Arkadaşlar alfa aracımı alalı 2 ay oldu kumanda açıp kapatmıyor yetkili servise gittim code kartı istediler araçta ne yedek var ne kart onlarda fabrikadan code kartı siparişi verdikten 1hafta sonra kart geldi servis de 4 saat beklememin ardından anahtar olmadı yapacak biseylerinin olmadığını söyledi bilen varsa bir yardımcı olabilirmi.saygilar