Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



LPG Lİ 156

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

#25
O zaman ona da LPG takılmış, benim ilanını gördüğüm 166 o değildi. LPG taktıranların alfacıların sayısı günden güne artıyor demek ki.

agucba

#26
quote:

O zaman ona da LPG takılmış, benim ilanını gördüğüm 166 o değildi. LPG taktıranların alfacıların sayısı günden güne artıyor demek ki.



You are not allowed to view links. Register or Login

Plakası 4588'miş. Yanlış yazmışım.

///////////////

Alfadanadam

#27
Evet sen BH diyince ben de bu aracı hatırlamıştım. Hatta içim gitmekle beraber o fiyata biraz zor satarlar diye geçirmiştim içimden. :)

agucba

#28
Yalnız araba gerçekten çok güzel. İçi, koltukları çok diri idi. Sanırım 166'da olabilecek tüm aksesuarlar vardı. Hatta sis farlarına flaşör takıp ön izgaranın içine de kırmzı-mavi polis lambası da taktırmışlardı. Akşam otoyolda giderken kimse önünde durmasın diye .

///////////////

master

#29
Bülent Abi ben bir sürü yeni kasa 166 gördüm , sanırım 2003-2004 model 166'lar az da olsa satıldı.

Bu arada 50.000 YTL çok para , tam yarı fiyatına yine LPG'li 99 model 100.000 km'de bir 166 vardı satılık hatırlarsanız. Zamanında onun da muhabbeti dönmüştü :)

Onur bence en güzeli 2.0 T-Spark. 166 alıyorsam hızlı gitmesi önemli değil o kadar da , 2.0 T-Spark yeterli , hem oldukça makul yakar hem de 166'ya binme ayrıcalığını yaşatır. Şöyle temizinden 2000 model üstü bir 166 Twin Spark olsa sulanıcam ama bulamıyorum :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#30
Bence de, 166 için 2.0ts iyidir. Ya da ölü fiyatına bi v6 da olabilir :P

Zaten bence şuanki konjektürde, v6'ların etmesi gereken para (en eski model, ve km'si ortalamanın üzerinde olan modeller için) 19 felan bence. Piyasa şartlari içinde tabi :)

quote:
Hatta sis farlarına flaşör takıp ön izgaranın içine de kırmzı-mavi polis lambası da taktırmışlardı. Akşam otoyolda giderken kimse önünde durmasın diye

Lpg olayı felan sorun değil, hiç mi hiç rahatsız etmiyor da, böyle aksesuarlar bayağı uyuz ediyor beni. :) Geçen gün de beyaz bir 300c'de gördüm aynı donanımı, zorla beddua aliyorlar işte durduk yere :)

147TI

#31
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Hatta sis farlarına flaşör takıp ön izgaranın içine de kırmzı-mavi polis lambası da taktırmışlardı. Akşam otoyolda giderken kimse önünde durmasın diye

---------------------------------------------------------
Bu insanlara kendilerine güveni böyle sağlıyorlar heralde , geçenlerde ışıkta duruyorum arkadan ışıklar yanıyo flashlar patlıyo, bide öttü üstüne deli oldum nedir yani bu hayret bişey!  İnsanın asabını bozuyolar kendilerinde hak görüyolar ya geçmeyi daha ben bişey demim...

Burak

#32
You are not allowed to view links. Register or Login
LPG conversions - energy savings for your business


LPG car conversions to Autogas, mean many fleet operators and taxi ranks are now making a real contribution to alleviating pollution problems. They're also saving money as they do it. Autogas is the cheapest fuel around and nowadays the pollution benefits are well recognised; allowing drivers of LPG conversions to avoid some of the restrictions placed on petrol powered vehicles.

The process of LPG car conversions from a conventional fuel has become really simple. Coupled with grants that are often made available, the cost is relatively low, especially considering the long term reduction in running costs. LPG conversions require a kit to adapt the petrol engine to Autogas. The kit's high technology means that it's capable of taking full advantage of the latest emission control systems fitted to most present day vehicles. All LPG conversions adopt the same basic principles. There's either a gas mixing unit introduced just before the LPG engine's throttle, or injectors are fitted directly into the LPG engine's manifold.

The petrol injectors are switched off when an engine is using Autogas. Drivers of LPG conversions will always find a switch on the dashboard, that allows one or other fuel to be used. All LPG car conversions are currently bi-fuel, which means you have the maximum flexibility and control of fuel economy. Just choose the switch setting and the changeover happens almost imperceptibly as you drive.

Your LPG car conversion from petrol to Autogas, is the most advanced emission technology you can buy. And these LPG conversions are not only the cleaner solution but they're inexpensive and cheaper to run - year after year. Shell Gas is working with various fleets to help them to reap the benefits of LPG conversions. Read the case study for Humberside Police in the UK and learn how they are converting their fleet.

You are not allowed to view links. Register or Login
LPG cars - cleaner on the road



Ownership of LPG cars is gathering speed. Did you know that over four million vehicles worldwide are now powered by LPG? - that number is increasing every day. So why have so many drivers switched from conventional petrol and diesel car driving to LPG cars, and why should you consider joining them?

We all know that using petrol or diesel can reduce air quality in cities and that the exhaust fumes contribute to the greenhouse effect. Filling your tank with LPG can help to reduce the impact your car makes on the environment around you.

For instance, LPG cars produce 90% fewer particulate emissions and 90% less Nitrogen Oxides than diesel engines. LPG engines produce 75% less Carbon Monoxide than petrol and have 87% less Ozone forming potential. If you spill LPG, it evaporates rather than soaking into and polluting the ground. LPG engines run up to 50% more quietly than diesel engines.

But what will helping to reduce pollution mean for you and your car?

Reduced vibration in LPG car engines, means longer engine life. As LPG is a gas in the engine, it doesn?t wash away oil from the cylinder walls. Wear and tear on LPG cars cylinder bores is lessened. This means that you don?t have to replace lubricating oils as frequently as on conventional engines. LPG cars are much cheaper than the equivalent petrol or diesel and there is often favourable tax or licensing concessions, which means running on LPG can save you money too. Crash and fire tests show that LPG tanks are safer than petrol.

In many countries, grants and subsidies help drivers convert conventional cars to LPG cars. In other words, LPG cars are a practical and clean alternative to petrol and diesel vehicles - and LPG is available now.

Click here to find contact details for Shell Gas in your country and discover how we can help you to make the change.

1997 Gtv V6 TB

admin

#33
Birde anlasak
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Alfadanadam

#34
Genel olarak LPG'nin çevreye daha az zararlı olduğu. Doğaya zararlı partiküllerin benzin ve dizel motorlara göre az olduğu. Vuruntu vb. gibi sorunların LPG'de daha az olduğu. Motor yağını kirletmediği için yağ değiştirme peryodunuzun uzayacağı vs vs. anlatılıyor yazıda.

Benim anlamadığım bu LPG bu kadar muhteşem de niye LPG'li araçlarda bir sürü problem yaşanıyor. Mesela Başmühendisimin LPG'li aracı sübap yaktı geçenlerde.

Burak

#35
Benzinli araçlarda da aynı problemler yaşanmıyor mu abi? Bakarsan bağ olur bakmassan dağ diyorum ben
1997 Gtv V6 TB

omeroguz

#36
Lpg hakkında kim ne derse desin, ben geçmişte lpg'li araç kullandığım için sadece yaşadığım tecrübeye bakarım.
Sadece birim fiyatı nedeniyle sarfiyatı düşük, başka bir işe yaradığı yok. Aslında motora verdiği zarar, ayar, yağ vs. gibi masrafları toplarsanız benzin derim başka bişey demem.
Doğaya zarar hikayesinde ise çoğu araç katalizörlü... Konuyu fazla uzatmaya gerek yok sanırım.

147TI

#37
Ayrıca benim nefret ettiğim birşeyki şu LPG li araçlar.Bir kere araba çalışırken bagajdan bişey bile alamassın o kokudan,gerçi bagajdada pek yer kalmıyor ama nese ya uzatmamak lazım gerçekten ...

Burak

#38
arkadaşlar sizin sıralı enjeksyonlu lpg sistemlerinden haberiniz yok herhalde
1997 Gtv V6 TB

BARLAS

#39
Ferrari'ye LPG takmış zihniyete sahibiz biz. Alfa'ya direk mutfak tüpü takmadığına şükretmek lazım...

Levent Kobaza

#40
"ilk sahibinden orjinal kazasız enjeksiyonlu lpg takılı 8 hava perdeli 4abg li izmir arabası"

Arkadaşlar lpg bostacı sanayide yapılmıştır.
8hava perdesi de firmamca takıldı
Arkadaş herhalde kapılar açılır kapanırken içerdeki havanın dışarı çıkmasını istemiyordu

xtreme06

#41
cherooke cipe, volvo'ya, mercedese bile lpg taktıranlar olduğu sürece alfa ya lpg taktıranları çok görmemek lazım. mercedese biniyor desinler diye alır o arabayı ama benzine verecek parası yok, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. bende eskiden 96 ford escort 1.8 vardı lpg taktırmak gibi bir yanlış yaptım. kışın neler  çektiğimi bir ben biliyorum... bir dahamı allah korusun. evet dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz ama V8 motorlu araba alıyorsan vergisini nasıl veriyorsan benzinine de katlanmak lazım. katlanamıyorsan o zaman dizel al. yada palio 1.2 az yakar ;)

master

#42
Ben Mercedes'e takılıyorsa Alfa'ya da takılır düşüncesine karşıyım. Alfa'ya neden LPG takılmaz ? Çünkü Alfa'lar ruhu olan araçlardır. Kullanım amaçlarında öncelikle ekonomi veya konfor değil zevk yatar. LPG ise zevkle ters orantılı bir yakıttır :)
Şahsen ben bugün "mafya kasa" bir S320 alsam saniye düşünmem gider LPG taktırırım , çünkü o aracın asıl amacı konfor , ama ben o konforu yaşarken de aşırı benzin parası vermek istemeyebilirim doğaldır.
Range Rover'a da LPG taktıranı anlarım , BMW 7.50'ye de.
Ama sözkonusu araç Alfa ise durum farklı. Çünkü bu araç ruhu olan bir araçtır , asil bir araçtır. Siz havyar yiyen İtalyan prensine gidip bol gazlı kuru fasülye verirseniz olmaz :)

Edited by - master on 28/12/2006  23:58:05
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Alfadanadam

#43
Konuya ilgi duyanlar aşağıdaki linki inceleyebilirler. Gerek satıcılar, gerek kullanıcılar gerekse taktırmayı düşünenler sayfalar boyu tartışmışlar bu konuyu.
En azından bilgi edinmek için okunabilir.

You are not allowed to view links. Register or Login

147TI

#44
Bu haftanın Auto Show undada bir vatandaş 10 yaşında bir GTV alcakmış , Hayranmışta arabya öyle demiş böyle demiş sonra birde utanmadan sormuş bu son teknoloji LPG sisteminden taksam falan filan diye sormuş sinirlendim okumadım sonunu!

n/a

#45
Sinirlenecek birşey yok ki ya :) Ben mi yanlış şeylere sinirleniyorum nedir :P :P

xtreme06

#46
s320 mercedese veya 750 bmw ye lpg taktırıyorsanız tercih meselesi.. bana göre yanlış. bence lpg alfaya ne kadar tersse, bu üst sınıf araçlarada o kadar ters. benzinciye girip de 750yle lpg pompasına yanaşmak nası bi duygu olur acaba :) bide soğukta sabahları çalışmazmış mesela saygılar.

xtreme06

#47
alfadanadamın verdiği linkde biri dikkatimi çekti "alayına isyan ölümüne type-r"