MERHABA ARKADAŞLAR
ALFA ROMEO GT 2,0 JTS ARACIMDA BİR PARÇA KONUSUNDA SİZDEN BİLGİ ALMA İSTEDİM. FORUMDA BAKINDIM AMA BU KONUYLA İLGİLİ PEK BİRŞEY BULAMADM. YABANCI ALFAROMEO FORUMLARDA BİRŞEYLER VAR AMA TAM ANLAYAMADIM. BİLGİSİ OLAN VARSA PAYLAŞIRSA SEVİNİRİM.
EMME MANİFOLDUN ÜSTÜNDE BİR VALF VAR, EPER DE BİRAZ ARAŞTIRDIM SGR-10106 OLARAK RESİMLERDE YAZILI BUNUN ÜSTÜNDEN İNTERNETTE ARAŞTIRDIĞIMDA 71736025 NOLU PARÇA KOD NUMARASINA ULAŞTIM. ARACIMDA SON ZAMANLARDA İLK KALKIŞLARDA TEKLEMELER OLUYORDU BİLG. BAĞLATIM BİRTÜRLÜ ÇÖZEMEDİM NEDEN KAYNAKLANIYOR. GEÇENLERDE BAHSETMİŞ OLDUĞUM PARÇADA HAFİF YAĞ SIZINTISI VARDI. ÜSTEKİ KABLO FİŞİNİ ÇIKARTIM TEMİZLEMEK İÇİN FAKAT VİDALARDAN BİRİSİNİ SÖKEMEDİM AĞIZI BOZULDU :( O YÜZDEN VAZGEÇTİM. KABLO SOKETİNİ TAKMADAN ARABAYI ÇALIŞTIRDIM VE MOTORDA SESİN VE MOTORUN ARASIRA DÜZENSİZ ÇALIŞMASI KESİLDİĞİNİ GÖRDÜM. GAYET DÜZENLİ VE SESİ GÜZELDİ BENDE
BU ŞEKİLDE ARABAYI TEST ETMEK İSTEDİ.
SONUÇ : 2 GÜNDÜR SABAHLARI ARABA ÇOK GÜZEL ÇALIŞIYOR İLK BAŞLARDAKİ TEKLEMELER KESİLDİ BELKİ PSİKOLOJİKTİR AMA PERFORMANSI DAHA ATAK OLDU SANKİ :yukari-ok:
ŞİMDİ SİZE SORMAK İSTEDİĞİM BU PARÇA HAKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI VARSA YAPMIŞ OLDUĞUM ŞEY DOĞRU MU YADA BU ŞEKİLDE UZUN VADEDE MOTORA ZARAR VERİRMİYİM.
ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER. :clover: :nazar:
Admin Notu: Forumda lütfen küçük harf kullanalım :alfisti:
Parçanın fotoğrafını paylaşabilir misiniz?
Gesendet von meinem Lenovo K53a48 mit Tapatalk
(https://i.hizliresim.com/ROnzq1.jpg)
Varyatör selenoidi değil mi bu ya?
Evet aynen kardeşim. Bende yeni öğrendim. Şimdi asıl mesele
Fişini çektim bugün 3 gün :duvar: araba mütiş ama zarar veriyormuyum onu bilmiyorum.
Cevabın için teşekürederim
You are not allowed to view links.
Register or Login
Evet aynen kardeşim. Bende yeni öğrendim. Şimdi asıl mesele
Fişini çektim bugün 3 gün :duvar: araba mütiş ama zarar veriyormuyum onu bilmiyorum.
Cevabın için teşekürederim
Lazım olmasa neden koysunlar gibi olmuş :)
:D evet içim içimi yiyor. Bu arada merhaba Sercan nasılsın
Tanımadıysan ufak tefek alışverişimiz olmuştu :). Peki senin fikrin ne ,ne yapmalıyım.
Zarar verecek bir konumu olmaz çekikken. Muhtemel selenoid de bir arıza var ve elektrik tesisatını etkiliyor.
Civatası yalama oldu ise düz bir şekilde dremel benzeri bir alet ile çizerek düz tornavida ile açabilirsiniz. Benim de başıma birkaçkez geldi.
Selenoid aktif değil iken aracınız üst devirlerde iyi gitmeyecektir.
Çıkma bir tane ile değiştirin bence.
You are not allowed to view links.
Register or Login
:D evet içim içimi yiyor. Bu arada merhaba Sercan nasılsın
Tanımadıysan ufak tefek alışverişimiz olmuştu :). Peki senin fikrin ne ,ne yapmalıyım.
Selamlar
Bence hemen parçayı değiştirmek yerine (Fiyatı Yüksek Çünkü) Bir Kontrol ettirmekte fayda var, soketi, elektrik tesisatını, var ise çıkma bir parça ile deneyip hatadan kurtuldugunuzdan emin olduktan sonra parçanın değişim yoluna gidilmeli
HERKEZE TEŞEKÜRLER. İLK ÖNCE HER İKİ TARAFIDA ELEKTRİK ÖLÇÜMÜNÜ YAPICAM EĞER ELEKTRİK GELİYOR İSE PARÇAYI SÖKÜP
BİR GÜZEL TEMİZLİĞİNİ YAPAR TEST EDERİM ÇALIŞMAZİSE SÖYLEMEK BİLE İSTEMİYORUM.... :lol:
TEKRAR İLGİNİZ İÇİN TEŞEKÜRLER.
You are not allowed to view links.
Register or
Login D-4 Okunaklı mesaj yazın: Mesaj yazarken, okunması ve anlaşılmasının kolay olması açısından, büyük-küçük harf ve yazım kurallarına dikkat etmelisiniz.
Büyük harflerle yazmanın net kullanıcıları arasında bağırmak anlamına geldiğini, noktalama işareti olmayan metinlerin ise okumayı işkence haline getirdiğini unutmayın. Bu tip mesajlar, gerekli görülmesi durumunda silinecektir.
;) ;) ;)
varyatoru devreye sokan valfin kendisi o...
o parca suan devre disi oldugu icin emme subaplarindaki degisken zamanlama calismiyor... yani soyle soyleyeyim belli bir devire geldiginde o valf acilir ve varyator icindeki yag basinci ice belli bir derecede Yani acida kalir ve emme subaplarin birqzdaha acik kalir... daha acik kalan emme subaplari yanma odasina daha fazla hava alir ve daha fazla yanma gerceklesir...
You are not allowed to view links.
Register or Login
varyatoru devreye sokan valfin kendisi o...
o parca suan devre disi oldugu icin emme subaplarindaki degisken zamanlama calismiyor... yani soyle soyleyeyim belli bir devire geldiginde o valf acilir ve varyator icindeki yag basinci ice belli bir derecede Yani acida kalir ve emme subaplarin birqzdaha acik kalir... daha acik kalan emme subaplari yanma odasina daha fazla hava alir ve daha fazla yanma gerceklesir...
Teşekür ederim. Tam olarak anladım artık, hemen tamir etirme yoluna gidiyorum.
detaylı bilgilendirme için teşekürler.
:alfisti:
Merhabalar benim de bir 156 1.6 ts 2004 model aracim var varyatör selonoid valfinin giriş yeri kırıldi bu parcayi nereden temin edebilirim şimdiden teşekürler