km saatindeki 0-60 arası ışıklarım söndü tavsiyeniz var mı. ne kadara çıkarım..
Ampullu patlamistir muhtemelen. Km saatinde kadran aydinlatmasinda 3 minik akkor flamanli ampul var. En alttakini değiştireceksiniz. Para bile değil içiniz rahat olsun.
konsolu sökmüyorlar mı onun için.
Buarada sokmusken tumunu degistirin ampullerin.
Yepyeeni apaydinlik olsun.
Adeti 50 kurustan olsa 10tl eder maksimum tumu.
evet benzin göstergesinin ordaki saattede kısılma oldu ışığında..
Valla aslinda cok kolay bunlari degistirmek ama elinizden geliyorsa.
Ben kendim degistirdim.
Herseyin her vidanin yeri belli.
Forumda olmasi gerek bir aratin derim ben bulursunuz.
anladım tesekkürler. bir bakiyim.
Km saati icin konsol sökülmeyecek.
Toplamda 3 vida 1 soket. Once gösterge çerçevesinin vidasini, onunda altinda göstergenin 2 vidasini söküp, soketi yuvadan ayiriyorsunuz. Ampulleri göstergenin arkasindan kolayca değiştirebilirsiniz ama bu tip şeylere yatkin olmayanlara tavsiye etmiyorum genede, konsolu yada saat camina tornavida ile zarar vermeye değmez :)
dogru diyorsun öğrendiğim iyi oldu sonra elektirikçi sökülcek deseydi bilmesem tamam derdim:D
Arada benimde gidiyor sert bir tokat atınca konsola geliyor :D Bende bir temazsızlık var.
İhtiyacınız olan bir kargaburun ve bir tornavida çok rahat sökülüp takılıyor, kargaburun'u ampul duylarını çevirip çıkartmak için kullanabilirsiniz, bir kaç kere değiştirmiştim
deniycem:D
sanırım bende de bir sorun var.... :nazar:
Tam olarak nedir sorun.