Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Yakıt kesici devre dışı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

cuprali

Öncelikle herkese merhaba adım Ali 42 yaşındayım istanbul ümraniyede ikamet ediyorum,bir hafta önce 2011 model kırmızı cam tavanlı giulietta 1.6 jtdm aldım,herşey iyi güzel giderken dün akşam yolda normal giderken" yakıt kesici devre dışı" diye bir uyarı aldım devam ettim markete girdim çıktım yazı kayboldu eve geldim otoparka çektim, bu akşam aracı çalıştırmaya indim marşa bastım ve araç çalışmadı farlar yandı söndü tık tık tık diye ses geldi ama ııııh,daha önce bu durum ile karşılaşan oldu ise yardım ve yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler

sbk0655

Mars dogru durust basmadiysa ilk is olarak aküyü kontrol etmek lazim malum alfa da aku zayifladimi sacma sapan hata kodlari veriyor.Ozellikle aku aracin ustunde gelen aku ise direk ona bakmak lazim.

fatihmehmet

Mars hiç basmıyor tık edip kalıyorsa da sarj dinamosu olabilir. Mazot pompasını da çağrıştırıyor. Bence de ilk en kolay ve pratik olan aküden başlayın.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

cuprali

You are not allowed to view links. Register or Login
Mars hiç basmıyor tık edip kalıyorsa da sarj dinamosu olabilir. Mazot pompasını da çağrıştırıyor. Bence de ilk en kolay ve pratik olan aküden başlayın.


Sent from my iPhone using Tapatalk
takviye kablosu ile çalıştırmayı deniyeyimmi

cuprali

You are not allowed to view links. Register or Login
Mars hiç basmıyor tık edip kalıyorsa da sarj dinamosu olabilir. Mazot pompasını da çağrıştırıyor. Bence de ilk en kolay ve pratik olan aküden başlayın.


Sent from my iPhone using Tapatalk
muhtemelen üstünde gelen akü 2011 3. ay çıkışlı araç

sbk0655

Bir takviye deneyin bakin aku mu degil mi en basit cozum , 2011 lerin bir cogu bugunlerde aku omrunu tamamliyor.

tolga_ozhan

Giulietta'yı takviye ile çalıştıracaksanız mutlaka karşıdaki (takviyeyi yapacağınız araç) aracında çalışır durumda olmasını sağlayınız.
Multiair olanları ise takviye yapmanızı tavsiye etmem. Bir yerde yazılı bilgi mi emin değilim ama beklenmedik başka arızalara yol açtığını başka araçlarda gözlemledim sanayi ortamında.

cuprali

herkese teşekkür ederim diğer araçtan takviye yaptım çalıştı yarın il iş akü bakmak öneriniz varmı yanılmıyorsam üzerinde 60 amper civarı bir akü var

krm1983

72ah akü var üzerinde


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.

tolga_ozhan

Giulietta dizelin aküsü benzinliye göre daha yüksek ah değerine sahiptir.
Dizeller 72 ah, 1.4 benzinli varyasyonlar 63 ah değerine sahip akü kullanır.

krm1983


You are not allowed to view links. Register or Login
Giulietta dizelin aküsü benzinliye göre daha yüksek ah değerine sahiptir.
Dizeller 72 ah, 1.4 benzinli varyasyonlar 63 ah değerine sahip akü kullanır.

+1283

Ben de geçen ay akümü değiştirdim. Yeni akü olarak üzerinden çıkan aynı marka Exide amper olarakta 70 ah takıldı.


iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni.