzmelih

Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak alfa romeo 156 2005 model aracim park halinden hareket etmeye başladığımda direksiyonu tam sağ veya sol yaptığımda alt taraftan taş sıçraması gibi ses geliyor aceba nedendir. yardımlarınızı bekliyorum.

Musty

orhan usta'ya bi gösterin isterseniz bursa'da ikamet ediyorsanız..

oguzmelih


Musty

bizde bursadayız hoşgeldiniz foruma yakın bir zamanda bursa buluşması düzenliyeceğiz sizide bekleriz.
forumdaki servisler kısmından bilgilerine ulaşabilirsiniz küçük sanayide yeri.

oguzmelih

hosbulduk inşallah katiliriz bi aksilik cikmazsa

peki sen goturdun mu bu orhan ustaya. aceba sorun neden kafayi yemek üzereyim

Inan

Bende de aynı problem vardı .Bazen de fren sıktığımda oluyordu.Aracın altına eğildim ve ön sol tekerin şaseyle olan bağlantı yeri (tam tarif edemiyorum)  salıncakmı var orda ? her neyse işte bağlantı noktasının  oraya çakıl taşı kaçmış..direksiyonu  kırdığımda baya bi takırtı yapıyordu...el yordamı ile taşları çıkarttım...düzeldi.