Aracım 96.000 km de. Aracı çalıştırdığında motor titriyor rölantide sabit herhangi bir tekle e veya düşme kalkma yok ama araç içinden hissedilir derecede titreme var. Sebebini merak ediyorum. Çekişte de bi sıkıntım yok ya da tekleme. Benzer bi olay yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim.
Sadece tahmin ediyorum, motor kulağında sıkıntı olabilir.
Motor kulağı çok yüksek ihtimal 8)
Yarın götüreceğim bakalım. Enjektör falan çıkmasında.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Yarın götüreceğim bakalım. Enjektör falan çıkmasında.
Ne çıktı sonuç?
VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Valla volan dediler yaylı volan var dediler ama henüz değiştirmedim biraz araştırdım Turgay usta varmış sanırım bi de ona götüreceğim. Yani volandan yapma olasılığı var mı bilmiyorum açıkçası.
titreme sorununuz çözüldü mü merak ediyorum. aynı sorun bende de var. ben 3 takozu da değiştirdim ancak tamamen geçmedi. rolantide bu sorunu yaşıyorum giderken bir problem yok. volanttan ses de geliyor ama bu denli titreme yaptırır mı bilemedim.
You are not allowed to view links.
Register or Login
Aracım 96.000 km de. Aracı çalıştırdığında motor titriyor rölantide sabit herhangi bir tekle e veya düşme kalkma yok ama araç içinden hissedilir derecede titreme var. Sebebini merak ediyorum. Çekişte de bi sıkıntım yok ya da tekleme. Benzer bi olay yaşayan varsa yardımcı olursa sevinirim.
Selamlar,
Bende de 2015 dizel var, rolantide sağ ayna az da olsa görünür şekilde titriyordu. Son bakımda triger, V ve devirdaim değişti. Motor kulağı da yorulmaya başlamış bir sonraki bakıma değiştiririz dedik.
Kayışlar ve gergiler gibi hareketli parçalar değiştiği için de olabilir, motor kulağı sökülüp takıldığı için de etkisi olabilir bilemiyorum. Bakımdan sonra aynadaki titreme gitti.
Aracınızın triger değişimi ne zaman yapılmış bilginiz var mı?
Triger bakımı yapıldıktan sonra titreme olduysa triger değişimi esnasında motor takoz bağlantısının motor üzerinde kalan kısmının uzun vidasını sökebilmek için(şase ucuna denk geliyor) motor aşağıya yukarıya esnetildiyse (esnetmeden çıkmıyor) diğer taraftaki(şanzıman tarafı) yorgun takozu yırtıp zarar vererek titremeye yol açabiliyor. Öncesinde titreme varken triger değişimi sonrası takoz takıldıktan sonra düzelebiliyor (takoz takılırkenki motorun eğimi de önemli) Takozların kauçuk kısmı çökme yapıyor zamanla ağırlık merkezi yönünde. Yükü ufak ufak diğerlerine kaydırabildikçe kesebilir bir süre daha. Şahsi tecrübelerim bu şekilde.. :alfisti:
Valla traktörden hallice idi benimki de... 2.4 çok daha sessiz ve sarsıntısız çok şükür.. İlk şükrettiğim şey de bu olmuştu alınca 8)