Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Teknik Bilgiler, Teknik Yardım => Konuyu başlatan: easy_rider - 15 Ocak 2014, 08:06:31

Başlık: Deri döşeme
Gönderen: easy_rider - 15 Ocak 2014, 08:06:31
Merhaba avrupa yakası deri direksiyon kaplayan bir yer önerir misiniz
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: KAKIRMAN - 15 Ocak 2014, 09:01:02
Artcar...Cem ADALI
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: easy_rider - 15 Ocak 2014, 09:51:47
C.ertesine inş randevu verebilirler
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: Alfadanadam - 15 Ocak 2014, 10:16:37
Şimdiden aramalısınız. Çok iyiler ama o yüzden de çok yoğunlar.

Ayrıca sitemiz üyesi Alper de deri işine girdi. Onun da yardımı olabilir.
Kara V6 TB diye konusu var.
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: DSB - 15 Ocak 2014, 10:29:13
ben de izmir'de vites topuzunu deri kaplatacağım bir yer arıyorum, tavsiyede bulunurmusunuz
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: ByAKINCI - 15 Ocak 2014, 10:41:02
Merhaba arkadaşlar hazır konusu açılmışken bende sormak istiyorum.Direksiyon, vites topuzu ve el freni üçlüsü için Antalya da tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı ?
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: ATA - 15 Ocak 2014, 17:26:44
İzmir'de 6. Sitede çok iyi yapan bir yer varmış ama kimdir nerdedir bilmiyorum. Yapilan işi gördüm, mal ceviz :p


Tapatalk
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: DSB - 15 Ocak 2014, 21:34:56
teşekkürler Ata , araştırıp bulurum 6. sanayide.
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: Anıl - 16 Ocak 2014, 08:51:35
You are not allowed to view links. Register or Login
teşekkürler Ata , araştırıp bulurum 6. sanayide.
Ceviz bu arkadaşlar, Emek Oto Döşeme! İnternette bilgileri var,6. sanayi'de bilinen bir yer. Daha önce bir işim olmuştu kendileri ile işçilikleri iyi,fiyatı İzmir'e göre uygun ;)
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: Alfadanadam - 16 Ocak 2014, 08:58:45
You are not allowed to view links. Register or Login
İzmir'de 6. Sitede çok iyi yapan bir yer varmış ama kimdir nerdedir bilmiyorum. Yapilan işi gördüm, mal ceviz :p


Tapatalk

Ceviz ne olm, gevrek gibi İzmir icadı mı bu da :))
Başlık: Deri döşeme
Gönderen: ozoozo - 16 Ocak 2014, 09:47:43
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
İzmir'de 6. Sitede çok iyi yapan bir yer varmış ama kimdir nerdedir bilmiyorum. Yapilan işi gördüm, mal ceviz :p


Tapatalk

Ceviz ne olm, gevrek gibi İzmir icadı mı bu da :))

İzmirde döşemeye Ceviz diyollaa abi :P :haydi:


iPhone 'den Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1) aracılığı ile gönderildi
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: ATA - 16 Ocak 2014, 10:38:48
Ben döşemeleri ceviz rengi istiyorum ya, ordan etkilendim :D


Tapatalk
Başlık: Ynt: Deri döşeme
Gönderen: hi_cazz - 16 Ocak 2014, 11:02:05
Çekirdeğede Çiğdem diyorlar ya laaa .

Note 3 ile tapatalklandı