Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Üyelerimiz ve Alfa Romeo'ları => Konuyu başlatan: DcD-Semih - 09 Ağustos 2014, 19:39:52

Başlık: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: DcD-Semih - 09 Ağustos 2014, 19:39:52
Bugün nihayet tüm aksilikleri geride bırakıp
direksiyonuna oturup keyfi amaçlı tura çıkabildim.

Ilk izlenimim sanırım tek kelime ile muhteşem SS in müthiş bir keyif olduğunu daha iyi anladım.

Yardımı dokunan herkese teşekkürler :)

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/10/yjumume5.jpg[/img]

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/10/a5uqydu2.jpg[/img]

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/10/py4ujupu.jpg[/img]

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/10/2y7u7yda.jpg[/img]

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/10/e6y2e4e7.jpg[/img]


Ve geride bıraktığım ilk Alfa Romeom sarı oğlanım :) Yakında 145 imi devrettiğim kardeşim foruma üye olur konu açar heralde.

[IMG]http://img.tapatalk.com/d/14/08/10/6y7y5ude.jpg[/img]


12.08.2014 tarihli edit; 3 günlük birliktelikten sonra gelen yorumum;

Bugün itibari ile 3 günlük birlikteliğimizde 250 km yol yapmış bulunuyorum. Sıkışık köprü trafiğinde de gecenin köründe bomboş otobanda da mahalle içinde ara sokaklarda da bolca kullandım.

SS gerçekten güzel bir şanzıman. Konforsuz denebilecek bir takım özellikleri var geçişleri genel olarak iyi ancak bazı durumlarda benim beceriksizliğim tecrübesizliğimmi bilmiyorum sıkıntı yaşayabiliyorum. Örnek vermek gerekirse hafif rampa aşağı dur kalk trafikte boş viteste sadece fren kullanarak devam ederken trafik açılmaya gaz vermeye ihtiyaç duyduğumda mesela 20-30 km/h civarında boş vitesten aracı çıkartamıyorum vites kolu tepki vermiyor. City moduna alıp ileri tuşuna dokunduğum anda gariptir olması gerektiği şekilde 2.vitese alıp devam ediyor.
Bunların dışında kullanımı gerçekte keyifli, manuel bir şanzıman ile vites düşürürken yavaşlarken 3 pedalı kullanmazsanız devir kaybınız olabiliyordu, özellikle performanslı sürüşlerde ancak SS de harika bir hızda harika kararlılıkla vites düşürüyor.

2.0lt lik twin spark motora bayıldım diyebilirim. 1.6ts de olduğu gibi alt devirler ile üst devirler arasında tork bandında uçurum yok. Her devirde gayet tatminkar gaz tepkisi mevcut. Ara hızlanmalar veya sollamalara çıkmak oldukça keyifli.

Aracın direksiyonu bana işte budur dedirtti. Belki kule gergisi bulunduğu için tepkileri kendine aşık etti bilmiyorum ama çok beğendim. Bir arabanın sahip olması gereken direksiyon bu işte. Yüksek hızlarda kararlı, şehir içinde hafif ağır olsada turu az ve gayet kolay. Aracı şerit içerisinde konumlandırmak çok rahat.

Tasarım ile ilgili görüş bildirmeme gerek yok sanırım. Asil demek yeterli, bir arabanın içi bukadar mı güzel olur be kardeşim  :haydi:

Ama birkaç problemim yok değil. Kapı kolu aldığım gün takılı kalıyordu dün tamamen bozuldu ve kapı butonu boşa çıktı araca sağdan binebiliyorum yarın kendim açıp bakıcam beceremezsem kilitçiye giderim, birde acil rot ayarı istiyor araç rotu inanılmaz bozuk. Yarın sabahtan ilk işim olacak.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: ahmet_hulusi - 09 Ağustos 2014, 19:52:33
 :nazar: Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullandırsın.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: dnr1 - 09 Ağustos 2014, 19:58:14
 :nazar: masaallah üzerindeki teyip dillere destan kıymetini bil
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: DcD-Semih - 09 Ağustos 2014, 20:10:19
You are not allowed to view links. Register or Login
:nazar: masaallah üzerindeki teyip dillere destan kıymetini bil
Teşekkür ederim, kurcaladım biraz oldukça iyi :)
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: cem meric - 09 Ağustos 2014, 20:34:07
Hayırlı olsun  :nazar:
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: iskoc - 09 Ağustos 2014, 20:50:48
Tekrar hayırlı olsun Semih
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Alfadanadam - 09 Ağustos 2014, 20:52:46
Hayırlı uğurlu olsun,Kazasız belasız inşallah

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Serkesh - 09 Ağustos 2014, 20:54:47
Hayırlı olsun...
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: max-ime - 09 Ağustos 2014, 21:27:37
Hayirli ugurlu olsun. Kaxasiz, belasiz surusler :)

Ufak dokunuslar gelecek mi? :)
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: oguzhansek - 09 Ağustos 2014, 21:31:22
Hayırlı uğurlu olsun SS keyfi bambaşkadır, güzel günlerde keyfini çıkarın..
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: ByAKINCI - 09 Ağustos 2014, 22:07:10
Hayırlı uğurlu olsun. Iyi günlerde kullanın.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Kibitzer - 09 Ağustos 2014, 22:08:04
Hayırlı olsun, kazasız belasız :))  :nazar:
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Samet89 - 09 Ağustos 2014, 22:24:38
Sarı kırmızı diyosun 145in tekti sende tektin artık sende farkını kaybettin:) şaka bi yana iyi günlerde kazasız belasız kullan dilerim
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: TRSemih - 09 Ağustos 2014, 23:07:49
Güzel günlerde keyifle kullanmak nasip olsun  :nazar:
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Gouki - 10 Ağustos 2014, 00:32:43
Hadi hayırlı uğurlu olsun.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: DcD-Semih - 10 Ağustos 2014, 01:57:51
Yorumunu iyi dileklerini esirgemeyen herkese teşekkür ederim çok sağolun :)
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: hi_cazz - 10 Ağustos 2014, 02:18:45
Hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın inşallah.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: DcD-Semih - 10 Ağustos 2014, 02:41:09
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayirli ugurlu olsun. Kaxasiz, belasiz surusler :)

Ufak dokunuslar gelecek mi? :)
Hocam aslında 156 alırsam hep hayalimde bir takım teledial vardı kesin takarım diyordum oda olmazsa gönlüm 17"GT jantarındaydı fakat SS jantları da oldukça hoş görünmeye başladı gözüme o konu muammada tek derdim 145 te düştüğüm hataya düşmemek:) Adını tam hatırlamıyorum akrapovic ti sanırım o spoiler dan uygulamak aklımda var, ince bir çıta şeklinde duruyor bilen aydinlatsın :). Son olarak çiftli egzoz çıkış ucu, şuan üzerindeki tek elipse göre  bence çok daha fazla yakışır. Pek fazla dokunmak gelmiyor içimden açıkçası 156 en saf haliyle gözümde oldukça asil şık bir araç zaten.  Birde birkaç sıkıntı oldu o sıkıntıları çözene kadar pek dokunmam sanırım.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Fatihob - 10 Ağustos 2014, 05:23:18
Çok hızlısın :) Hayırlı olsun yeni 156 :clover:
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: OnurCangir - 10 Ağustos 2014, 05:59:11
Hayirli olsun, kazasiz belasiz insallah. Ayrica Selespeed CANDIR :)
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: ufuk93 - 10 Ağustos 2014, 09:12:14
Hayirli olsun araci 2 3 gun once bahattin ustanin orda gormustum gercekten diri ve temiz iyi gunlerde kullanin
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: fethiparisa - 10 Ağustos 2014, 09:19:57
Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler.Bursa'ya gelince öğrendiğim bir terimi de kullanayım 'Allah tekerini düz bastırsın' ;).
Bir beyaza bir de bu rengine bayılıyorum 156'nın.Boyası gayet bakımlı duruyor aracın maşallahı var.

Üzerinde bulunan Parrot Asteroid Classic ana üniteden(teyp demeye dilim varmıyor) taktırmayı düşünüyorum.Tüm işlevleri çalışıyor mu memnun musun deneyimlerini  paylaşırsan sevinirim.Bir de Tr için nereden temin edilebilir bilenlerin yardımına da ihtiyacım var burası yeri değil belki ama konusu geçince belirteyim istedim.
156'ım için bende gt jantı takmayı düşünüyorum ama SS jantını öyle sevdim ki,kullandıkça,bana göre bu araç için  Vela ile birlikte en iyi jant bu(bana göre tabi).Estetik,tamamlayıcı ve abartılı olmayan bir gösterişi var.Bendeki 16'' belki 17'' düşünülebilir.

Spoiler olarak bende Sercan'ın forumda uygun fiyatlı satışa sunduğu ama yetişip alamadığım Zender gt spoiler'ı Erdem den alarak taktım.Çok kibar ve şık duruyor tavsiye ederim.Akrapovic firması genelde egsoz,düz boru ve headers gibi motora yönelik performans ekipmanları üreten bir firma diye biliyorum.Yanlışımda olabilir tabi.Deneyimli arkadaşlar buna netlik kazandıracaktır. 8)
Tekrar hayırlı uğurlu olsun ;) :alfisti:

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1272.photobucket.com%2Falbums%2Fy395%2Ffethiparisa%2FRearSide3_zps088e762e.jpg%7Eoriginal&hash=eacf3037e232db14130ef5dcd549ea7235a0020b)
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Tolga033 - 10 Ağustos 2014, 12:22:09
Hayırlı ,uğurlu olsun.Kazasız belasız.  :nazar:
Teybi önceden de görüp çok beğenmiştim.   :)
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Monogram - 10 Ağustos 2014, 17:42:13
Hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz guzel gunlerde kullanin
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: OğuzCanAlantor - 10 Ağustos 2014, 18:24:00
Hayırlı olsun 18 GT çok yakışır  :nazar:
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: antihero - 11 Ağustos 2014, 14:24:00
hayırlı olsun
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: ismet - 11 Ağustos 2014, 14:26:54
Hayırlı olsun :nazar:

Özellikle SS izlenimlerinizi merak ediyorum..
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: DcD-Semih - 11 Ağustos 2014, 18:02:41
You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler.Bursa'ya gelince öğrendiğim bir terimi de kullanayım 'Allah tekerini düz bastırsın' ;).
Bir beyaza bir de bu rengine bayılıyorum 156'nın.Boyası gayet bakımlı duruyor aracın maşallahı var.

Üzerinde bulunan Parrot Asteroid Classic ana üniteden(teyp demeye dilim varmıyor) taktırmayı düşünüyorum.Tüm işlevleri çalışıyor mu memnun musun deneyimlerini  paylaşırsan sevinirim.Bir de Tr için nereden temin edilebilir bilenlerin yardımına da ihtiyacım var burası yeri değil belki ama konusu geçince belirteyim istedim.
156'ım için bende gt jantı takmayı düşünüyorum ama SS jantını öyle sevdim ki,kullandıkça,bana göre bu araç için  Vela ile birlikte en iyi jant bu(bana göre tabi).Estetik,tamamlayıcı ve abartılı olmayan bir gösterişi var.Bendeki 16'' belki 17'' düşünülebilir.

Spoiler olarak bende Sercan'ın forumda uygun fiyatlı satışa sunduğu ama yetişip alamadığım Zender gt spoiler'ı Erdem den alarak taktım.Çok kibar ve şık duruyor tavsiye ederim.Akrapovic firması genelde egsoz,düz boru ve headers gibi motora yönelik performans ekipmanları üreten bir firma diye biliyorum.Yanlışımda olabilir tabi.Deneyimli arkadaşlar buna netlik kazandıracaktır. 8)
Tekrar hayırlı uğurlu olsun ;) :alfisti:

(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1272.photobucket.com%2Falbums%2Fy395%2Ffethiparisa%2FRearSide3_zps088e762e.jpg%7Eoriginal&hash=eacf3037e232db14130ef5dcd549ea7235a0020b)
Beyazı bende çok yakıştırıyorum 156 ya ama kırmızı olması diğer alternatiflere göre bence çok daha iyi oldukça çekici duruyor. spoiler hala aklımda düşünüyorum mutlaka. Dedigim gibi jant değişim işine girersem 17" 18"GT tek tercihim olur sanırım. :)

Parrot Asteriod uda araştırdım baktım biraz işlevlerini tamamiyle kullanıyorum güzel cihaz ancak nereden temin edilir hiçbir fikrim yok bozulsa nereye götürürüm onuda bilmiyorum :)


@ismet bey biraz daha süre geçirdikten sonra ilk defa otomatik denebilecek bir şanzımana sahip bir araç alan bur kişi olduktan sonra deneyimlerimi aktarıcam mutlaka geniş çaplı.


Iyi dileklerini sunan herkese de teşekkürler :)
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: sifyan - 11 Ağustos 2014, 18:12:56
Zevkle keyifle kullanin insallah
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: DcD-Semih - 12 Ağustos 2014, 22:52:47
Bugün itibari ile 3 günlük birlikteliğimizde 250 km yol yapmış bulunuyorum. Sıkışık köprü trafiğinde de gecenin köründe bomboş otobanda da mahalle içinde ara sokaklarda da bolca kullandım.

SS gerçekten güzel bir şanzıman. Konforsuz denebilecek bir takım özellikleri var geçişleri genel olarak iyi ancak bazı durumlarda benim beceriksizliğim tecrübesizliğimmi bilmiyorum sıkıntı yaşayabiliyorum. Örnek vermek gerekirse hafif rampa aşağı dur kalk trafikte boş viteste sadece fren kullanarak devam ederken trafik açılmaya gaz vermeye ihtiyaç duyduğumda mesela 20-30 km/h civarında boş vitesten aracı çıkartamıyorum vites kolu tepki vermiyor. City moduna alıp ileri tuşuna dokunduğum anda gariptir olması gerektiği şekilde 2.vitese alıp devam ediyor.
Bunların dışında kullanımı gerçekte keyifli, manuel bir şanzıman ile vites düşürürken yavaşlarken 3 pedalı kullanmazsanız devir kaybınız olabiliyordu, özellikle performanslı sürüşlerde ancak SS de harika bir hızda harika kararlılıkla vites düşürüyor.

2.0lt lik twin spark motora bayıldım diyebilirim. 1.6ts de olduğu gibi alt devirler ile üst devirler arasında tork bandında uçurum yok. Her devirde gayet tatminkar gaz tepkisi mevcut. Ara hızlanmalar veya sollamalara çıkmak oldukça keyifli.

Aracın direksiyonu bana işte budur dedirtti. Belki kule gergisi bulunduğu için tepkileri kendine aşık etti bilmiyorum ama çok beğendim. Bir arabanın sahip olması gereken direksiyon bu işte. Yüksek hızlarda kararlı, şehir içinde hafif ağır olsada turu az ve gayet kolay. Aracı şerit içerisinde konumlandırmak çok rahat.

Tasarım ile ilgili görüş bildirmeme gerek yok sanırım. Asil demek yeterli, bir arabanın içi bukadar mı güzel olur be kardeşim  :haydi:

Ama birkaç problemim yok değil. Kapı kolu aldığım gün takılı kalıyordu dün tamamen bozuldu ve kapı butonu boşa çıktı araca sağdan binebiliyorum yarın kendim açıp bakıcam beceremezsem kilitçiye giderim, birde acil rot ayarı istiyor araç rotu inanılmaz bozuk. Yarın sabahtan ilk işim olacak.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: tolga_ozhan - 13 Ağustos 2014, 01:57:06
Arac ister manuel olsun isterse yarı otomatik olsun aracı boşa atarak kullanmak diye bir kavram yoktur zaten. Nispeten manuel arabada debriyaja sürekli basmak yorucu olduğu için kullanılabilir ama SS'de bu yapılan işin pek mantığıda yok. Unutmamak gerekirki yokuş aşağı boş viteste inerken rolantide tüketilen benzin tüketilmeye devam ediyor. Ancak araç uygun viteste gaza basmadan inerseniz yakıt tüketimi sıfır olacaktır. Eğer araç vites yüzünden kompresyona biniyorsada gaza çok ufak bas çek hareketi ile devam etmek gerekir.
Ben SS kullanırken uzun süreli trafik ışıkları hariç boş konuma hiç almadım. Zaten sarı ışığı görüncede vitese takıp devam ettim. Yani sürüş sırasında N moduna almak zaten aracın hamurunda olmayan birşey. Sana tavsiyem bu kullanım tarzını değiştir.

Ayrıca zaten yazılımsal olarak 40 km/s'nin üzerinde zaten N moduna geçmeyecektir. Bu zararlı kullanım tarzına karşı SS böylece kendini korumuş olur. 10 km/s'nin altında da direksiyon tuşları işe yaramaz.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: DcD-Semih - 13 Ağustos 2014, 02:27:57
You are not allowed to view links. Register or Login
Arac ister manuel olsun isterse yarı otomatik olsun aracı boşa atarak kullanmak diye bir kavram yoktur zaten. Nispeten manuel arabada debriyaja sürekli basmak yorucu olduğu için kullanılabilir ama SS'de bu yapılan işin pek mantığıda yok. Unutmamak gerekirki yokuş aşağı boş viteste inerken rolantide tüketilen benzin tüketilmeye devam ediyor. Ancak araç uygun viteste gaza basmadan inerseniz yakıt tüketimi sıfır olacaktır. Eğer araç vites yüzünden kompresyona biniyorsada gaza çok ufak bas çek hareketi ile devam etmek gerekir.
Ben SS kullanırken uzun süreli trafik ışıkları hariç boş konuma hiç almadım. Zaten sarı ışığı görüncede vitese takıp devam ettim. Yani sürüş sırasında N moduna almak zaten aracın hamurunda olmayan birşey. Sana tavsiyem bu kullanım tarzını değiştir.

Ayrıca zaten yazılımsal olarak 40 km/s'nin üzerinde zaten N moduna geçmeyecektir. Bu zararlı kullanım tarzına karşı SS böylece kendini korumuş olur. 10 km/s'nin altında da direksiyon tuşları işe yaramaz.


Hocam ben mesela köprü trafiğinde maksimum 5 km/h a çıkıp 1 metre ilerleyip duracağımız trafikte yapıyordum bu hareketi, nedense manuel gibi düşünerek böyle davranıyordum. Yoksa tabiki rampa aşağı boşa atmak akıl mantık işi değil cut-off mekanizmasını boşuna koymamışlar yakıt tasarrufu anlamında.

Bundan sonra çok sıkışık olsa, rampa aşağı dahi olsa 1 de tutarım teşekkür ettim ilgilendiğin için abi.

Bu arada kapı kolu için üşenmedim yarım saatimi harcadım az önce, evime yakın güzel aydınlatılmış bir benzinliğe çektim, başladım kapıyı sökmeye. Kapı kolu butonunun mandalı çıkmış yerinden, kilit sisteminin çalışma şekline yabancı olsam da gayet kolay oldu. Kapıyı sökerken tıkandığım yerlerde de kapı kolu butonu tamiri adlı bir konu var forumda ondan faydalandım. Kaldı rot ayarı ondan sonra bir sıkıntı kalmayacak.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: oguzhansek - 14 Ağustos 2014, 23:40:22
Rampa aşağı giderken araç N de city mode'un 2 veya 3 e atması doğal çünkü robotun görevi bu, senin hızına bağlı vitesi ayarlamak. Zaten manuel modda frene basmadan N'den değişim yapamazsın. Sonuç olarak N ye almanın bir mantığı zaten yok birincisi tolga'nın dediği gibi benzin tasarrufu diye bir şey yok, ikincisi zaten debriyaj pedalı olmadığından ayağınız yorulmaz doğal olarak, üçüncüsü burakın 1 de kalsın durkalk trafikte doğal olanı budur. Ben şahsen N'yi sadece aracı çalıştırırken kullanıyorum.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: DcD-Semih - 14 Ağustos 2014, 23:50:02
You are not allowed to view links. Register or Login
Rampa aşağı giderken araç N de city mode'un 2 veya 3 e atması doğal çünkü robotun görevi bu, senin hızına bağlı vitesi ayarlamak. Zaten manuel modda frene basmadan N'den değişim yapamazsın. Sonuç olarak N ye almanın bir mantığı zaten yok birincisi tolga'nın dediği gibi benzin tasarrufu diye bir şey yok, ikincisi zaten debriyaj pedalı olmadığından ayağınız yorulmaz doğal olarak, üçüncüsü burakın 1 de kalsın durkalk trafikte doğal olanı budur. Ben şahsen N'yi sadece aracı çalıştırırken kullanıyorum.

Hocam selespeed te olsa ilk otomatik araç deneyimimden gelen tecrübesizliklerim. İyice alıştım 500 km yol yaptım aldığımdan beri alışınca daha da keyifli kullanmak mümkün zaten, teşekkürler yorumunuz için.
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: oguzhansek - 15 Ağustos 2014, 00:00:44
Selespeed otomatikten çok başka.. Keşke bir de otomatik kullansanız aradaki farkı görürsünüz.. Keyfini çıkarın, gerçekten anlatılmaz yaşanır :)
Başlık: Ynt: 145 gitti 156 Selespeed Geldi Hoşgeldi :)
Gönderen: Jaaaa! - 15 Ağustos 2014, 13:59:12
Hayırlı uğurlu olsun. Maşallah  :nazar: :alfisti: