Arkadaşlar şöför ısıtmalı koltuk ışığı yanmasına rağmen ısıtmıyor,,rezistans teli kopmuş olabikir dedi usta , pahalımıdır bilgisi olan varmı, başına gelen değiştiren varmı,, slmlar
Sent from my iPad using Tapatalk HD
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arkadaşlar şöför ısıtmalı koltuk ışığı yanmasına rağmen ısıtmıyor,,rezistans teli kopmuş olabikir dedi usta , pahalımıdır bilgisi olan varmı, başına gelen değiştiren varmı,, slmlar
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Döseme yi sokup kendiniz de bakabilirsiniz buna
Tel kopmuşsa tamir edilir yada değiştirirseniz de pahalı birsey değil
Ama sokmusken ben olsam karbon olanla değiştirir im
Bu sayede hemen ısınan bir koltuk ısıtma olur
Tebliğler gibi 10 dakika sonra ısınmaya baslamaz
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arkadaşlar şöför ısıtmalı koltuk ışığı yanmasına rağmen ısıtmıyor,,rezistans teli kopmuş olabikir dedi usta , pahalımıdır bilgisi olan varmı, başına gelen değiştiren varmı,, slmlar
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Döseme yi sokup kendiniz de bakabilirsiniz buna
Tel kopmuşsa tamir edilir yada değiştirirseniz de pahalı birsey değil
Ama sokmusken ben olsam karbon olanla değiştirir im
Bu sayede hemen ısınan bir koltuk ısıtma olur
Tebliğler gibi 10 dakika sonra ısınmaya baslamaz
Alper bey nasıl oluyor karbonla neyi döşetiyoz,,maliyetli olmaz umarım
Sent from my iPad using Tapatalk HD
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
You are not allowed to view links.
Register or Login
Arkadaşlar şöför ısıtmalı koltuk ışığı yanmasına rağmen ısıtmıyor,,rezistans teli kopmuş olabikir dedi usta , pahalımıdır bilgisi olan varmı, başına gelen değiştiren varmı,, slmlar
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Döseme yi sokup kendiniz de bakabilirsiniz buna
Tel kopmuşsa tamir edilir yada değiştirirseniz de pahalı birsey değil
Ama sokmusken ben olsam karbon olanla değiştirir im
Bu sayede hemen ısınan bir koltuk ısıtma olur
Tebliğler gibi 10 dakika sonra ısınmaya baslamaz
Alper bey nasıl oluyor karbonla neyi döşetiyoz,,maliyetli olmaz umarım
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Internette satılıyor biraz araştırılması bulabilirsiniz
Sizde zaten tesisat var sadece dişlerinin sokup yeni olan ısıtmayi eskisini yerine koyacaksiniz
Isırmaları tahmini 250 300 tl falan di sanırım çifti
Yani karbonlu rezistans diye mi araştırmalıyım
Sent from my iPad using Tapatalk HD
http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=101855195&io=2&rnd=6050
Mesela bu var
Bir görüşün
Sadece size Ped lazım
Düğme falan gerekmiyor
Eyvallah alper bey yeni öğrendim karbon olayını da ,, teskkurler
Sent from my iPad using Tapatalk HD