Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



120'den Sonra Sarsıntı ve Direksiyon - Gövde - Araç Titremesi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

aymen

Merhaba arkadaşlar,
Giuletta aracımı alalı çok olmadı. 2 hafta falan oldu ve aldığım kişi rot - balans ayarı yaptırmamı söylemişti. Rot ayarına baktırdım hiç sorun çıkmadı  bugün ilk defa otobana girdim. 100 km üstü sarsıntı yapmaya başladı 120-140 gibi çok daha fazla sarsmaya başladı. Rot ayarında sorun yok . Lastikler iyi değil ama bitik lastikler de değil. Aldığım kişi jantlar yamulmuş olabilir dedi ya da rot - balanstandır dedi. Rot tamam ama balans baktırmam gerek galiba ve jantlar yamulmuş olabilir mi? 18 in. 8C jantım var. Dışardan bir şey gözükmüyor bir yamulma göremedim ama . Sizce sorun ne olabilir ve jantlar alaşımlı jant mı ? Çelik değil mi ? Yamulma olabiliyor mu jantlarda

fikri.şakar

Balanstan yapabilir. Jantlarda yamukluk varsa balansta belli olur. Ön takımla ilgili parçalarda yapabilir.lastikte yapabilir.

ysbilgin

Bahsettiğiniz titreşim balanstan olur, jant eğriliği de neticede balansı bozan bir durum. Rotçuya titrediğini söylediğinizde balans yapalım demediler mi?
Hayat sıkıcı otomobillere binmek için çok kısa!

aymen

Rot mu yaptırmak istiyorsun balans mı dedi. Ben de sağa sola çekme var diye sadece rot dedim. Titreme olduğunu 120 yi geçince fark ettim. Aracı yeni aldım. Ön takımlar falan sağlam çıkmıştı expertizde

marambo

Merhaba,

Ben bir hafta önce hissettim aynı problemi, bende 110 gibi başlıyor, 160 da kesiliyor titreme. Aracımda multiair sorunlu.Vites-devir farketmiyor. Gazdan ayağımı çekince titreme kayboluyor. Turbo basıncı normal. Ben sorunun multiair olduğunu düşünüyorum.

aymen

Benim araç multiair versiyonu da değil. Bakalım bir göstereyim. Lastikler de çok iyi değil. Ondan da olabilir.

SkY

lastiklerde diş görünse de zamanla tabanlarında sıkıntı olabiliyor.tabi benim bahsettiğim balans ayarı sonrası hala devam eden titreşimler için.kendi giu mda ,pirelli p7 lerimde başıma geldi.jantlar düzgü ve balansları tam olsada sürekli bir titreşim ve çekme vardı.yeni lastik aldım şimdi ok gibi gidiyor extra rot vs yapılmadan

ysbilgin

Multiair'in titreşimi ile balans titreşimi farklıdır, hissedilmesi lazım normalde aradaki farkın.
Hayat sıkıcı otomobillere binmek için çok kısa!

murat

Jantta gözle görülebilecek bir yamulma olursa çok çok daha büyük sorunlar yaşarsınız, kısacası kumpas ölçüleri ile ölçülebilecek yamulmalar o titreşimlere yol açar. Burada soru şu: Yüksek sürate çıkıp boşa aldığımızda da titreşim sürüyor mu? Eğer öyle ise sürtünme veya aktarma ile ilgili sorun, değilse makina-motor kaynaklı
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)
Giuilietta 1.6 JTD (2015)