Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



MK2 156-147 beyaz kadran

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ozkan1983

merhaba arkadaslar 10 gundur kafama yatacak alfa arıyorum gönlüm bi 147 ye bi 156 ya kayıyor karar veremedim bir türlü ama ikisindede olmazsa olmaz beyaz kadran.diyelim keseme uygun bi alfa buldum ama kadranı siyah değiştirebilme şansım var mı turkiye sınırları içerisinde.(önceki konulara baktım umarım daha önce açılmamıstır)

ugursahin90

You are not allowed to view links. Register or Login

Rakamlar bu şekilde çıkmacılarda kolay bi şekilde bulabilirmisiniz bilmiyorum ama

ozkan1983

bu sekilde biraz tuzlu olacak gibi :o

ugursahin90

Sadece bu sitede fiyat bulabildim ben ama illaki daha ucuza satan bir yer vardır beyaz kadran benim içinde vazgeçilmezdi nihayetinde araya taraya beyaz kadranlı ve sunrooflu bi araba buldum aldım ama bu seferde km sinde bir sürü oyun çıktı madem daha almadınız aracı beyaz kadrandan hatta kaportadan önce km sine baktırmanızı tavsiye ederim sizinde canınız yanmasın benim gibi :'(

ozkan1983


ugursahin90

aracın km sini düşürmüşler tabi ben bunu fark etmeden önce araca tüp taktırdım bakım yaptırdım yeni lastik falan aldım aracı aldığım fiyat bir anda arttı tabi sonra aldığım yeri aradım telefonda baya bi atıştık daha sonra aracı almayı kabul etti söylediği rakamda biraz zarar ediyordum ama yinede kabul ettim o gazla taa ankaradan izmire gittim buseferde oraya gidince yan çizmeye başladı bir kısmı nakit bir kısmı çek olsun diye çek girince işin içine bulaşmak istemedim mahkeme falanda baya uğraştırıcı işler sonuçlanması çok uzun sürüyormuş mahkeme sonuçlanana kadar ben 159 a geçiş yapmış olurum oyüzden şimdilik sineye çektik olayı. Kısacası benden size tavsiye alacağınız arabayı mutlaka ama mutlaka yetkili servise götürün biraz fazla para alıyorlar arabayı incelemek için ama herşeyini biliyorlar arabanın tramer e falan güvenmeyin hikaye oda ben ona güvenerek aldım.

ozkan1983

geçmiş olsun teşekkür ederim

alfa38

Geçmiş olsun nasıl anladınız? , ne kadar çekmiş ler?

tolga_ozhan

You are not allowed to view links. Register or Login
aracın km sini düşürmüşler tabi ben bunu fark etmeden önce araca tüp taktırdım bakım yaptırdım yeni lastik falan aldım aracı aldığım fiyat bir anda arttı tabi sonra aldığım yeri aradım telefonda baya bi atıştık daha sonra aracı almayı kabul etti söylediği rakamda biraz zarar ediyordum ama yinede kabul ettim o gazla taa ankaradan izmire gittim buseferde oraya gidince yan çizmeye başladı bir kısmı nakit bir kısmı çek olsun diye çek girince işin içine bulaşmak istemedim mahkeme falanda baya uğraştırıcı işler sonuçlanması çok uzun sürüyormuş mahkeme sonuçlanana kadar ben 159 a geçiş yapmış olurum oyüzden şimdilik sineye çektik olayı. Kısacası benden size tavsiye alacağınız arabayı mutlaka ama mutlaka yetkili servise götürün biraz fazla para alıyorlar arabayı incelemek için ama herşeyini biliyorlar arabanın tramer e falan güvenmeyin hikaye oda ben ona güvenerek aldım.

Öncelikle geçmiş olsun. Umarım problemsiz bir şekilde içinize sinerek kullanırsınız aracı.
Bu arada ekspertiz için sadece yetkili servise gerek yok. Büyük şehirler için geçerli tabii ki bu. Aynı kifayete sahip bir çok özel servis mevcut. Aracın ECU kilometresini vs... görebilmek mümkün zaten.
Bu arada beyaz kadaranı ebay üzerinden bulabilirsiniz. Bunun için komple devir ve hız saatlerini değiştirmenize gerek yok.
Ayrıca çıkma Alfa Romoe parçası satan yerlere sorun derim. Makul bir ücret karşılığı saatleri değiştirmeden sadece kadranları değiştirmeyi kabul edebilirler.

ugursahin90

teşekkürler araçta şu an için sorun yok bakımlı kullanmış eski sahibi yaklaşık 100.000 km kadar düşürmüşler km yi cihazlı ecudan bakılmadı servis kayıtlarından çıktı km eski sahibi yetkili servise götürüyormuş aracı oradan bulduk.

ozkan1983

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
aracın km sini düşürmüşler tabi ben bunu fark etmeden önce araca tüp taktırdım bakım yaptırdım yeni lastik falan aldım aracı aldığım fiyat bir anda arttı tabi sonra aldığım yeri aradım telefonda baya bi atıştık daha sonra aracı almayı kabul etti söylediği rakamda biraz zarar ediyordum ama yinede kabul ettim o gazla taa ankaradan izmire gittim buseferde oraya gidince yan çizmeye başladı bir kısmı nakit bir kısmı çek olsun diye çek girince işin içine bulaşmak istemedim mahkeme falanda baya uğraştırıcı işler sonuçlanması çok uzun sürüyormuş mahkeme sonuçlanana kadar ben 159 a geçiş yapmış olurum oyüzden şimdilik sineye çektik olayı. Kısacası benden size tavsiye alacağınız arabayı mutlaka ama mutlaka yetkili servise götürün biraz fazla para alıyorlar arabayı incelemek için ama herşeyini biliyorlar arabanın tramer e falan güvenmeyin hikaye oda ben ona güvenerek aldım.

Öncelikle geçmiş olsun. Umarım problemsiz bir şekilde içinize sinerek kullanırsınız aracı.
Bu arada ekspertiz için sadece yetkili servise gerek yok. Büyük şehirler için geçerli tabii ki bu. Aynı kifayete sahip bir çok özel servis mevcut. Aracın ECU kilometresini vs... görebilmek mümkün zaten.
Bu arada beyaz kadaranı ebay üzerinden bulabilirsiniz. Bunun için komple devir ve hız saatlerini değiştirmenize gerek yok.
Ayrıca çıkma Alfa Romoe parçası satan yerlere sorun derim. Makul bir ücret karşılığı saatleri değiştirmeden sadece kadranları değiştirmeyi kabul edebilirler.
teşekkürler