Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Teknik Bilgiler, Teknik Yardım => Konuyu başlatan: hozcan - 28 Temmuz 2015, 19:15:05

Başlık: Alfa 156 - AUX Problemi
Gönderen: hozcan - 28 Temmuz 2015, 19:15:05
arkadaşlar merhabalar, bir sorum olacak aşağıda linkini verdiğim ürün;
http://www.amazon.com/Adapter-Lancia-Iphone-Klinke-Stecker/dp/B00XKV6JP6 (http://www.amazon.com/Adapter-Lancia-Iphone-Klinke-Stecker/dp/B00XKV6JP6)
aux sorunumu çözer mi?

yoksa

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-ses-sistemleri-muzik-calar-oto-teyp-audiosystem-05-11-alfa-romeo-spider-teybine-usb-sd-aux-aparati-217783858/detay (http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-oto-ses-sistemleri-muzik-calar-oto-teyp-audiosystem-05-11-alfa-romeo-spider-teybine-usb-sd-aux-aparati-217783858/detay)

bu aleti almam şart mı?


deneyen varsa bilgilendirirse sevinirim. teşekkürler..
Başlık: Ynt: Alfa 156 - AUX Problemi
Gönderen: tolga_ozhan - 28 Temmuz 2015, 20:19:22
Basit aux kablosu işe de aux imkanına kavuşabilirsiniz falat ikinci linkte paylaştığınız ürün ve benzerleri çok daha fonksiyonel.
Bütçe müsaitse dijital changer'ı öneririm.
Başlık: Ynt: Alfa 156 - AUX Problemi
Gönderen: rain man - 28 Temmuz 2015, 21:07:25
147 için 2.sini kullanıyorum. Çok yüksek ihtimalle teyplerimiz aynı veya benzerdir. Usb-aux-sd card hepsini destekliyor. Tek numarası usb ile sd kartta dosya isimlerine cd01 cd02 tarzında isim vermek. İçine dilediğiniz kadar mp3 atabiliyorsunuz. İlk ürün de makulmuş ama denemedim bilmiyorum.
Başlık: Ynt: Alfa 156 - AUX Problemi
Gönderen: hozcan - 31 Temmuz 2015, 11:55:47
Bilemedim ya :/ biraz daha beklemem gerekecek maddi durumlar... Teşekkürler alakanıza arkadaşlar
Başlık: Ynt: Alfa 156 - AUX Problemi
Gönderen: KUY65 - 31 Temmuz 2015, 17:11:53
ben radyocuda sormuştum bu 1. olayı. Eğer teyp auxunuz olmasa da aux moduna geçebiliyorsa üstteki kadar basit. Yoksa 2. şart. Mitonun teypte direk aux olmadığı için 1.si olmuyor malesef. Yakın zamanda 200 tl verip 2. cihazı alıcam ben de mecburen. 156 da durum nedir bilmiyorum, teybin modlarını deneyin, cd-radyo falan geçiş yaparken birde aux varsa 1. si olur :)
Başlık: Ynt: Alfa 156 - AUX Problemi
Gönderen: hozcan - 02 Ağustos 2015, 17:46:15
malesef yok :/ demek ki 2. alınacak :) teşekkürler