Genel olarak 120 BG ile 170 BG motorlar benzer olsa da MultiAir teknolojili 170 BG motorun avantajı elektrohidrolik supap iticilerine sahip olması sebebi ile, tanıtımlarda da bu var zaten, kağıt üstünde daha yüksek tork (momentum), daha yüksek güç beraberinde daha az yakıt ile yetinebilmesidir. Yakıt tüketimi kağıt üstünde daha az olsa da bu tamamen kullanıcının kullanım şartları ile alakalı bir durum olduğundan, 120 BG motor ile de benzer değerler yakalanabilir. Şehir içinde çok farklı değerler olmayacaktır belki, muhtemelen uzun yoldaki sabit kullanımlarda fark olacaktır ki şehir dışı olarak ne kadar yol yaptığınız, ne sıklıkla yaptığınız ve nasıl yaptığınız (sürat, agresif veya sakin kullanım) da önemlidir.
Bu arada 120 BG motorun gücünün yetersiz kalması durumunda, ki güç daha çok yüksek süratte etkilidir, iyi bir programcı ile yazılım güncellemesi sonucu daha yüksek güç ve tork değerleri elde edebilirsiniz.
Bu arada 120 BG olmayıp 170 BG'de olan seçeneklerden biri de genel olarak çok olumlu tepkiler alan TCT vitesidir. Bu özellikle şehir içinde avantaj sağlayacak olup, illa vites kolu ile haşır neşir olmanız gerekmiyorsa güzel bir seçenektir. Ancak normal MultiAir'e göre biraz daha pahalıdır. Zaten sizin de belirttiğiniz gibi normal versiyonlar arasında fiyat farkı sizin için bir etken iken, TCT'ye bakmayacaksınız.