Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



devir saati hakkında bir sorum var. :)

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

brkyaa

öncelıkle merhaba herkese..  :)
ufak bir sorum olucak ya. arabayı calıstırdıgım da devır saatıne bakıyorum rölantide çalışırken bildiğim kadarıyla 1 altında calısması lagzım ama 1 in biraz üstünde.. ben mı yanlıs bılıyorum.?  yoksa bu normal mı.? sizin yorumlarınızı alıyım dedım..  :)
"Alfa Romeo 156 1.6 TS 16V Distinctive"

brkyaa


derdımı tam anlatamadım..  :D işte aynen boyle normalı 1'in altında olması gerekmıyo mu.? ben mı yanlıs bılıyorum.. ?
"Alfa Romeo 156 1.6 TS 16V Distinctive"

Alfadanadam

Motor soğukken bu normal. Motor sıcakken de 900 devir civarında olması gerekir.

Sportivo

soğuk havalarda 1500 gibi başlayıp 3-4 dakika sonra 1000 ve altına iner. sıcak havalarda veya motor sıcakken dediğiniz gibi 800-900 gibi başlar.
Alfa Romeo 156
35 AU 4494