Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



İzmir den bir 2.5 v6 24v aranıza katılmak istiyor.

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

burcintun

#25
Aramıza hoşgeldiniz. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

frantic

#26
hoşgeldiniz
Utku Çakmak

*MIT0 5
*147 Collezione
*156 2.0TS
*33 1.5
*156 1.6TS Dist.
*75 2.0TS

Taner27

#27
hoşgeldiniz...
1998 156 2.0 Executive
2004 147 1.6 Dist.
2006 156 1.6 Dist.

tolga_ozhan

#28
Hoşgeldiniz.

Passione

#29
Hoşgeldiniz.
"centocinguantanove"

Jakomo

#30
Daha detaylı resimler gönderirseniz çok seviniriz.....
Sabır, boyun eğmek değil, mücadele etmektir !!!!

1996 145 1,7 16V
2001 156 SWSS Mk1,5
1994 164 V6 TB
1999 156 2,5 V6 
2003 156 SS MK 1,5
2004 156 SWSS Mk2
2007 GT
1996 BMW E36 320i Coupe M-technik
1999 166 V6 TB
1997 145 QV
2004 156 SWSS
2010 MiTo 1,4 TB

Alfati

#31
Hoşgeldiniz..

Cemal Abiye katılıyrum detaylı resimler gönderirseniz çok iyi olur sayılı 156 2.5 v6 oldgundan

ATA

#32
Biliyorum bu aracı, hatta üzerindeki ss jantları sitemizin eski üyesi Burak'ın jantları olması lazım. Aramıza hoşgeldiniz.
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

reimi

#33
hoşbulduk herkese.....İzmir e salı günü döndüğümde ekleyeceğim başka resimler...Ata  arkadaşımızın dediği de doğru jantlar Burak ın selespeed jantları,..boyandı ve yeni continental ler de takılınca bence çok güzel oldu...
Rahmi Enis İrigüler

asklepios

#34
hoşgeldiniz

asklepios

#35
çıtaları ve dikizleri gövde rengine boyasak daha hoş olur bence

reimi

#36
ollmasss....orijinal her zaman daha güzeldir...o bir 1998...2003 değil...
Rahmi Enis İrigüler

Sportivo

#37
fotolardan tam bir kuzu postunda kurt görünüyor, zevkli sürüşler
Alfa Romeo 156
35 AU 4494

reimi

#38
teşekkürler sportivo156...
Rahmi Enis İrigüler