Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Şanzıman Takozu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Baskan

Bu aralar yeni bir şey fark ediyorum, sanki daha önce yoktu gibi.
Rampa çıkarken vites değiştirdiğimde veya düşük vites yüksek devir ayağımı gazdan çektiğimde araç silkeleniyor. Bu esnada lak lak ses yapıyor, şanzıman takozundan şüpheleniyorum birde size sorayım dedim..

Ve yine farklı bir durum, yokuş kalkış frenleri sanki salmıyor vuu şeklinde ses yapıyor kalkarken, acaba bu ses te şanzıman takozu yüzünden olabilirmi ?

ozoozo

2. Söylediğin bazen bende de oluyor abi , evin önü rampa 2 araba zor geçiyor bazen durup yol veriyorum , haliyle otomatik tutuyor kendisini gaza bastığımda hafiften dediğin ses geliyor. Ben normal karşılıyorum hani araç gittiğine emin olana kadar tam olarak bırakmıyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

berkaykcr

Dizellerde o olay daha cok var abi Özdemir de bahsetmiş :)


Giulietta Smoked
Smoke Giulietta

Baskan

You are not allowed to view links. Register or Login
Dizellerde o olay daha cok var abi Özdemir de bahsetmiş :)


Giulietta Smoked

2 hadi tamam da 1. söylediğim varmı sizin araçlarda ?

Lbe

#4
Abi ikiside var bende.Akota bunun için garanti kapsamında diferansiyelden bi kaç parça değiştirdi.Babam düzeldi desede bence sorun hala devam ediyor ama eskisine göre daha iyi.Bende aldığımdan beri vardı ama.Sanki debriyajda boşluk var gibi insanı acemileştiriyor

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Alfadanadam

Ben de gaza basıp çekmelerde boşluk var hissi yaşıyorum. Servise gittiğimde teste çıkıp gösterdim ama sen fazla hassassın bu normal dedi usta.
Bir dahaki sefere gene diretecem ama :)

Hill-holder'a lanet olsun diyorum başka bişi demiyorum. Yok mu bunu kapatmanın bir yolu.

Oğuz

Hill-holder sıkıntısı bende de var, özellikle geri geri yokuşta park etmeye çalışırken deli gibi uğulduyor.
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

Lbe


You are not allowed to view links. Register or Login
Ben de gaza basıp çekmelerde boşluk var hissi yaşıyorum. Servise gittiğimde teste çıkıp gösterdim ama sen fazla hassassın bu normal dedi usta.
Bir dahaki sefere gene diretecem ama :)

Hill-holder'a lanet olsun diyorum başka bişi demiyorum. Yok mu bunu kapatmanın bir yolu.

Abi merkez değiştirtti benim parçayı diye You are not allowed to view links. Register or Login değiştiğini hatırlamıyorum ama Abarth marka takıldı


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi