Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Teknik Bilgiler, Teknik Yardım => Konuyu başlatan: trapper_81 - 03 Eylül 2016, 12:17:45

Başlık: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: trapper_81 - 03 Eylül 2016, 12:17:45
Arkadaşlar merhaba Alfa Romeo Distinctive 156 2005 model araç sahibiyim. Mayıs ayında aldığımda 83 bindeydi araç şu an 87500 de yağ yakma dışında bir şikayetim yok araçtan çokta memnunum bunu da shell helix motor yağına bağlıyorum daha önceki sahibi castrol magnatec ten shell helix 10w 40 a dönmüş sonuç çok başarılı değil. Son iki soğuk çalıştırmada sabahları linkte paylaştığım videoda duyacağınız şekilde arka planda bir hışırtı sesi kayış sesi gibi bir ses geliyor motor ısınınca geçiyor ya da sıcaksa motor gelmiyor ses bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

https://youtu.be/_SIcw9NPmyw
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: judge_85 - 03 Eylül 2016, 12:40:50
Aracın sesi cok yüksek geldi bana, varyator arızası bu mu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: trapper_81 - 03 Eylül 2016, 12:44:47
Yakın çektiğimden olabilir mi bir de bu ses nedir? Arkadan hışırtı gibi gelen ses
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: DcD-Semih - 03 Eylül 2016, 13:08:27
Isınınca azalması v kayışını düşündürüyor, kayışa çok az su döküp seste değişim var mı diye gözlenebilir. V kayışından değilse şarj, gergi veya herhangi bir şeyin rulmanındandır muhtemelen ses.
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: trapper_81 - 03 Eylül 2016, 13:15:44
Pazartesi gidip baktırıcam bir sıkıntı olur mu?
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: trapper_81 - 03 Eylül 2016, 22:35:04
Varyatörle ilgili başka fikri olan var mı? Ya da konuyla ilgili
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: trapper_81 - 06 Eylül 2016, 16:39:34
Yok anladığım kadarıyla
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: tughan - 07 Eylül 2016, 03:59:15
Ya video çekiminden kaynaklı motorun dizel gibi yüksek gelmesi ya da varyatör sesi geliyor. Tam emin olamadım.
Vıyk vıyk öten ses bana da V kayışı gibi geldi.
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: trapper_81 - 07 Eylül 2016, 08:39:29
Dün aracın tamirini yaptırdım ses varyatör sesi dedi usta birde bu hışırtı için alternatör kayışından geldiğini söyledi varyatör tamir gördü kayış değişti sonuç olarak soğuk çalıştırmada sonuç bu

https://youtu.be/lnBln58T9w8
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: yigitekimdemir - 08 Eylül 2016, 00:46:17
Bir cızırtı sesi var o da emme manifoldundan motorun üstüne giren ince hava borusunun içindeki yay sibop mekanizmasından geliyor muhtemelen.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: trapper_81 - 11 Eylül 2016, 23:58:48
bu dediğinizle ilgili bir çözümünüz var mı? İzmir de siz hangi servisi tercih ediyorsunuz?
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: cagdas oto izmir - 13 Eylül 2016, 12:48:31
Bence isindiginda düzeliyorsa ellettirmeyin lifterlerden az bucuk yapar ama bence aracin calismasi güzel sallanti yok silindir kapagina gider sokturtmeye baslarsaniz subaplar 1 takim lifter v.s gerek yok

SM-A310F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: trapper_81 - 13 Eylül 2016, 14:32:50
ses alternatör kayışından gelmiyorsa niye kayış değiştirdik şimdi biz boşuna
Başlık: Ynt: Alfa Romeo 156 - İlk Çalıştırmada Gelen Ses
Gönderen: yigitekimdemir - 13 Eylül 2016, 21:24:42
You are not allowed to view links. Register or Login
bu dediğinizle ilgili bir çözümünüz var mı? İzmir de siz hangi servisi tercih ediyorsunuz?
Ben alfa rosso'ya gidiyorum genelde Mehmet usta ve ata 'nın dükkanı yardımcı olurlar her türlü :)

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk