Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giuletta Gaz Yememe ve Servis

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

aillei

Merhabalar, foruma yeni uye oldum. Yaklasik iki hafta once 2011 model manuel distinctive bir giuletta aldım ve cok severek kullanıyorum. Km 200,000de ve onceki sahiplerini bildigim bakımlı bir arac. Lakin bugun basima bir is geldi tam da zurnanın zırt deliginde geldi. Cumartesi gunu dugunum var ve esimin memleketinde giresundayım. Son iki uc gundur aracta motor sogukken 1500 devir civarinda tekleme oluyordu, su dugun isi gecsin baktırırım diyordum. Bugun kayınpederin yayladaki evine cikarken hafif dik bir yokusta araba 2de gaz yememeye basladı, yavas yavas devir dustu, 1e alıp biraz devir yaptım kendine geldi tekrar 2ye aldıgımda devir tamamen sondu. Hemen kenara yanasıp stop ettim,edis o edis. Var mı bilmiyorum ama sanırım motor kendini korumaya aldı mars basıyor ama kesinlikle almıyor araba. Mazot pompasını deneme amaclı hortumu sokup Kontagı cevirdim mazot baya tazzikli fiskirdi. Yakıt basınc sensoru olabilir mi diye dusunuyorum. Yarın sabah erkenden kaskonun cekicisi gelip trabzondaki yetkili servis tunalar otomotive goturecek aracı. Kaskonun goturdugu yerde tamirat zorunlu mu bilmiyorum da eger degilse forumdaki karadenizli abilerimden kardeslerimden servis tavsiyesi de alabilirim yabancısıyım pek bilmiyorum buraları. Yorumlarınızı ve yardımlarınızı bekliyor, hepinizi tekrar selamlıyorum. Umarım arıza baslıgındaki son mesajım olur 😀

Dellobaltino

Aracınız benzinli mi dizel mi belirtirseniz ona göre yorum yapılır.
Edit:Mazot pompası dediğinize göre dizel sanırım araç. Herhangi bir hata mesajı aldınız mı?

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Dellobaltino

Mazot pompası ya da enjektör kaynaklı olabilir. Marş motorunun kömürü bitmiş olabilir. Yakıt basınç sensörü kaynaklı olabilir. Yedek anahtarla çalıştırmayı deneyin immobilizerde sorun olabilir. Aklıma ilk gelen bunlar

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


aillei

Merhaba, arac dizel evet. Henuz cihaza baglanmadigindan hata kodunu bilmiyoruz sabah servise cekince belli olacak. Sadece motor ariza isigi yaniyor ve kontak cevirince mars basiyor fakat araba calismiyor. Immobilizer yurur haldeyken yavas yavas gaz kesip stop ettirır mi? Yarin bir de yedekle calistirmayi deneyeyim o halde. Enjektorler 20bin km once degistirildi bu arada. Benim de aklima bir tek mazot pompasi ve yakit basinc sensoru geliyor umarim az masrafli olandir 😀

Onurkaymaz

Immobilizer ile ilgili olacağını hiç sanmam zira araba çalıştıktan sonra bir işi kalmıyor, devreden çıkıyor. Büyük ihtimalle arıza kodunu aldığınızda mevzu çözülür. Farklı bir yerlerden mazot aldıysanız pompanıza veya enjektörlerinizden birine zarar vermiş olabilir. Dizel bir motor bu şekilde giderken arıza verip azalarak tükeniyor sonra da tekrar çalışmıyorsa ve ters köşe bir sensör arızası değilse büyük ihtimalle yakıt püskürtme sistemidir bence.

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhaba, arac dizel evet. Henuz cihaza baglanmadigindan hata kodunu bilmiyoruz sabah servise cekince belli olacak. Sadece motor ariza isigi yaniyor ve kontak cevirince mars basiyor fakat araba calismiyor. Immobilizer yurur haldeyken yavas yavas gaz kesip stop ettirır mi? Yarin bir de yedekle calistirmayi deneyeyim o halde. Enjektorler 20bin km once degistirildi bu arada. Benim de aklima bir tek mazot pompasi ve yakit basinc sensoru geliyor umarim az masrafli olandir 😀

Onurkaymaz

Hocam marş motoruna nasıl bağlandı iş.  :D :D

You are not allowed to view links. Register or Login
Mazot pompası ya da enjektör kaynaklı olabilir. Marş motorunun kömürü bitmiş olabilir. Yakıt basınç sensörü kaynaklı olabilir. Yedek anahtarla çalıştırmayı deneyin immobilizerde sorun olabilir. Aklıma ilk gelen bunlar

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

aillei

P0340 eksantrik mili pozisyon sensoru sinyal karsilastirmasi hatali diye bir hata kodu aldik da gergin bir bekleyis hakim😀 sensoru bir cihaza baglayip denediler arac calisti gibi gordum ama iceri giremiyorum ne donuyor bilmiyorum perde arkasinda 😀

Onurkaymaz

Umarım sensör arızasıdır da 500 600 lira ile kurtarırsınız.

You are not allowed to view links. Register or Login
P0340 eksantrik mili pozisyon sensoru sinyal karsilastirmasi hatali diye bir hata kodu aldik da gergin bir bekleyis hakim😀 sensoru bir cihaza baglayip denediler arac calisti gibi gordum ama iceri giremiyorum ne donuyor bilmiyorum perde arkasinda 😀

aillei

You are not allowed to view links. Register or Login
Umarım sensör arızasıdır da 500 600 lira ile kurtarırsınız.

Saniyorum degil. Spreyle calisiyor ama geri stop ediyor sokulup bakilacak

Dellobaltino

You are not allowed to view links. Register or Login
Hocam marş motoruna nasıl bağlandı iş.  :D :D
Başka birşeye bağlayın siz de

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Onurkaymaz

Bağlayalım. Spreyle çalışıp geri stop etmesini de göz önünde bulundurarak mazot borularında filtrede vs hava yapacak bir delik olabilir.


You are not allowed to view links. Register or Login
Başka birşeye bağlayın siz de

VTR-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

aillei

Guncelleme yapalim. Ariza tespit edilemedi. Sensor arizasi giderildigi halde ayni sikinti devam edince sorun beyinde diye soylediler. Tamir olabiliyormus sanirim sokup durumuna bakacaklar trabzonda tamir yapabilirlerse duzeltip takacaklar yapamazlarsa ankaraya gidecek. Biriniz basimi oksayip olur kocum oyle seyler derse cok makbule gecer :(

stan

Araç sente atlamış da olabilir. Bir kaç hafta önce dizel Giulietta'sı olan bir arkadaşımızın da aynısı başına geldi, 2 hafta boyunca araç sanayideydi, beyinden, enjektörüne, pompasına kadar her şeyine bakıldı, bir şey bulunamadı.

En son sente kontrol edilince sente atlandığı anlaşıldı.

Arkadaş da aracını normal kullanırken, ilk etapta araçta çekişten düşüş yaşadı, ertesi gün de araç hiç bir şekilde marş basmasına rağmen motor çalışmıyordu.

uzun lafın kısası, muhakkak senteyi kontrol ettirin.

ealprsln

şu ana kadar olası yaklaşım You are not allowed to view links. Register or Login 'in ki, umarım sente atlamamıştır. Silindir üst kapak sökülüp subap vs bakıldı mı?
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

aillei

You are not allowed to view links. Register or Login
Araç sente atlamış da olabilir. Bir kaç hafta önce dizel Giulietta'sı olan bir arkadaşımızın da aynısı başına geldi, 2 hafta boyunca araç sanayideydi, beyinden, enjektörüne, pompasına kadar her şeyine bakıldı, bir şey bulunamadı.

En son sente kontrol edilince sente atlandığı anlaşıldı.

Arkadaş da aracını normal kullanırken, ilk etapta araçta çekişten düşüş yaşadı, ertesi gün de araç hiç bir şekilde marş basmasına rağmen motor çalışmıyordu.

uzun lafın kısası, muhakkak senteyi kontrol ettirin.

Keske daha once haberimiz olsaydi. Evet sorun buymus ama motorda herangi bir problem yokmus. Yine de duzeltip testlerini yapacaklar. Umarim motor yenilemek zorunda kalmayiz dugun nedeniyle aracin basinda da duramiyorum ne oluyor ne bitiyor anca telefonla haber alabiliyorum