yurtdisindan fren diski aldircam ama kaliteleri hakkinda pek bir bilgim yok.Performansi orginallerle ayni olmasi benim iicn yeterli,goruntusu guzel olmasinida istiyorum.
burada brembo ve omni markalar var.buradaki brembolardan arkadaslar pek menmun degil(sanirim mensei oldukca onemli)
omp,mtec,brembo,crn,tarox gibi...sizin tavsiye edeceginiz bir marka var mi?fiyat/performans da onemli tabiki...
"Forumda ara"'dan baktınız mı?
baktim ama saydigim markalar hakkinda pek bulamadim,saydigim markalar arasindan en uygun olanini sormak istemistim,tsk ederim
forumda var bunun detayı cok kısa süre önce konusmustuk ;)
yardimlariniz icin tesekkurler...
Performans diskinden kastın şı hava soğutması sağlamak için delikli olanlar herhalde. Alırsan fiyat vs. yazarsan bizimde bilgimiz olur
yurt dısından aldırcam.burada fiyatlar ucuk...tarox yada omp marka olcak sanırım..burada omni yada brembolar var..fiyarlarida 1000 liraya yakın geliyor iki cifti(ön ve arka)